A.E Järvinen

eevahi

Tietääkö joku mistä muualta löytyisi kuvia Aarne Erkki Järvisen akvarelleistä. Yhden löysin Metsästysmuseon sivulta ja minkähän arvoisia ne mahtavat olla?

15

4693

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti auttoi

AE Järvisen taide pyörii keskimääräisesti tällä hetkellä 400 - 800 euron välillä- riippuen taulun koosta ja kunnosta. Toki tiedän jopa yhdestä 67 x 82cm taulusta tarjotun ja ostetun jopa 950 eurolla, joka on kyllä mielestäni ehdottomasti yläkanttiin. Nämä hinta-arviot kylläkin ovat hänen öljyväritöistä, joten ne akvarellit ovat noin 30% edullisemmat.

• eevahi

Kiitos tiedosta - ompahan joku hintahaarukka nyt. Tiedätkö missä niitä voisi nähdä - en löydä netistä.

• myy-jä
        eevahi kirjoitti:

Kiitos tiedosta - ompahan joku hintahaarukka nyt. Tiedätkö missä niitä voisi nähdä - en löydä netistä.

Ota yhteyttä spostiin sitkea (at) suomi24.fi

• MKettu
      • Tokkopa

...sinulla noita löytyy Markku. Hauskoja noi sinun nimimerkkisi kyllä kieltämättä on. ;)

• 0449273679

MINULLA ON YKSI AE JÄRVISEN AKVARELLITYÖ TUNTURILAMPI AAMU-USVAN AIKAAN. ERITTÄIN KAUNIS TYÖ ETTEN SANOISI HYPNOTISOIVA!!! PISTÄ TULEMAAN KOODIA NIIN VOIN LÄHETTÄÄ TÄMÄN TEOKSEN KUVAN. MITAT: 590*430

• Nilla2017

Minulla on yksi Järvisen akvarelli jonka hän on maalannut omasta mökistään. Voisin myydä sen, jos tietäisin missä sitä kaupata.

• Hookoivula

Terve!
        Appiukko on Järvisen akvarellia ollut vailla jo pitkään. Jos sinulla vielä tuo taulu on niin voisitkohan lähettää kuvan, taulun koon ja hintapyynnön osoitteeseen [email protected]

• Nilla, pane postia sitkea (at) suomi24.fi

• JärvisTaulunEtsijä

Olisiko kellään apuja tai vinkkejä antaa maalasiko A E Järvinen yhtään kuvaa kaamoksesta ja jos maalasi niin saako kyseisestä taulusta kuvaa nähdä?

• Apukinkki

Et ole kuullut googlesta ja sen kuvahaku valinnasta...

• Anonyymi

minulla on talvisodan tammikuulta

• Anonyymi

Olisin kiinnostunut ostamaan a.e. järvisen taulun
      satuisikohan jollain olemaan myytävänä.

• Anonyymi

Minulla olisi A.E. Järvisen akvarelli myytävänä.

• Anonyymi

Laitan kuvan ja tietoa kun saan sähköposti os.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      60
      1616
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1028
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      787
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      770
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      743
    6. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      46
      722
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      255
      684
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      50
      623
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      78
      587
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      567
    Aihe