mitkä on naimisissa ja joille on tullut eroja pettämisen vuoksi niin tiiän joitakin Härkiä ja Jousimiehiä jotka on pettäneet kumppania mutta tämähän voi olla vain täyttä sontaa koko Astrologia.
Mm Häristä Jenni Nielikäinen petti miestään Pasia ja mm eikö Alatalon Mikolla ole ollut niitä naisseikkailuja aiemmin elämänsä aikana??
Jousimiehistä tulee ekana mieleen Koby Law(näyttelijä) joka on pannut lähinnä kaikkia vastaantulijoita elämänsä aikana ja pettänyt muutamia vaimojaan.
Ja sitten on tuo englantilainen jalkapalloilija John Terry joka pettänyt vaimoaan.
Toivottavasti nämä merkin edustajat tajuaisivat että kannattaako pettää, koska jotkut ihmiset jotka uskoo Astrologiaan niin he alkavat epäillä toden teolla näitä ihmisiä ja alkavat hylkimään heitä juuri tuon syyn vuoksi.
Parisuhde kun perustuu pitkälti luotettavuuteen.
mitä ite oon lukenu Astrologiaa niin sanotaan Jousimiehistä näin että he ovat seikkailunhaluisia ja saattavat vaihtaa kumppaniaan.
Härkä puolestaan on seksuaalinen merkki joten himot kun jyllää niin pettämistä voi tulla jos siis ajattelee näiden kahden merkkien huonoja puolia parisuhteessa.
Mutta kaikenkaikkiaan en mä usko itse Astrologiaan eikä siihen oikeastaan saisi edes uskoa.
olen pannut merkille että julkkiksista
4
435
Vastaukset
- AK
voi tätä yksinkertaisuuden riemunvoittoa...ensinnäkin härästä tarkentaisin vielä sen verran , että nimenomaan parisuhteessa eläinradan merkeistä siitä uskollisimmasta ja luotettavimmasta päästä, jos niinkun nyt ruvetaan stereotypisoimaan oikein urakalla. mutta näinhän se ei tosielämässä missään nimessä mene, ihmisen yksilöllinen astrologinen kartta kun koostuu niin helkutin monesta eri palasesta ja kaikista niistä pienistä osasista yhdessä koostuu kokonaisuus eli se kartta, mistä se jokaisen yksilöllinen persoonallisuus tulee.. joten ihan varmasti kaikista aurinkomerkeistä löytyy niitä pettäjiä enemmän ja vähemmän!
- väsynyt.
Nousu Jousimies on elänyt riemuiten koko elämänsä. Härkänä ei tahdo jaksaa olla yhtenä osana jatkuvaa ketjua, kun kaikki naiset kääntävät Jousimiehen nousevankin pään.
- hyvä.
väsynyt. kirjoitti:
Nousu Jousimies on elänyt riemuiten koko elämänsä. Härkänä ei tahdo jaksaa olla yhtenä osana jatkuvaa ketjua, kun kaikki naiset kääntävät Jousimiehen nousevankin pään.
Katsos, Juha. Sinä et tee koskaan virheitä myöskään. Olet palstalla, kenties astrologia kiinnostaa Sinua, opiskele sitä ja huomaat, kuinka hyvä ihminen oletkaan.
Helmi-horoskooppi -
Keskiviikko 18.08.2010
Ehkä olisit voinut valita toisen tien, mutta se jonka valitsit toi sinut juuri sinne missä sinun pitääkin olla. Pitkällä tähtäimellä maailma ei tee virheitä. - juha82222
mulla ei oo paljoa tietoa Astrologiasta.
mrr mut ok tällä kertaa pystyin ottamaan solvauksesi vastaan.
Katsos ehkä Härkä-mies on vähän herkkä ja allerginen solvauksille.
mut nyt alan tajuamaan paremmin koko Astrologiaa, kiitos viesteistänne.
Hyvää puhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999