Mistä saisin Venetsian kartan? Kertovat, että siellä eksyy takuuvarmasti.
venetsian kartta
5
922
Vastaukset
- venehtia
Käyppä katsomasssa kirjastosta, tai kirjakaupasta saa ainakin tilaamalla.
- laout
Karttoja löytyy ainakin paikan päältä esim. hotellista. Etukäteen karttaa on mielestäni turha tutkiskella, koska kadut ovat aika sokkeloisia.. Ns.turistikadut ovat suht.koht hyvin opastettuja, esim. Markuksen torilta Rialton sillalle. Parissa päivässä Venetisassakin oppii suunnistamaan.
- venicegirl
Juu, eksyt kartankin kanssa :) Onhan se toki kiva matkamuisto. Ei muuta ku sitten kun eksyminen alkaa kyllästyttämään niin loikkaat lähimpään vaporettoon ja pääset kohteeseesi. Siellä aika kuluu kyllä kivasti eksyillessä, pakko myöntää. Vaan mukavaa oli silti.
- jake12345
voi eksyäkin, mutt kyll se auttaa kohteenkin löytämisessä. Vaikka tosiaan 'kadut' on tosi kapeita ja sokkeloisia ja tekevät toisenkin mutkan. Eikä siinä väen tungoksessa oo aina sopivaa paikkaa karttaa tutkiakaan, mutt silti kantsii ja on syytä olla moinen mukana. Voi löytää edes majapaikkaansa takaisin, jos tulee tarve.
Muutamat tärkeimmät/keskeisimmät paikat kantsii merkitä siihen jo etukäteen, niin löytää sitt perillä ja perille helpommin ;) - GPS apuna
jake12345 kirjoitti:
voi eksyäkin, mutt kyll se auttaa kohteenkin löytämisessä. Vaikka tosiaan 'kadut' on tosi kapeita ja sokkeloisia ja tekevät toisenkin mutkan. Eikä siinä väen tungoksessa oo aina sopivaa paikkaa karttaa tutkiakaan, mutt silti kantsii ja on syytä olla moinen mukana. Voi löytää edes majapaikkaansa takaisin, jos tulee tarve.
Muutamat tärkeimmät/keskeisimmät paikat kantsii merkitä siihen jo etukäteen, niin löytää sitt perillä ja perille helpommin ;)Itse suunnistin käyttämällä kännykän GPS:ää apuna. Kapeimmilla kaduilla tietysti ei toiminut korkeiden rakennuksien takia, mutta avarammissa paikoissa pääsi taas kartalle. TIetenkin jo siellä olevia opastuksia kannattaa seurata, jos on menossa jonnekin merkittävämpään paikkaan, kuten Markuksentorille, Rialtoon, busseille tai junalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882