Mites mahtaa päästä Tshernobyliin? Kuinka kauan mahtaa kestää jos sinne menee ja pitäiskö lentää ekaks johonkin? http://tsornobyl.webs.com/
Miten Tshernobyliin
4
557
Vastaukset
- tosta---
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tšernobyl
Siinä sanotaan että 2 yritystä Kiovassa järjestää matkoja mutta ei yrityste nimiä.Lentämällä kai Kiovaan.Kyllä matka taitaa olla sulle vielä liian vaikea.Kielitaito ainakin tarvitaan- edelliseen--
siellä on linkki jossa matkatoimiston nimi ja matkakertomus tsssnobyliin
- kalatammukka
edelliseen-- kirjoitti:
siellä on linkki jossa matkatoimiston nimi ja matkakertomus tsssnobyliin
Kun perillä säteilyn vuoksi voi olla vain joitakin kymmeniä minuutteja??
Laittaisin itse rahani vaikka pohjois-Venäjän kalastusmatkailuun...
- sturmi
Sulla on varmaan passi? Hommaat sitten matkatoimistosta kertaviisumin Venäjälle ja varaat samalla meno-paluu -lipun Kiovaan. Kiovassa otat taksikyydin Travneva-kadulle ja käppäilet sisään Solo East Travel-toimistoon. Siellä kysyt (venäjäksi tai enganniksi) että milloin pääsis käymään Tshernobylissä joko yksin (490 dollaria yhdeltä naamalta, ryhmäreissuista vähemmän). Reissu kestää päivän ja sisältää kaikki ydinonnettomuuteen liittyvät paikat opastuksineen (englanniksi), nii ja radioaktiivivapaan lounaankin saa samaan hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111