Etsitään pidempiaikaista kämppistä 1.9 alkaen Helsingin Kannelmäessä sijaitsevaan 88m2 kimppakämppään. Asunto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien, eli juna-aseman ja bussipysäkkien läheisyydessä (junalla 13min keskustaan). Vuokrattava huone on kalustamaton ja kooltaan n. 10 m2, eikä sisällä vaatekaappeja. Vuokra 320€/kk sis. vesi, sähkö ja netti. Vuokratakuu 300€. Yhteisiä tiloja keittiö, olohuone sekä kaksi wc:tä, joista toisessa suihku. Asunnossa myös lasitettu parveke, vaatehuone ja pyykki- ja astianpesukoneliitännät. Käytettävissä ilmainen pyykkitupa. Asuntoon ei ole mahdollista tuoda lemmikkieläimiä.
Tulevan kämppiksen sukupuolella ei ole väliä, mutta odotamme n. 18-30 vuoden ikää, savuttomuutta, siisteyttä, sosiaalisuutta ja yleistä halua yhteisasumiseen. Toivoisimme, että sinulla olisi kiinnostusta osallistua esimerkiksi yhteisiin illanviettoihin vapaa-ajalla. Emme etsi siis vain vuokralaista, vaan olisi kiva myös ystävystyä.
Asunnossa asuvat 21 ja 22 vuotiaat tytöt, joista toinen käy työssä ja toinen opiskelee. Olemme itse rentoja, sosiaalisia & puheliaita, mutta arvostamme myös omaa rauhaa.
Yhteydenotot sähköpostitse [email protected]
HKI: Huone tarjolla kimppakämpästä 1.9 alkaen
Huone Kannelmäessä
1
580
Vastaukset
- Huone Kannelmäessä
Löysimme jo huoneeseen uuden asukkaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237