Etsitään vuokralaista Kontulaan: 15m2 makuuhuone vapaa 1.9. alkaen. Keittiö ja kylpyhuone käytettävissä. Hyvät kulkuyhteydet (metro erit.) ja iso ostari palveluineen lähellä. Vuokra 400e/kk, yhden kuukauden vuokratakuu. Toivomme pidempiaikaista vuokrasuhdetta (me=omistajapariskunta). Huom: asunnossa on kissa. Pikaiset yhteydenotot: 046-5730814.
AV: Huone Kontulasta/HKI
Veke1969
2
336
Vastaukset
- Shhshay
Hei!
Muutan Helsinkiin opiskelemaan kolmeksi vuodeksi ja olen hyvin kiinnostunut asunnostanne. olen todella asunnon tarpeessa sillä aloitan opiskeluni syyskuussa. haluaisin lisäinformaatiota, mm., onko se kalustettu jne jne?.ja koska mie olen hongkongilainen.miten mie voin hakea? Osaan vahan suomea koska 2 vuotta sitten olin vaihtari Joensuussa!
Kiitos etukäteen!
Sharon Choi- veke1969
Moi,
uusi vuokralainen muutti jo asuntoon. Mutta kiitos mielenkiinnosta ja
onnea asunnon hakuun.
- Veke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581