Oven ja pihan korkeusero 140cm. Vanhat portaat aikansa eläneet. Uudet pitäisi rakentaa, mutta mistä ohjeet? Materiaaliksi valittu kyllästetty puu.
Maa routivaa, riittääkö tukipylväiden alle harkot vai pitääkö pylväät valaa maahan kiinni? Portaat laskeutuvat kolmeen eri suuntaan, miten tämä pitää ottaa huomioon runkoa suunniteltaessa?
Ja pisteenä iin päälle: portaat nikkaroi nainen(!), joka ei ole koskaan ennen rakentanut portaita - kaikkea muuta pientä on kyllä tullut rakenneltua...
Ulkoportaiden rakentaminen
4
9614
Vastaukset
- fds
Portaat on yllättävän työläät tehdä. Itse tein vastaavanlaiset portaat (ja terassitason) viime kesänä ja viikko siinä vierähti, vaikka ennenkin olen vasaraa ja sahaa kädessä pidellyt. Kannattaisi ehkä pyytä urakkatarjous joltain kirvesmieheltä, niin pääset helpommalla...
- helpot
vaikea selittää, mutta jos vaikutat lähellä niin neuvon portaat joista voit katsoa mallia.
- Tiitu
Etsin ammattitaitoista tekijää kivi/betoniulkoportaillemme. Mistäköhän sellainen voisi löytyä vielä täksi kesäksi?
Tarvitsemme viidet portaat taloyhtiöömme, joista kussakin on 4-8 askelmaa. Tarkoituksena olisi teettää tyylikkäät ja kestävät, muttei liian kalliit portaat nykyisten, rähjääntyneiden puu/laattaportaiden tilalle. - Mursu
Tiitu kirjoitti:
Etsin ammattitaitoista tekijää kivi/betoniulkoportaillemme. Mistäköhän sellainen voisi löytyä vielä täksi kesäksi?
Tarvitsemme viidet portaat taloyhtiöömme, joista kussakin on 4-8 askelmaa. Tarkoituksena olisi teettää tyylikkäät ja kestävät, muttei liian kalliit portaat nykyisten, rähjääntyneiden puu/laattaportaiden tilalle.Mitä täällä kyselet tuollaista!
Kokeile vaikka www.urakkaharava.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078