En maksa periaatteesta ylen maksuja niin kauan kuin yle pakkosyöttää venäläisiä ohjelmia tai ohjelmia venäläisistä...päivittäin.
En maksa
1
246
Vastaukset
- muistahan äänestää
Koska olen ammatti varas. Pöllin mummojen rahat ja lasten tikkari. TVt mul ei oo, kun oon aina töissä. Ajan aina ylinopeutta ja pysäköin auton oveneteen yleensä ihan rappuun, kun olen laiska paska. Mikään sääntö tai laki ei koske muo, kun olen niin kovis. Ajan kännissä usein ja kusen toisten kotioville. Väännän paskat kadulle ja koirat saa siitäkin syyt. Nostan kyllä kelan ja sossun rahat, sekä asuntotuet.
SIlti kuuntelen huoltoasemalla mielummin venäjää, kun somaleitten pulputusta. Kohta sekin väki vaatii oman kanavan telkkuun ja silloin sanoisin tv-luvan irti, jos sellanen olis. En mä venakoista tykkää, mut sellasii varkaita kuten mä, joten pidetään yhtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358