Missäs on edullinen vaihdattaa öljyt autoon.Öljyt on itsellä kun noilla vaihtopaikoilla ei ole hinta laatusuhde kohdallaan öljyssä.Viimeksi kävin tuolla kaurialan suunnalla ja muistaakseni hinta 25e pelkkä vaihto joten melko kallis.
Öljynvaihto autoon
27
4633
Vastaukset
- fiaam
on kuulemma sellainen pikkukorjaamo, joka tekee hyvää työtä. Kyseles sieltä vaihtaisiko.
- Mark 2 HT
Joskus aikonaan vetäisin ropun auki ihan itse soramontulla,eikä maksanut kuin öljyt suodatin,oli halpaa.
- Nissan primera
Pennaselle kantolaa
- ja toledo
Peukku! Pennasella oli kiire, ehdotti läheltä Ari Saarista tai Kantolan MP huoltoa.
- RistoH67
Se Pennanen on ahne mies kun ottaa töitä vastaan ihan liikaa. Ei pidä luvatuista ajoista kiinni. Hänen hintataso pienistä korjauksista oli huomattavasti kalliimpi kuin merkkiliikkeessä vastaava. Olen kuullut tästä miehestä suositteluja mutta omien kokemusteni mukaan en suosittele. On turhauttavaa soitella jatkuvasti ja tiedustella että sopisiko nyt vaiko nyt vaiko ensi viikolla.
- ajatmuuttuu
Osaako pennanen nykyään korjata autoja? Hitsata kyllä osaa mutta autojen korjaukset oli ennen vanhaa ainakin niin ja näin.
- Anonyymi
RistoH67 kirjoitti:
Se Pennanen on ahne mies kun ottaa töitä vastaan ihan liikaa. Ei pidä luvatuista ajoista kiinni. Hänen hintataso pienistä korjauksista oli huomattavasti kalliimpi kuin merkkiliikkeessä vastaava. Olen kuullut tästä miehestä suositteluja mutta omien kokemusteni mukaan en suosittele. On turhauttavaa soitella jatkuvasti ja tiedustella että sopisiko nyt vaiko nyt vaiko ensi viikolla.
Pennanen teki helmahitsaukset nopeasti ja katsasti auton saman tien , teki halvemmalla kun yksikään muu hämeenlinnassa.
- Vaihda itte vaan
On kyllä helpoimpia huoltotoimia, mitä autoon ylipäätään voi öljyn ja suodattimen hinnalla itse tehdä.
- MEseMese
No eihän se nyt kovin vaikeaa joo ole. Katsot vaan että ostat moottoriin sopivaa öljylaatua. Mutta tarviihan se auto muutakin huoltoa kuin pelkän huollon, vuosittain. Itse teen öljynvaihdon 15tkm välein, eli pari kertaa vuodessa. 30tkm longlifeilläkintuntuu aika pitkältä... Kantolan auto ja mp huollossa ollut ainakin ihan sopivan hintaista, samoin kuin Ruohon Taistolla, huollot noin yleensä
- Otto_1976
Öljypisteellä hämeenlinnassa, loistava palvelu ja sopivat hinnat. Sain vielä kahvin ja viinerin viereisessä kahvilassa kylkiäiseksi.
- jxknfbfbnfn
Missä tällainen mesta?
- tsufepi
Mistä näitä vähälahjaisia oikein siunaantuu kaupunkiimme? Google kertoo alle sekunnissa hakusanoilla Öljypiste Hämeenlinna yrityksen osoitteen.
- kalleinlafka
Kallista paskaa. Hämeenlinnan kallein!!!!!!
- saatanantollo
Jumankekka jos kerran vuodessa ei ole varaa maksaa öljynvaihtoa niin myy romusi pois. Jumankekka jos narisse kun kerran vuodessa menee 25 eukkia. ole ostamatta yhden kerran se kaljalaatikkosi niin saat sillä hinnalla oljynvaihdon.
- perinteikäs
Hämeensaaren autohuolto. Suosittelen!
- hermannipelllle
Sinne jobpari pajalle ei kannata viedä. Tuskin erottaa öljyä ja jarrunestettä toisistaan
- Tarkkamarkka
Meetkö pizzeriaankin omilla täytteillä ?
- Uikkkggg
Totta kai täysillä säkeillä
- Eko_meininkiä
Itse kierrätän halvalla. Lasken moottoriöljyt sorapihaan, maasta ne öljyt on tulleetkin. Menee kiertoon takaisin ja hiekkaharju suodattaa !
- Anonyymi
Eim ole totta, joku helkkarin tollo kyselee näiltä sivuilta öljyn vaihtoa. Suosittelen omien öljyjen vaihtoa Ahveniston sairaalassa , siellä vanhassa rakennuksessa.
- Anonyymi
Maksetaanko aloittajalle työstään palkkaa lainkaan? 25 euroa paljon,,, onko? Jos joku sillä rahalla vie sinun jätteesi niin nauraisit ilosta. Paikka missä öljysi vaihdetaan ei ehkä toimi pelkällä kiitoksen sanalla. Yritys maksaa tuosta 25:stä eurosta verot, työntekijän palkat oheiskuluineen, toimittaa jätteesi asianmukaisesti ongelmajätelaitokselle ja koittaa saada pidettyä itsensä toimintakykyisenä jonkinmoisella katteella, sinun tuskaillessasi kovalla hinnalla. Herää.
Onneksi vihervasurit ovat kohta hallinnoimassa maata. Pääset kuin taikaiskusta ongelmastasi. Vihervasurit tekevät kaikesta liikkumisesta niin kallista ettei sinulla reppanalla ole enää varaa edes autoilla, joten öljynvaihdoista ei tarvitse enää huolehtia ja kiskurihinnat ovat osaltasi historiaa.- Anonyymi
Eikä sähkö autot tarvitse öljyn vaihtoa!
- Anonyymi
Öljyjähän ei kannate vaihtaa laiskaan, sehän maksaa maltaita, onhan öljy joskus lopussa kokonaan maapallolta. Öljyä kannattaa vaan lisätä moottoriin, ettei se leikkaa kiinni ja myydä sitten auto, kun alkaa savuttaan hieman, jos vielä leimaakin jäljellä.
- Anonyymi
Kohta ajettu 50000 samoilla öljyillä, lisätty vain tarvittaessa. Öljynsuodattimen vaihdoin kun oli ajettu 40000.
- Anonyymi
minulla on tutkinta menossa renkaan vaihdosta taisivat vaihtaa minun uudet alumiini vanteet kolhiintuneisiin rotvalliin ajettuihin jaovat erehdyttävästi saman näköiset mitkä minun omani ovat minun omat vanteet ovat uudet ei kolhittu ja todisteena on autoliikkeen kuvat niistä minun vanteista ja renkaista eli jos asia on ollut puhdAS EREHDYS NIIN EN TEE RIKOSILMOITUSTA MAANANTAINA OLEN ASIOINNUT PERJANTAIHIN ASTI AIKAA KORJATA ASIA JOS RENKAAT VAIHTUIVAT VAHINGOSSA KOSKA SIINÄ PAJALLA OLI KAKSI SAMALLA PULTTIJAOLLA OLEVAA SAKSALAISTA WOLKKARIA MINÄ EN OLE TYHMÄ OLEN AUTOJA KORJANNUT KOKO IKÄNI NYT EI KUSETUS MEE LÄPI JA MULLA EI VIIRAA EIKÄ MUISTISSA OLE VIKAA KYLLÄ MÄ OMANI TUNNISTAN PERKELE
- Anonyymi
TAITAA OLLA LUVAT AIKA HÖLLÄLLÄ JOS POLIISI KÄVELEE SINNE PAJALLE ET NYT KANNATTAA MIETTIÄ SEURAAVAA LIIKETTÄ MINÄ KÄVIN NÄTISTI KYSYMÄSSÄ EI SE NOSTURI PAIKAN SELITYS TUNTUNUT USKOTTAVALTA TYHMÄNÄKÖ SE NUORI POJAN JOLPPI MINUA PITÄÄ
- Anonyymi
MISSÄ SE REHELLISYYS MAAN PERII ON SE ON VITTUMAISTA KU MAINE JA KUNNIA MENEE YHTÄAIKAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791