Tietääkö joku mistä muualta löytyisi kuvia Aarne Erkki Järvisen akvarelleistä. Yhden löysin Metsästysmuseon sivulta ja minkähän arvoisia ne mahtavat olla?
A.E Järvinen
15
3896
Vastaukset
- Toivottavasti auttoi
AE Järvisen taide pyörii keskimääräisesti tällä hetkellä 400 - 800 euron välillä- riippuen taulun koosta ja kunnosta. Toki tiedän jopa yhdestä 67 x 82cm taulusta tarjotun ja ostetun jopa 950 eurolla, joka on kyllä mielestäni ehdottomasti yläkanttiin. Nämä hinta-arviot kylläkin ovat hänen öljyväritöistä, joten ne akvarellit ovat noin 30% edullisemmat.
- eevahi
Kiitos tiedosta - ompahan joku hintahaarukka nyt. Tiedätkö missä niitä voisi nähdä - en löydä netistä.
- myy-jä
eevahi kirjoitti:
Kiitos tiedosta - ompahan joku hintahaarukka nyt. Tiedätkö missä niitä voisi nähdä - en löydä netistä.
Ota yhteyttä spostiin sitkea (at) suomi24.fi
- MKettu
Kysele minulta [email protected]
- Tokkopa
...sinulla noita löytyy Markku. Hauskoja noi sinun nimimerkkisi kyllä kieltämättä on. ;)
- 0449273679
MINULLA ON YKSI AE JÄRVISEN AKVARELLITYÖ TUNTURILAMPI AAMU-USVAN AIKAAN. ERITTÄIN KAUNIS TYÖ ETTEN SANOISI HYPNOTISOIVA!!! PISTÄ TULEMAAN KOODIA NIIN VOIN LÄHETTÄÄ TÄMÄN TEOKSEN KUVAN. MITAT: 590*430
- Nilla2017
Minulla on yksi Järvisen akvarelli jonka hän on maalannut omasta mökistään. Voisin myydä sen, jos tietäisin missä sitä kaupata.
- Hookoivula
Terve!
Appiukko on Järvisen akvarellia ollut vailla jo pitkään. Jos sinulla vielä tuo taulu on niin voisitkohan lähettää kuvan, taulun koon ja hintapyynnön osoitteeseen [email protected]
- JärvisTaulunEtsijä
Olisiko kellään apuja tai vinkkejä antaa maalasiko A E Järvinen yhtään kuvaa kaamoksesta ja jos maalasi niin saako kyseisestä taulusta kuvaa nähdä?
- Apukinkki
Et ole kuullut googlesta ja sen kuvahaku valinnasta...
- Anonyymi
minulla on talvisodan tammikuulta
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut ostamaan a.e. järvisen taulun
satuisikohan jollain olemaan myytävänä.- Anonyymi
Minulla olisi A.E. Järvisen akvarelli myytävänä.
- Anonyymi
Laitan kuvan ja tietoa kun saan sähköposti os.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559