Öljynvaihto autoon

skoota

Missäs on edullinen vaihdattaa öljyt autoon.Öljyt on itsellä kun noilla vaihtopaikoilla ei ole hinta laatusuhde kohdallaan öljyssä.Viimeksi kävin tuolla kaurialan suunnalla ja muistaakseni hinta 25e pelkkä vaihto joten melko kallis.

27

4633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiaam

on kuulemma sellainen pikkukorjaamo, joka tekee hyvää työtä. Kyseles sieltä vaihtaisiko.

• Mark 2 HT

Joskus aikonaan vetäisin ropun auki ihan itse soramontulla,eikä maksanut kuin öljyt suodatin,oli halpaa.

• Nissan primera

Pennaselle kantolaa

• ja toledo

Peukku! Pennasella oli kiire, ehdotti läheltä Ari Saarista tai Kantolan MP huoltoa.

• RistoH67

Se Pennanen on ahne mies kun ottaa töitä vastaan ihan liikaa. Ei pidä luvatuista ajoista kiinni. Hänen hintataso pienistä korjauksista oli huomattavasti kalliimpi kuin merkkiliikkeessä vastaava. Olen kuullut tästä miehestä suositteluja mutta omien kokemusteni mukaan en suosittele. On turhauttavaa soitella jatkuvasti ja tiedustella että sopisiko nyt vaiko nyt vaiko ensi viikolla.

• ajatmuuttuu

Osaako pennanen nykyään korjata autoja? Hitsata kyllä osaa mutta autojen korjaukset oli ennen vanhaa ainakin niin ja näin.

• Anonyymi
        RistoH67 kirjoitti:

Se Pennanen on ahne mies kun ottaa töitä vastaan ihan liikaa. Ei pidä luvatuista ajoista kiinni. Hänen hintataso pienistä korjauksista oli huomattavasti kalliimpi kuin merkkiliikkeessä vastaava. Olen kuullut tästä miehestä suositteluja mutta omien kokemusteni mukaan en suosittele. On turhauttavaa soitella jatkuvasti ja tiedustella että sopisiko nyt vaiko nyt vaiko ensi viikolla.

Pennanen teki helmahitsaukset nopeasti ja katsasti auton saman tien , teki halvemmalla kun yksikään muu hämeenlinnassa.

• Vaihda itte vaan

On kyllä helpoimpia huoltotoimia, mitä autoon ylipäätään voi öljyn ja suodattimen hinnalla itse tehdä.

• MEseMese

No eihän se nyt kovin vaikeaa joo ole. Katsot vaan että ostat moottoriin sopivaa öljylaatua. Mutta tarviihan se auto muutakin huoltoa kuin pelkän huollon, vuosittain. Itse teen öljynvaihdon 15tkm välein, eli pari kertaa vuodessa. 30tkm longlifeilläkintuntuu aika pitkältä... Kantolan auto ja mp huollossa ollut ainakin ihan sopivan hintaista, samoin kuin Ruohon Taistolla, huollot noin yleensä

• Otto_1976

Öljypisteellä hämeenlinnassa, loistava palvelu ja sopivat hinnat. Sain vielä kahvin ja viinerin viereisessä kahvilassa kylkiäiseksi.

• jxknfbfbnfn

Missä tällainen mesta?

• tsufepi

Mistä näitä vähälahjaisia oikein siunaantuu kaupunkiimme? Google kertoo alle sekunnissa hakusanoilla Öljypiste Hämeenlinna yrityksen osoitteen.

• kalleinlafka

Kallista paskaa. Hämeenlinnan kallein!!!!!!

• saatanantollo

Jumankekka jos kerran vuodessa ei ole varaa maksaa öljynvaihtoa niin myy romusi pois. Jumankekka jos narisse kun kerran vuodessa menee 25 eukkia. ole ostamatta yhden kerran se kaljalaatikkosi niin saat sillä hinnalla oljynvaihdon.

• perinteikäs

Hämeensaaren autohuolto. Suosittelen!

• hermannipelllle

Sinne jobpari pajalle ei kannata viedä. Tuskin erottaa öljyä ja jarrunestettä toisistaan

• Tarkkamarkka

Meetkö pizzeriaankin omilla täytteillä ?

• Uikkkggg

Totta kai täysillä säkeillä

• Eko_meininkiä

Itse kierrätän halvalla. Lasken moottoriöljyt sorapihaan, maasta ne öljyt on tulleetkin. Menee kiertoon takaisin ja hiekkaharju suodattaa !

• Anonyymi

Eim ole totta, joku helkkarin tollo kyselee näiltä sivuilta öljyn vaihtoa. Suosittelen omien öljyjen vaihtoa Ahveniston sairaalassa , siellä vanhassa rakennuksessa.

• Anonyymi

Maksetaanko aloittajalle työstään palkkaa lainkaan? 25 euroa paljon,,, onko? Jos joku sillä rahalla vie sinun jätteesi niin nauraisit ilosta. Paikka missä öljysi vaihdetaan ei ehkä toimi pelkällä kiitoksen sanalla. Yritys maksaa tuosta 25:stä eurosta verot, työntekijän palkat oheiskuluineen, toimittaa jätteesi asianmukaisesti ongelmajätelaitokselle ja koittaa saada pidettyä itsensä toimintakykyisenä jonkinmoisella katteella, sinun tuskaillessasi kovalla hinnalla. Herää.
      Onneksi vihervasurit ovat kohta hallinnoimassa maata. Pääset kuin taikaiskusta ongelmastasi. Vihervasurit tekevät kaikesta liikkumisesta niin kallista ettei sinulla reppanalla ole enää varaa edes autoilla, joten öljynvaihdoista ei tarvitse enää huolehtia ja kiskurihinnat ovat osaltasi historiaa.

• Anonyymi

Eikä sähkö autot tarvitse öljyn vaihtoa!

• Anonyymi

Öljyjähän ei kannate vaihtaa laiskaan, sehän maksaa maltaita, onhan öljy joskus lopussa kokonaan maapallolta. Öljyä kannattaa vaan lisätä moottoriin, ettei se leikkaa kiinni ja myydä sitten auto, kun alkaa savuttaan hieman, jos vielä leimaakin jäljellä.

• Anonyymi

Kohta ajettu 50000 samoilla öljyillä, lisätty vain tarvittaessa. Öljynsuodattimen vaihdoin kun oli ajettu 40000.

• Anonyymi

minulla on tutkinta menossa renkaan vaihdosta taisivat vaihtaa minun uudet alumiini vanteet kolhiintuneisiin rotvalliin ajettuihin jaovat erehdyttävästi saman näköiset mitkä minun omani ovat minun omat vanteet ovat uudet ei kolhittu ja todisteena on autoliikkeen kuvat niistä minun vanteista ja renkaista eli jos asia on ollut puhdAS EREHDYS NIIN EN TEE RIKOSILMOITUSTA MAANANTAINA OLEN ASIOINNUT PERJANTAIHIN ASTI AIKAA KORJATA ASIA JOS RENKAAT VAIHTUIVAT VAHINGOSSA KOSKA SIINÄ PAJALLA OLI KAKSI SAMALLA PULTTIJAOLLA OLEVAA SAKSALAISTA WOLKKARIA MINÄ EN OLE TYHMÄ OLEN AUTOJA KORJANNUT KOKO IKÄNI NYT EI KUSETUS MEE LÄPI JA MULLA EI VIIRAA EIKÄ MUISTISSA OLE VIKAA KYLLÄ MÄ OMANI TUNNISTAN PERKELE

• Anonyymi

TAITAA OLLA LUVAT AIKA HÖLLÄLLÄ JOS POLIISI KÄVELEE SINNE PAJALLE ET NYT KANNATTAA MIETTIÄ SEURAAVAA LIIKETTÄ MINÄ KÄVIN NÄTISTI KYSYMÄSSÄ EI SE NOSTURI PAIKAN SELITYS TUNTUNUT USKOTTAVALTA TYHMÄNÄKÖ SE NUORI POJAN JOLPPI MINUA PITÄÄ

• Anonyymi

MISSÄ SE REHELLISYYS MAAN PERII ON SE ON VITTUMAISTA KU MAINE JA KUNNIA MENEE YHTÄAIKAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe