Konginkangas taas

!!!!!!!!!!!!!

11

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17 17 14

      ne ovat liian massiivisia yleisille teille

      • V***n Urpo

        Ai rekat pitää kieltää? Eiköhän tässä ollut ihan henkilöauton kuljettajan moka kysymyksessä. Minkäs sille mahtaa, jos auto ajaa eteen kolmion takaa? Sinällään varmaan olisi ihan järkevää siirtää kuljetuksia enenevässä määrin raiteille, mutta se ei liity tähän kolariasiaan yhtään millään, joten menepäs jonnekin muualle provoilemaan.


      • 12345678976543423

        vitun urpo!!!!!!!!!


      • No sinä taidat olla valmis kustantamaan raskaalle kalustolle oma väylän vai?


      • 25.25m

        rekat pitää kieltää???? Ootko koskaan ajatellut, että lähes kaikki tavarat mitä päivittäin käytät ovat olleet rekan kyydissä, joten jos rekat kielletään niin kuinkahan nämä päivittäiset tavarat saataisiin kuluttajien käyttöön??


      • 14+14
        V***n Urpo kirjoitti:

        Ai rekat pitää kieltää? Eiköhän tässä ollut ihan henkilöauton kuljettajan moka kysymyksessä. Minkäs sille mahtaa, jos auto ajaa eteen kolmion takaa? Sinällään varmaan olisi ihan järkevää siirtää kuljetuksia enenevässä määrin raiteille, mutta se ei liity tähän kolariasiaan yhtään millään, joten menepäs jonnekin muualle provoilemaan.

        Rekassa kolme tonnia liikaa kuormaa ja ylinopeus! Kyllä se on niin paljon rekkakuskin vika kuin vain voi olla.


    • Hiia

      Tohon ajo-opetuksessa olleeseen 17-vuotiaaseen viitaten kysynpä vaan, että mitä v***ua? Onko ihmisten tyhmyydellä taas mitään rajaa??? A) MIKSI opetusluvalla ajavan henkilön autoon lähtee kyytiin koko perhe? B) Jos koko perhe nyt kuitenkin koiraa ja alle vuoden ikäistä lasta myöten on saatava kyytiin, MIKSI ohittamista pitää juuri silloin harjoitella? C) MIKSI opetusluvalla ajava henkilö yleensäkään lähtee ohittelemaan??? Muistaakseni autokoulussa ei sitä kauheasti tehty, ja siihen nähtävästi on syynsä. Voi helevetti!!!

      • autoilijalta

        evättävä ajolupa heti.

        SAATANA PEILIT ON SITÄ VARTEN,ETTÄ NIIHIN VILKAISTAAN ENNEN OHITUSTA.

        tätä se tietää kun teinipissikset päästetään rattiin.


      • autoilijalta kirjoitti:

        evättävä ajolupa heti.

        SAATANA PEILIT ON SITÄ VARTEN,ETTÄ NIIHIN VILKAISTAAN ENNEN OHITUSTA.

        tätä se tietää kun teinipissikset päästetään rattiin.

        Se mikä ohituksissa unohtuu ja mikä tekee niistä vaarallisia, on se, ettei ollenkaan tarkisteta, onko vastaantulijan kaista todella tyhjä.

        Itse joutunut tänäkin kesänä jarruttelemaan, sekä samalla kaistalla vastaantulevien, että myös itseä ohittaneiden reikäpäiden vuoksi.

        Silloin kun vastaantulija tai ohitettava joutuu väistämään, silloin ei ohitus ole ollut järkevä.

        Miksi juuri silloin pitää ohittaa, kun joku tulee vastaan?


      • kuljetusihme..
        M1978 kirjoitti:

        Se mikä ohituksissa unohtuu ja mikä tekee niistä vaarallisia, on se, ettei ollenkaan tarkisteta, onko vastaantulijan kaista todella tyhjä.

        Itse joutunut tänäkin kesänä jarruttelemaan, sekä samalla kaistalla vastaantulevien, että myös itseä ohittaneiden reikäpäiden vuoksi.

        Silloin kun vastaantulija tai ohitettava joutuu väistämään, silloin ei ohitus ole ollut järkevä.

        Miksi juuri silloin pitää ohittaa, kun joku tulee vastaan?

        tuohon ammatikseni ajan täysperää , päivittäin reikäpäitä väistellen ja jarrutuksia kamikaze ohitusten takia... tuntuu että näillä pikkuautokuskeilla katoaa järki ja sen myötä todellisuudentaju, kiskotaan metrin rakoseen.. mistä ei kerkiä ohi ilman että minä joudun jarrruttamaan , ja kun auto on mennyt takaikkunalla näkyy lasten uimaleluja yms... mielessä käy että mitä liikuu kuskin päässä vai onko kenties kyllästyny omaan perheeseen noinhan siiitä mahdollisesti pääsee eroon.


      • autoilija,,
        kuljetusihme.. kirjoitti:

        tuohon ammatikseni ajan täysperää , päivittäin reikäpäitä väistellen ja jarrutuksia kamikaze ohitusten takia... tuntuu että näillä pikkuautokuskeilla katoaa järki ja sen myötä todellisuudentaju, kiskotaan metrin rakoseen.. mistä ei kerkiä ohi ilman että minä joudun jarrruttamaan , ja kun auto on mennyt takaikkunalla näkyy lasten uimaleluja yms... mielessä käy että mitä liikuu kuskin päässä vai onko kenties kyllästyny omaan perheeseen noinhan siiitä mahdollisesti pääsee eroon.

        kumma homma rekkakuskeja aina syytellään 3tonnin ylikuorma ylinopeus väsymys kiekot punasella tuomosella kuormalla ja 85 nopeudella ole vitunkaan virkaa joku omaan elämäänsä kyllästynyt kääntää keulaan pikku auto kuskit ei ite aina ajattele rekka kuskien elämää ei enää uskalla ajaa ku joku pelle hymyilee ja kääntää alle mutta taas sitte 80 nopeudella rekka kuskit ajaa 85 ja henkilöauto kuskit ei tajua sitä että on aikataulu jossa eiole varaa pysähdellä edes vaihtamaan rengasta tai jotaki kahvia juomaan aikataulu tökkii heti ja kaikki varastot on kumipyörien päällä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe