Onko suositeltavaa millä tahansa hiontavahalla hangata auton ovesta pois pienen naarmun/sinisen viivan jonka joku ääliö on tehnyt. Auto on harmaa. Vai käykö hiontavaha edes tähän tarkoitukseen?
Entä riittääkö pelkkä normaali vahaus sen hiontavahan jälkeen vai tarviiko hiottu kohta suojata jotenkin paremmin?
Hiontavaha
Jarry
2
4841
Vastaukset
- Harrastaja
Jos maalipinta ei ole puhki,pitäis väriviiru lähteä AUTOGLYMin SUPER RESIN POLISHilla.Lisää painetta tarpeen mukaan.Jos tolla ei lähde ,kokeile AGin PAINT RENOVATORia.Sen päälle sit em.vahaa.
- Juhiz
Minä poistin valkoisesta autosta ruostetäpliä Korrekin renovatorilla oli keltainen purkki,luulis viirut lähtevän jos kerta täplätkin lähtee.
Päälle sitte vaikka DWG Classic vahaa jonka minä totesin erittäin hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767