Hey! Suunnitteilla aikaisintaan marraskuussa 2010 lähtö maailmanympärysmatkalle tai ainakin osamaailman... Haaveena olisi reitin varrella Hawaiji, Afrikka, Uusi-Seelanti, Argentiina, Austarlia ehkä Peru ja Machu Pichu...
Siis ei tuossa järjestyksessä eikä varmaan kaikkia noita kerkeä, mutta jos jokin noista. Olisi kiva saada reissuseuraa ainakin osan matkaa.. Tarkoituksena olisi mennä pienellä budjetilla ja päästä sukeltamaan... En liian tiukalla aikataululla halua hamuta paikkoja. Tarkoituksena olisi nähdä, kokea ja nauttia ja viettää reissussa ainakin muutama kuukausi. Jos jollakin on samansuuntaisia haaveita niin olisi kiva saada kommenttia, vinkkejä, suunnitelmia, ehkä jopa reissuseuraa... Kiitos :)
Haluaa maailmanympärimatkalle
Maailmantutkija
1
1788
Vastaukset 1
- toinen halukas
Ite oon kans suunitellu aika samanlaista matkaa ja just marraskuuta. :) Matkaseuraa vailla vaa oon ku ei uskalla yksin 18 vuotiaana tyttönä oikee joka paikkaa mennä... Sun suunnitelema reitti kuulostaa tosi hyvältä, mut mulle toi Peru ja Machu Pichu on iha ehoton! Ilmottele jos kiinnostaa tutustuu!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211084
- 65993
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93773- 77743
- 41665
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la35641- 67604
Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka28576Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22572Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37498