Mulla on Sony Handycam video kamera. Tämä kiukkuaa. Oli piuha teeveeseen kiinni ja tökkäsin siihen toisen johdon joka yhditää tietokoneeseen. Niin tietsikka ilmoitti notta levy se varmaan kameran kiintolevy on vikatilassa.
Onko minun vietävä maksullisten miesten hoivaan se jonnekkin alan liikkeeseen?
Apuva!
4
556
Vastaukset
- maadoittamattomat
Jos pistorasiat ovat maadoittamattomat (ei-suko) niin sähköisku on tainnut tulla kameraan tietokoneesta. Tietokoneen rungossa on 115 V joka riittää rikkomaan paikat.
Jos tarvitset siirrän sony matskusi valmiiksi DVD;lle. On sitten helppo katsoa missä vain, tai tehdä editointeja mielen mukaan. sekä varmuuskopiot edullisesti. soita y. 0440 222 461.
- mitä,
jos yrittäisit kirjoittaa kysymyksesi uudelleen ja lukisit sen vielä uudelleen
ja korjaisit kirjoitusvirheet,
vai etkö jaksa lukea itsekään tekstiäsi yhtään kertaa ?
en oikein ymmärtänyt,
siksi en alkanut arvailemaan ja kirjoittelemaan useampia vaihtoehtoja. - Ei ymmärrä
Käsittämätöntä horinaa, pitäs kirjoittaa asiat selvin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2451512- 1241410
- 1221317
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721239Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91231- 761222
- 35976