jotkut täällä itkee että mokkula ei toimi. miksette ensiksi kokeilleet 14 päivää ja palauttaneet takas jos ei toiminu.
http://www.dna.fi/Yksityisille/Laajakaista/dnaMokkulatuotetuki/Sivut/kokeilednamokkulaa.aspx
mokkula
titu :
3
413
Vastaukset 3
- H. Uijari
Pulju tosi syvältä. Ansoja tiellä ja pientareilla!
- dskldjkslmk
sähköpostitilausvahvistuksessa luki, että paketin voi palauttaa, mutta joutuu kuitenki maksamaan 24 kk:n maksut. Käsittämätöntä pelleilyä. Nettiyhteyden ja mokkulan olis parempi toimia, kun tällä viikolla tulee postista.
hyvään neuvoon jatkoksi muistutus, että vaikka kokeiluvikkoina toimii hyvin, saattaa myöhemmin reistailla. Käyttäjämäärien kasvaessa toiminta voi heiketä vähitellen tai (kuten minulla) mennä kerrasta poikki. Minulla onneksi 3...4 kuukauden tauon jälkeen alkoi taas toimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392321
- 59784
- 41741
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81577Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää190542T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7529- 62522
- 45520
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16514- 42510