Skorpioninainen + leijonamies

ragastunut

Onkohan mahdollisuuksia? Itse hyvin tyypillinen skorpparinainen, mies aikaansaavaa sorttia.

4

2287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaukseksi.

      Aina on mahdollisuuksia.

      • Skorppiooni 2010

        Skorpionin luonneanalyysi
        Avainsanat: Voima, vahvuus, karisma
        Hallitseva planeetta: Mars, Pluto
        Onnen päivä: Lauantai
        Onnen väri: Tumman punainen, musta
        Onnen kivi: Turkoosi, opaali
        Elementti: Vesi
        Luonne: Kiinteä
        Laatu: Feminiininen, negatiivinen
        Terveys: Skorpioni hallitsee sukuelimiä ja paksusuolta. Hyvä vastustuskyky, lihasjännitystä.
        Kuuluisia Skorpioneja: Pablo Picasso, Marie Curie, prinssi Charles.



        Hiljainen ja syvällinen, suurten tunteiden Skorpioni on monelle ikuinen arvoitus, jonka ratkaisun selvittäminen vie sekä järjen että sydämen. Tämä äärimmäisen herkkä ja intuitiivinen tähtitaivaan yksinäinen susi päästää lähelleen vain harvat ja valitut - eivätkä hekään pääse perille kuin siitä, mitä Skorpioni itse päättää paljastaa.

        Mystinen Skorpioni tutustuu kuolemaan jo elämänsä varhaisessa vaiheessa ja on koko elämänsä ajan kiinnostunut elämän suurista ja pienistä salaisuuksista. Hän pitää tyynen pinnan alla tulisen ja kiihkeän luonteensa - eikä ehkä siksi itse ole valmis uskomaan toisista ihmisistä tai asioista pelkkää pintaa. Hän haluaa päästä syvemmälle - ja pääsee myös. Luonteeltaan hän on ehdottomasti lähempänä kyynikkoa kuin idealistia.

        Skorpioni on äärimmäisen lojaali ystävä, joka on läheistensä puolesta valmis menemään äärimmäisyyksiin. Hänen pinnansa on pitkä, mutta kun se katkeaa, ei kenenkään ole turvallista olla lähietäisyydellä. Hän on ehdoton mielipiteissään ja vihaa epäoikeudenmukaisuutta sydämensä pohjasta.

        Vaikka tunteiden ilmaiseminen on Skorpionille hyvinkin vaikeaa, hän on erittäin voimakastahtoinen, ylpeä ja rohkea rämäpää joka tekee juuri niin kuin itse haluaa - ja saa yleensä myös muut ihmiset ympärillään noudattamaan tahtoaan.

        Rakkaus
        Intohimoinen skorpioni ei oikein koskaan tunne saavansa niin paljon rakkautta kuin haluaisi. Lapsuudesta asti, kun äiti oli aina kiireinen tai omissa ajatuksissaan, skorpioni on halunnut enemmän kuin mitä hänelle on annettu. Erityisesti miespuolinen skorpioni etsii äitiään myös naisystävistään. Skorpioni haluaa kaiken tai ei mitään, hänen rakkautensa on syvää, tulista ja usein myös takertuvaa. Hän on eroottisesti erittäin voimakkaasti latautunut ja on suurenmoinen rakastaja/tar, joka valloittaa "uhrinsa" niin fyysisesti kuin emotionaalisestikin. Hän on ihminen, jota ei voi vastustaa - ja jota ei voi unohtaa.

        Mutta jos satut loukkaamaan Skorpionia, älä oleta hänen kääntävän sinulle toista poskeaan. Vihaisena hän on myrkyllinen ja pistävä. Suhteen kariutuminen - ja epäonnistuminen yleisemmälläkin tasolla - on Skorpionille todella kova pala, josta toipuminen voi viedä hyvin, hyvin kauan. Kärsimäänsä vääryyttä Skorpioni ei unohda koskaan.

        Parhaiten tulisieluisen Skorpionin rinnalle soveltuvat toiset veden merkit, Kalat ja Ravut, jotka herkkinä tunneihmisinä pystyvät ymmärtämään hänen kätkettyjen tunteittensa syvyyden. Myös Kauriin kanssa Skorpioni pystyy rakentamaan kestävän ja vakaan suhteen, ja toisetkin maan merkit, Neitsyt ja Härkä tulevat hyvin hänen kanssaan toimeen, mutta tulen merkkien kanssa Skorpioni kokee yleensä vain hetken huumaa. Ilman merkit eivät ymmärrä hänen intohimonsa voimaa ja ahdistuvat hänen omistushalustaan.


      • Leijona 2010

        Leijonan luonneanalyysi
        Avainsanat: Näyttävyys, estradit, luovuus, ylpeys
        Hallitseva planeetta: Aurinko
        Onnen päivä: Sunnuntai
        Onnen väri: Kulta, oranssi
        Onnen kivi: Rubiini, kissansilmä
        Elementti: Tuli
        Luonne: Kiinteä
        Laatu: Maskuliininen, positiivinen
        Terveys: Leijona hallitsee sydäntä ja verenkiertoa. Verenpainetta, ruoansulatusvaivoja. Hyvä vastustuskyky.
        Kuuluisia Leijonia: Napoleon, Henry Fonda



        Auringon hallitsema Leijona on jumalten suosikki. Kaunis, seksikäs ja säteilevän energinen tähtikartan kuninkaallinen - joka myös itse tietää oman arvonsa. Ylpeänä ja ylväänä Leijona tahtoo erottua joukosta. Pienestä pitäen hän on joukon johtaja ja paras kaikessa. Toimiminen taustajoukoissa ei kuulu Leijonan kuvioihin, ja tiimityöskentelyynkin hän kykenee vain silloin, jos saa olla tiimin johtaja. Leijonan varpaat ovat varsin herkät - niille ei kenenkään kannata tallata.

        Ystävyytensä Leijona antaa armeliaasti vain niille, jotka muistavat alinomaa tuoda esiin hänen erinomaisuutensa ja ylistävät häntä siitä. Mutta sille, joka osaa häntä käsitellä, ja antaa hänen loistaa, Leijona on hurmaava kumppani, jolla on jalo ja lempeä sydän.

        Leijonalle maailma on näyttämö, jolla hän tahtoo loistaa pääosassa. Leijona janoaa mainetta ja kunniaa, hän haluaa tavoitella tähtiä ja saavuttaa yleisönsä jakamattoman suosion - olkoonpa yleisönä sitten vaikka vain yksi ihminen. Kuitenkin Leijonan elinehto on ihminen, joka uskoo häneen ja hänen unelmiinsa. Vaikka hän näyttää ulospäin itsevarmuuden perikuvalta, hän on itse asiassa hyvin riippuvainen toisten ihmisten hyväksynnästä, rakkaudesta ja tunnustuksesta. Hyvin usein taustalla on ongelmallinen isäsuhde - lapsuus, jolloin Leijona ei koskaan kokenut olevansa tarpeeksi hyvä isänsä silmissä. Niinpä hänen loppuelämänsä meneekin todistaessa itselleen, että hän on, isästä huolimatta, jotakin erikoista.

        Tämä sisäinen näyttämisen pakko tekee kuitenkin Leijonasta myös hyvin vitaalisen ja elämää rakastavan ihmisen, jonka kanssa aika ei todellakaan käy pitkäksi. Päämäärätietoisena ja sinnikkäänä hänellä on myös kyky toteuttaa visionsa. Mutta ikuinen keikari - ja snobi - hän kyllä on.

        Rakkaus
        Leijona pursuaa energiaa ja haluaa ihmissuhteissaankin olla ylivertainen. Hän on antelias, huomaavainen ja saa kumppaninsa tuntemaan itsensä rakastetummaksi kuin koskaan ennen. Ja niin kauan kuin kumppani jaksaa palvoa tätä kuninkaallistaan ja nostaa hänet jalustalle, on Leijonaa hurmaavampaa partneria vaikea kuvitella. Hän on myös äärimmäisen lojaali ystävä ja puolustaa läheisiään henkeen ja vereen - niin kauan kuin itse kokee heidän olevan hänen luottamuksensa arvoisia.

        Leijona rakastaa rakkautta ja haluaa ylläpitää suhteen ensihetkien huumaa niin kauan kuin mahdollista. Hän on hyvin romanttinen ja antaa (ja saa) mielellään upeita lahjoja. Hän haluaa kuitenkin olla johtaja myös parisuhteessaan, ja on helposti dominoiva. Hän tarvitsee rinnalleen ihmisen, jolla on vahva itsetunto - mutta joka ei itse tarvitse valtaa parisuhteessa, vaan kykenee antaa Leijonan loistaa. Paras tapa pitää Leijona hyvällä tuulella on häpeilemätön imartelu - hän uskoo kaiken kauniin, mitä keksit hänestä sanoa. Mutta valitettavasti hänen nälkänsä on tässä suhteessa tyydyttämätön. Jos sinun palvontasi lakkaa, hänestä voi tulla varsin hankala kumppani - joka helposti kääntyy etsimään kaipaamansa ihailua muualta.

        Parhaita kumppaneita tuliselle Leijonalle ovat kaikki tulen merkit: Oinaat, Jousimiehet ja myös toiset Leijonat, vaikka valtataistelu saattaakin kääntyä aika kiihkeäksi. Myös virkistävä Kaksonen ja romanttinen Vaaka sopivat hyvin rauhoittamaan ja tasapainottamaan Leijonaa.


      • S.T
        Leijona 2010 kirjoitti:

        Leijonan luonneanalyysi
        Avainsanat: Näyttävyys, estradit, luovuus, ylpeys
        Hallitseva planeetta: Aurinko
        Onnen päivä: Sunnuntai
        Onnen väri: Kulta, oranssi
        Onnen kivi: Rubiini, kissansilmä
        Elementti: Tuli
        Luonne: Kiinteä
        Laatu: Maskuliininen, positiivinen
        Terveys: Leijona hallitsee sydäntä ja verenkiertoa. Verenpainetta, ruoansulatusvaivoja. Hyvä vastustuskyky.
        Kuuluisia Leijonia: Napoleon, Henry Fonda



        Auringon hallitsema Leijona on jumalten suosikki. Kaunis, seksikäs ja säteilevän energinen tähtikartan kuninkaallinen - joka myös itse tietää oman arvonsa. Ylpeänä ja ylväänä Leijona tahtoo erottua joukosta. Pienestä pitäen hän on joukon johtaja ja paras kaikessa. Toimiminen taustajoukoissa ei kuulu Leijonan kuvioihin, ja tiimityöskentelyynkin hän kykenee vain silloin, jos saa olla tiimin johtaja. Leijonan varpaat ovat varsin herkät - niille ei kenenkään kannata tallata.

        Ystävyytensä Leijona antaa armeliaasti vain niille, jotka muistavat alinomaa tuoda esiin hänen erinomaisuutensa ja ylistävät häntä siitä. Mutta sille, joka osaa häntä käsitellä, ja antaa hänen loistaa, Leijona on hurmaava kumppani, jolla on jalo ja lempeä sydän.

        Leijonalle maailma on näyttämö, jolla hän tahtoo loistaa pääosassa. Leijona janoaa mainetta ja kunniaa, hän haluaa tavoitella tähtiä ja saavuttaa yleisönsä jakamattoman suosion - olkoonpa yleisönä sitten vaikka vain yksi ihminen. Kuitenkin Leijonan elinehto on ihminen, joka uskoo häneen ja hänen unelmiinsa. Vaikka hän näyttää ulospäin itsevarmuuden perikuvalta, hän on itse asiassa hyvin riippuvainen toisten ihmisten hyväksynnästä, rakkaudesta ja tunnustuksesta. Hyvin usein taustalla on ongelmallinen isäsuhde - lapsuus, jolloin Leijona ei koskaan kokenut olevansa tarpeeksi hyvä isänsä silmissä. Niinpä hänen loppuelämänsä meneekin todistaessa itselleen, että hän on, isästä huolimatta, jotakin erikoista.

        Tämä sisäinen näyttämisen pakko tekee kuitenkin Leijonasta myös hyvin vitaalisen ja elämää rakastavan ihmisen, jonka kanssa aika ei todellakaan käy pitkäksi. Päämäärätietoisena ja sinnikkäänä hänellä on myös kyky toteuttaa visionsa. Mutta ikuinen keikari - ja snobi - hän kyllä on.

        Rakkaus
        Leijona pursuaa energiaa ja haluaa ihmissuhteissaankin olla ylivertainen. Hän on antelias, huomaavainen ja saa kumppaninsa tuntemaan itsensä rakastetummaksi kuin koskaan ennen. Ja niin kauan kuin kumppani jaksaa palvoa tätä kuninkaallistaan ja nostaa hänet jalustalle, on Leijonaa hurmaavampaa partneria vaikea kuvitella. Hän on myös äärimmäisen lojaali ystävä ja puolustaa läheisiään henkeen ja vereen - niin kauan kuin itse kokee heidän olevan hänen luottamuksensa arvoisia.

        Leijona rakastaa rakkautta ja haluaa ylläpitää suhteen ensihetkien huumaa niin kauan kuin mahdollista. Hän on hyvin romanttinen ja antaa (ja saa) mielellään upeita lahjoja. Hän haluaa kuitenkin olla johtaja myös parisuhteessaan, ja on helposti dominoiva. Hän tarvitsee rinnalleen ihmisen, jolla on vahva itsetunto - mutta joka ei itse tarvitse valtaa parisuhteessa, vaan kykenee antaa Leijonan loistaa. Paras tapa pitää Leijona hyvällä tuulella on häpeilemätön imartelu - hän uskoo kaiken kauniin, mitä keksit hänestä sanoa. Mutta valitettavasti hänen nälkänsä on tässä suhteessa tyydyttämätön. Jos sinun palvontasi lakkaa, hänestä voi tulla varsin hankala kumppani - joka helposti kääntyy etsimään kaipaamansa ihailua muualta.

        Parhaita kumppaneita tuliselle Leijonalle ovat kaikki tulen merkit: Oinaat, Jousimiehet ja myös toiset Leijonat, vaikka valtataistelu saattaakin kääntyä aika kiihkeäksi. Myös virkistävä Kaksonen ja romanttinen Vaaka sopivat hyvin rauhoittamaan ja tasapainottamaan Leijonaa.

        Entä yhteiskartta - synastria? Älkää katsoko aurinkomerkkejä, katsokaa yhteiskarttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe