http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joensuun kuolonkolarin uhrit tunnistettu alustavasti/1135259351472
Ja miten ihmessä sardiinipurkkiin saadaan mahtumaan 6? Ja miten yleensä 10 v vanha Cordoba on vielä ajossa... kertokaahan asiantuntijat
Cordoba vs Rekka 6-0
Cordobia etsivä
2
511
Vastaukset
- Corboda on hyvä auto
Kaksi henkilö olivat sylikkäin ja olivat "hommissa". Näin kaikki mahtuivat istumaan paikoillaan. Jossain vaiheessa kuului voihkaisu ja kuski vilkaisi takapenkille. Samalla auto kulkeutui kärkikolmion takaa valtatielle suoraan rekan eteen. Kyllä 10 vuotias Corboda on vielä ihan normaalissa käyttökunnossa.
- µþÞ
Hauska teoria, harrastatko itse tuollaista tai oletko muuten seksiaddikti? Poliisi tutkii muuten sitäkin vaihtoehtoa että apparin paikalla istui kaksi henkilöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232