Olen lähdössä ystäväni kanssa Barcelonaan uudeksivuodeksi. Onko fiksumpaa majoittua hostellissa vai vuokrata kämppä? Lähinnä taloudellisessa mielessä.
Taannoin Prahassa matkaillessani vuokrasimme kahden kaverini kanssa pienen yksiön ja se tuli hinta-laatu-suhteessa hostelliasumista fiksummaksi vedoksi. Mietinkin onkohan näin Espanjassakin?? Ei nimittäin ole aavistustakaan tuosta hintatasosta siellä..
VINKIT JA LINKIT TULEMAAN, KIITOS!!
HOSTELLI/VUOKRA-ASUNTO?
johanna2711
2
943
Vastaukset
- jeejejejejeje
voin suositella lämpimästi groupbcn.com sivustoa. huoneistot vastasivat täysin kuvauksia ja palvelu pelasi! Laskettiin, että asuminen vuokratussa kämpässä tuli hieman hinnakkaammaksi, kuin hotelli, mutta oli kyllä sen arvoista omien aamupalojen ja yksityisyyden vuoksi!
- Jollas
Hostellit taitaa olla aika meluisia jne, itse ottaisin asunnon. Tama sivu on hyva, varaa ajoissa jos uudeksivuodeksi tulet.
http://www.feelbarcelona.com/es/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673