Missähän se Justiinax viipyy keikkakuulumisineen. On tainnut läkähtyä siihen lavan reunalle kun on siinä kieli pitkällä kuola valuen roikkunut idoliaan ihaillen silmät tapillaan.
Voi olla että on päätynyt valkotakkisten kyytiin ja pehmustettuun huoneeseen moisesta hihhuloinnista.
heh
11
287
Vastaukset
Älähän sie Annu ole nyt niin malttamaton. Se keikka on vasta tänään, joten en mitään raporttia oo voinut vielä kirjoittaa. Alan tässä pikkuhiljaa tekemään esivalmisteluja keikkkalle lähtöö varten :) Kirjotan sitten raporttia yöllä keikalta palattuani jos jaksan. Viimeistään sitten ainakin huomennaa aamupäivällä rustaan jotain juttua.
- Annu.
Oliko tuo lupaus vai uhkaus? :)
Luulin kyllä että keikka oli eilen illalla. Älä nyt sitten liikaa kuolaa ja riehu siellä. Jos vaikka tekee mieli lavalle kavuta niin järkkärit heittää sut pihalle. Ota iisisti. Annu. kirjoitti:
Luulin kyllä että keikka oli eilen illalla. Älä nyt sitten liikaa kuolaa ja riehu siellä. Jos vaikka tekee mieli lavalle kavuta niin järkkärit heittää sut pihalle. Ota iisisti.Se oli faneille lupaus ja sulle ilmeisesti uhkaus. Ja vinkki sulle : ei parane luulla täytyy TIETÄÄ, ennenkuin alkaa suutaan soittamaan. NIH !
Joo, en mä viitti siellä riehua ,että näen koko keikan. Olisi aika mälsää jos sieltä joutuisi kesken kaiken pois ;)
Kukkasen antamista pohdin. Tekis mieli antaa Tapsalle kukka, mutta jännitän sen antamista niin ,että taidan luopua siitä ajatuksesta, niin pystyy paremmin keskittyä keikasta nauttimiseen.
Nimmarin aion kyllä mennä pyytämään. Mulla on ollut nyt ainakin jo varmaan kolme vuotta väliä etten oo käynyt pyytämässä nimmaria. Jännään sitäkin aina niin paljon. Viime kerralla kun oli Tapsan keikalla Ämyrillä, niin näin hänet tauolla seisoskelemassa takahuoneen ovella sinne vievien rappusten yläpäässä, mutta en vaan rohjennut mennä pyytään sitä nimmaria. mä en ymmätrrä miks mun täytyy olla niin kesseli , että jännään niin hirmusesti semmosta asiaa. Kun joltain muilta artisteilta oon mennyt pyytään nimmaria en oo jännittänyt yhtään, mutta viimeksi kun kun olin Tapsan keikalla nimmarijonossa, niin jännäsin niin , että kädet ihan tärisi.Annu. kirjoitti:
Luulin kyllä että keikka oli eilen illalla. Älä nyt sitten liikaa kuolaa ja riehu siellä. Jos vaikka tekee mieli lavalle kavuta niin järkkärit heittää sut pihalle. Ota iisisti.Tuli vielä mieleen ,että kun kirjoitin alkuviikosta , että lauantaina on Tapsan keikka Ämyrillä ( se lauantaipäivä on mainittu otsikossakin jo) ja luit sen viestin varmaan ainaskin kertaalleen, etkä silti kuiteskaan muistanut , että se keikka on tänään, niin ei sun kannattais irvailla Tapsaa, kun se sen yhden keikan unohti ;)
Jos sä olisit Tapsa, niin sä olisit hojottanut siellä Ämyrillä jo eilen kun muistit , että se oli perjantaina. Voi mahoton ,että kyllä nyt naurattaa, kun teikäläisellä pilkka osuikin omaan nilkkaan.... ;D- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Tuli vielä mieleen ,että kun kirjoitin alkuviikosta , että lauantaina on Tapsan keikka Ämyrillä ( se lauantaipäivä on mainittu otsikossakin jo) ja luit sen viestin varmaan ainaskin kertaalleen, etkä silti kuiteskaan muistanut , että se keikka on tänään, niin ei sun kannattais irvailla Tapsaa, kun se sen yhden keikan unohti ;)
Jos sä olisit Tapsa, niin sä olisit hojottanut siellä Ämyrillä jo eilen kun muistit , että se oli perjantaina. Voi mahoton ,että kyllä nyt naurattaa, kun teikäläisellä pilkka osuikin omaan nilkkaan.... ;DAinahan nauraa saa mut onhan se nyt aivan eri asia unohtaa keikka kuin että minä unohdan asian joka nyt ei tee mulle kesää eikä talvee, enkä edes sitä ihmeemmin ajatellut enkä lukenut tarkkaa, muistelin vain että sanoit odottavasi perjantaita joten siitä päättelin. En edes viitsinyt ottaa tuota sivua uudelleen auki. Ei toi mulle oo niin tärkeää että mokoman takia tarkistelisin. Mutta töihin olen aina muistanut mennä :) enkä voisi kuvitella tilannetta että tuon unohtaisin.
- isohymy
Annu. kirjoitti:
Ainahan nauraa saa mut onhan se nyt aivan eri asia unohtaa keikka kuin että minä unohdan asian joka nyt ei tee mulle kesää eikä talvee, enkä edes sitä ihmeemmin ajatellut enkä lukenut tarkkaa, muistelin vain että sanoit odottavasi perjantaita joten siitä päättelin. En edes viitsinyt ottaa tuota sivua uudelleen auki. Ei toi mulle oo niin tärkeää että mokoman takia tarkistelisin. Mutta töihin olen aina muistanut mennä :) enkä voisi kuvitella tilannetta että tuon unohtaisin.
Masokisti on taas nautintojen parissa:))
"...ei tee mulle kesää eikä talvee, enkä edes sitä ihmeemmin ajatellut enkä lukenut tarkkaa...Ei toi mulle oo niin tärkeää että mokoman takia..."
Tapani Kansa on ajatuksissasi yöt ja päivät. - Annu.
isohymy kirjoitti:
Masokisti on taas nautintojen parissa:))
"...ei tee mulle kesää eikä talvee, enkä edes sitä ihmeemmin ajatellut enkä lukenut tarkkaa...Ei toi mulle oo niin tärkeää että mokoman takia..."
Tapani Kansa on ajatuksissasi yöt ja päivät.No ei todellakaan ole. Hyvähän se sieltä anonyymin nikin takaa on aukoa päätään. Nauranpa minäkin, mutta tuollaisten kirjoittajien tyhmyydelle.
- tylyhymyeihyydy
Annu. kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Hyvähän se sieltä anonyymin nikin takaa on aukoa päätään. Nauranpa minäkin, mutta tuollaisten kirjoittajien tyhmyydelle.
Oliskohan masokistin aika päivittää lääkitys ?
Saattaisi auttaa pakonomaiseen Tapani Kansa palstalla päivystämiseen... - Annu.
tylyhymyeihyydy kirjoitti:
Saattaisi auttaa pakonomaiseen Tapani Kansa palstalla päivystämiseen...Tämä alkaa olla sitä luokkaa kirjoittelua että taidat olla itse pilleripurkkia vailla. Mun osaltani loppuu tähän. Olen huomannut että idiooteille ei kannata vastata. Tää on siis sinulle pakkomielle että vastaat mitä vain välittämättä siitä kuinka sairasta se on ja itse päivystät täällä, koska aina vastaat. Piste.
- ohhoijaa...
tylyhymyeihyydy kirjoitti:
Saattaisi auttaa pakonomaiseen Tapani Kansa palstalla päivystämiseen...Mistä teitä pipipäitä oikein sikiää tälle palstalle. Ootkohan se sama mikä vittuilee tuolla Kari Tapion palstalla. Kirjoittaa sinne vaikkei hänestä pidä.
Tuo lääkitys on yks asia mistä ei Tapsukkafanien kannattais muille kirjoittajille vittuilla... - :=)
Annu. kirjoitti:
Tämä alkaa olla sitä luokkaa kirjoittelua että taidat olla itse pilleripurkkia vailla. Mun osaltani loppuu tähän. Olen huomannut että idiooteille ei kannata vastata. Tää on siis sinulle pakkomielle että vastaat mitä vain välittämättä siitä kuinka sairasta se on ja itse päivystät täällä, koska aina vastaat. Piste.
"Mun osaltani loppuu tähän. "
Toivottavasti tuo on lupaus eikä pelkkä uhkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253