en tiennny kummalle palstalle kirjoittaisin tänne vai mia...olen sairaalloisen lihava ihminen joka ennen ahmi "ihan mitä vaan ja niin kauan ku jakso"...no nyt kesällä paino putosi pari kymmentä kiloa(parilla täyspaastolla)mutta paino ei enää laske mielestäni tarpeeksi nopeeta...no turhauduin,rupesin ahmimaan ja sen jälkeen veden avulla kaikki pihalle..ajatukset pyörii vaan ruuassa ja siinä pelossa et lihoo ihan sairaasti taas...kertokaas viisaammat onkos mulla bed,bulimia vai mikä ihme?
tyhmä olen...
lamic
3
487
Vastaukset
- niiniini
Bulimia/ednos
- lamic
mikä on ednos?
- justniiniinii
lamic kirjoitti:
mikä on ednos?
Tiedätkö mikä on google?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810