Hey! Suunnitteilla aikaisintaan marraskuussa 2010 lähtö maailmanympärysmatkalle tai ainakin osamaailman... Haaveena olisi reitin varrella Hawaiji, Afrikka, Uusi-Seelanti, Argentiina, Austarlia ehkä Peru ja Machu Pichu...
Siis ei tuossa järjestyksessä eikä varmaan kaikkia noita kerkeä, mutta jos jokin noista. Olisi kiva saada reissuseuraa ainakin osan matkaa.. Tarkoituksena olisi mennä pienellä budjetilla ja päästä sukeltamaan... En liian tiukalla aikataululla halua hamuta paikkoja. Tarkoituksena olisi nähdä, kokea ja nauttia ja viettää reissussa ainakin muutama kuukausi. Jos jollakin on samansuuntaisia haaveita niin olisi kiva saada kommenttia, vinkkejä, suunnitelmia, ehkä jopa reissuseuraa... Kiitos :)
Haluaa maailmanympärimatkalle
Maailmantutkija
1
1756
Vastaukset
- toinen halukas
Ite oon kans suunitellu aika samanlaista matkaa ja just marraskuuta. :) Matkaseuraa vailla vaa oon ku ei uskalla yksin 18 vuotiaana tyttönä oikee joka paikkaa mennä... Sun suunnitelema reitti kuulostaa tosi hyvältä, mut mulle toi Peru ja Machu Pichu on iha ehoton! Ilmottele jos kiinnostaa tutustuu!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311100Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121709- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5204