Zyxel NBG4115

3G router

Onko kellään tietoa kys. 3G reitittimen maksimi latausnopeudesta sisään ja ulos. Kysytty maahantuojalta ja eivät osanneet vastata. Pitäisi olla n. 7.2 Mbits mutta jostain kuulin että pääsisi vain 0.380Mbits jollain huippu 3G tikullakin.. Siksi asiasta ei ole mainintaa missään esitteissäkään varmaankaan. Joten taitaa olla surkea peli kun pimitetään.
ZYXEL NBG4115 3G-REITITIN WIRELESS-N

7

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 385 kbps

Yksi kauppias oli penkonut jostain tietoa kun maahantuojalta ei saanut niin olisi jotain huimat 385 kbps. Morsettamallakin armeijassa päästään tohon vauhtiin.

ZYXEL NBG4115 3G-REITITIN WIRELESS-N

• zyxeli

meillä tulee tuolla boksilla täällä korvessa 3.5mbits

• Best quality vai nii
    • zyxeltakuu
      • Peeeter

Olisinpa lukenut juttusi "zyxeltakuu" aiemmin,ennenkuin ostin tämän viikko sitten.
        Ei edes yhdistä nettiin tuettujen listalla olevalla ZTE tikullani.
        Verkon,signaalin ja kaiken löytää, muttei ydistä.
        Kokeilin myös toista nettitikkua, Huawei joka tulee TÄLLÄ HETKELLÄ Elisalta kytkykaupassa mukana.
        Huaweita ei koko Zyxel löydä ollenkaan,
        joten ÄLKÄÄ ostako tätä ellette ole tarkistaneet yhteensopivuutta.
        Antavat ainakin nyt verkkokauppa.com:ssa tämän mukaja jonkun susiroska huawei tikun jossa on download 3.7mbit ja uppi jotain 300kbps, onkohan
        nuo ne nopeudet mitä tällä oikeastikkin saa..

Myöskin automaattinen nettitikun asennus käyttö Zyxelin sivuilla on ihan huuhaata.
        Käyttäjä joutuu opastetussa setupissakin itse syöttämään kaikki soitto numerot,access pointit yms.

Jos tämä todella on noin hidas niin menen kyllä aivan tasantarkkaan vaatimaan rahani takaisin.

• _KI_

ZTE MF668A ei ole muuten sama tikku kuin MF668. Tuo "A" on iso ero.

• _KI_

Kerroin asiasta aikoinaan Zyxelin tuelle ja lähettivät firmwaren millä MF668A:kin toimi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4276
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2755
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2431
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      550
      1394
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1319
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe