mobiili vai

marko ..

otanko mobiilin vai tavallisen laajakaistan? dna, elisa, sonera vai welho?

9

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun luet täällä viestejä, huomaat että mobiili ehkä toimii ehkä ei. Tai ekat viikot/kuukaudet toimii ja sitten hidastuu kelvottomaksi. (saattaa tietysti käydä kuten minulle eli 3...4 kuukauden tahmailun älkeen taas toimii pääosan aikaa)

    • akhmedakhbar

      Riippuu ihan siitä miten ja missä meinaat nettiä käyttää... jos käytät vain kotona niin ota vaikka kaapeli.
      Jos sitä pornoa on pakko browssata junassa niin ota mokkula ja toivo että toimii...

    • Aallot on jossain...

      Mielestäni 200/10 hintaan 19,90 € / kk ,ei paha, etenkin kun ei ole määräaikaisuuksia voit katkaista siis liittymäsi koska haluat ilman puliveivauksia. Huom! hintahan on tuon sitten vain 6 kk jonka jälkeen vaihdat liittymäsi nopeuden kukkarollesi sopivammaksi ja otat liittymäsi sitten Saunalahdelta tai Welholta, kumpi nyt sitten paremman tarjouksen laittaakin.
      Eilen tuli meille Welhon 200 / 10 ja tosiaan 2 kk kaupanpääliseksi Welho Mix kanavapaketti maksutta ja 19,90 € / kk.

      • Aallot on jossain...

      • *************

        Itsellä Welhon 40M ja ja nopeus ollut parhaimmillaan 10Mb ja yleensä siinä 4Mb. Ja huonoimmillaan ihan siinä 500Kb pitkiä aikoja putkeen. Huom Mb ja MB välillä on 8-kertainen ero, en muista miten noita liittymiä markkinoidaan, todnäk Mb kun se myy varmaankin paremmin. Näin siis Vuosaaressa, myös maksukanavavista jotkut pätkii tod pahasti, en usko että jatkan tilausta tuon 2kk-tarjouksen jälkeen.


      • *************
        ************* kirjoitti:

        Itsellä Welhon 40M ja ja nopeus ollut parhaimmillaan 10Mb ja yleensä siinä 4Mb. Ja huonoimmillaan ihan siinä 500Kb pitkiä aikoja putkeen. Huom Mb ja MB välillä on 8-kertainen ero, en muista miten noita liittymiä markkinoidaan, todnäk Mb kun se myy varmaankin paremmin. Näin siis Vuosaaressa, myös maksukanavavista jotkut pätkii tod pahasti, en usko että jatkan tilausta tuon 2kk-tarjouksen jälkeen.

        Niin lisäystä vielä tuohon edelliseen: olisi kai reilumpaa antaa asiakaspalautetta sivujenne kautta mutta kun tuli jo kirjoitettua tuo edellinen niin antaa palaa...välillä yhteys katoaa laajakaistasta kokonaan pariksi minuutiksiksi kerrallaan ja kone ilmoittaa että verkkokaapeli ei ole kytketty ?!? Mutta olenpa täällä Vuosaaressa kokeillut paria mobiili"laajakaistaakin" ja kyllä Welho ne päihittää. TV-kanavien kanssa sama homma, jotkut kanavat vaan pätkii...pätkii...pät...pä...p.....Asutaanhan me täällä Vuosaaressa kovin syrjässä ja IT-ammattilaiset eivät vaan jaksa meitä huomioida ; ) Parannuksia luvattu vuosikaudet mutta...?


      • haapasaarent.
        ************* kirjoitti:

        Itsellä Welhon 40M ja ja nopeus ollut parhaimmillaan 10Mb ja yleensä siinä 4Mb. Ja huonoimmillaan ihan siinä 500Kb pitkiä aikoja putkeen. Huom Mb ja MB välillä on 8-kertainen ero, en muista miten noita liittymiä markkinoidaan, todnäk Mb kun se myy varmaankin paremmin. Näin siis Vuosaaressa, myös maksukanavavista jotkut pätkii tod pahasti, en usko että jatkan tilausta tuon 2kk-tarjouksen jälkeen.

        ...hyvin on toiminut. Vuosaaressa minäkin....
        http://img826.imageshack.us/img826/7605/speedtestj.jpg


      • *****************
        haapasaarent. kirjoitti:

        ...hyvin on toiminut. Vuosaaressa minäkin....
        http://img826.imageshack.us/img826/7605/speedtestj.jpg

        Itse olen parhaimmillaan saanut 10Mb ja aika monesti testannut, mutta kyllähän se riittää mulle. Enempi harmittaa TV-kanavat. Onko toi 100Mb liittymä? Jos on, niin sitten olet saanut mitä olet ostanut ;) Ja vielä niistä parannuslupauksista...Elisan kuuluvuutta Vuosaaressa on valitettu ainakin 7 vuotta ja on luvattu parantaa, mutta, kokeiltu on lisäantennilla enkä ainakaan mobiililaajakaistaa voi kehua


      • welcara
        ***************** kirjoitti:

        Itse olen parhaimmillaan saanut 10Mb ja aika monesti testannut, mutta kyllähän se riittää mulle. Enempi harmittaa TV-kanavat. Onko toi 100Mb liittymä? Jos on, niin sitten olet saanut mitä olet ostanut ;) Ja vielä niistä parannuslupauksista...Elisan kuuluvuutta Vuosaaressa on valitettu ainakin 7 vuotta ja on luvattu parantaa, mutta, kokeiltu on lisäantennilla enkä ainakaan mobiililaajakaistaa voi kehua

        ...tiellä minun 110 megainen antoi jotakuinkin samat lukemat.

        Läppärissä on Elisan megan mokkula joka toimii ihan moitteetta, tosin en ole sitä kovin paljon Vuosaaressa käyttänyt.
        Vaihdan sen pian Welhon(Dna) mokkulaan, on vitosen kuukaudessa halvempi;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe