mummut ja ukit

Anteeksi,kiitos

Tehtäiskö sellainen päätös että me vanhemmat näyttäisimme lapsille esimerkkiä,että ihmissuhteet toimii.Nuorilla äideillä ja isillä on niin paljon vaatimuksia tässä maailmassa ei he aina muista seuloa sanojaan.Pidetään heidän lapsiin yhteys ja puhe välit kokoperhelle.Se taakka on suuri molemille mitä perässä joutuu vetämään kun suhteet omiin vanhempiin katkeaa.

4

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapansa kullakin

      Lapseni isovanhempi on niin monta kertaa jättänyt seulomatta sanansa, että lapsi ei halua olla mumminsa kanssa enää tekemisissä, muuta kuin pakollisissa yhteyksissä (synttärit tms.).

      Meidän tapauksessamme isovanhemmat ovat aiheuttaneet omiin lapsiinsa ja lapsenlapsiinsa välien katkaisemista omalla törkeällä käytöksellään.

    • ****¨¨¨¨*****

      miettinyt ja miettinyt.
      Minulla on ensimmäisestä lapsestani kaksi lastenlasta.
      Lapseni on tyly ilkeä ja heittää "herjaa" iästäni terveydestäni jopa mahdollisista piilevistä sairauksista tai niiden levittämisestä.
      Lapsenlasten suuteleminen on kielletty, jos minulla on http://fi.wikipedia.org/wiki/Karies (Ihan on hoidetut ja ehjät hampaat.) Joka asiaan löytyy selkeä ja osuva piikki tai suora lyönti. Se on sarkasmia!

      En halua lapsenlapsen kasvavan esimerkillä, että iäkkäämmät ihmiset ovat ansainneet iällään ilkeilyn ja tyly kohtelun.
      mietin ja mietin..

      Oli suunnitelma muuttaa Keski.Eurooppaan vanhuudeksi, mutta kaverini kuoli yllättäen. Itsen en kykene oppimaan kieliä, koska olen pahasti lukihäiriöinen yksin en siis voi muuttaa.

      Sellainen onnettomuus kuolema olisi onnenpotku, miten sen järjestää. Hirveitä kipuja en haluaisi kokea.
      Asiat on vain järjestettävä ja kadottava.

      • elämä opettaa

        Ei lapsia suudella!!! Etkö voi kunnioittaa lapsesi ohjeita, miten hänen lapsiaan kohdellaan?

        Kuules, sinusta itsestäsi löytyy kaikki sama, minkä näet muissa. Sitä asiaa voit vielä miettiä.

        Ala pitää puoliasi ja näytä esimerkilläsi lapsenlapsille, että toisia ei saa kohdella ilkeästi ja tylysti. Muistathan pitää puoliasi niin, ettet itse sorru ilkeilyyn ja tylyyn käytökseen..

        Kieliä voi muuten opiskella muutenkin kuin vain lukemalla.


      • 29
        elämä opettaa kirjoitti:

        Ei lapsia suudella!!! Etkö voi kunnioittaa lapsesi ohjeita, miten hänen lapsiaan kohdellaan?

        Kuules, sinusta itsestäsi löytyy kaikki sama, minkä näet muissa. Sitä asiaa voit vielä miettiä.

        Ala pitää puoliasi ja näytä esimerkilläsi lapsenlapsille, että toisia ei saa kohdella ilkeästi ja tylysti. Muistathan pitää puoliasi niin, ettet itse sorru ilkeilyyn ja tylyyn käytökseen..

        Kieliä voi muuten opiskella muutenkin kuin vain lukemalla.

        suksi suolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe