Eloako -
vaiko Tuonelan viljaa
peltomaisemien kuivunutta tähkää
raekuurojen
myrskyjen repimää luonnontilaa
kaukaa
vielä kauempaa
huutoa jo hukkuvaa
mereen uponnutta
- hengittävää eloaan
elokuun tuskaa -
laiva kapteeniaan kaipaa
meren äärettömyys
minne vastarannan väki
kyynelehtii saatossaan
kiirii nää laulujen lunnaat
myrskyävät vaahtopäät
kantaa ääniään
runonvirttä
vierittää kastuneet sivut
syvät kaipuut povessaan
laskeutuu pimeys tää horisonttiin
- Hän jo mennä saa
kaukaisuuden taa.
Hän
5
296
Vastaukset
- Jaana K
Kerrassaan upea runo Dolan.
Luin sen moneen kertaan ja ihastelin, ihastelin runosi antia. - Jaana K
Jatkoa vielä edelliseen.
Olet erittäin lahjakas runoilija.Sydämellinen Kiitos Sinulle Jaana !
Lämmittää kun saa tietää että runoistani pidetään,nyt
vain olen täällä käynyt harvemmin kirjoittamassa kuin
lukemassakaan runoja - verrattuna aikaisempiin aikoihin.
Mutta kuitenkin välillä yritän tännekin jotain laittaa että
hetken tässä ns.piipahtaa kun tämä on käynyt minulle
jotenkin "vieraammaksi palstaksi".
Palautteita saan useimmilta tahoilta mutta erityisesti
Sinun sanomasi on minulle hyvin merkittävä,vaikka aikani
on kulunut muualla tämän palstan sijasta...
kirjoittamisenkin ohessa.
Sillä Runoystävät hyvin tuntevat toisensa että viihtyvät
yhdessä harrasteensa parissa ... sehän on runoilunkin
toinen kannustava piirre kuin yhteyksien ylläpitokin.
Kiittäen Sinua lämpimästi !
- *MURUKULTA*
Tummat raskaat virrat runossasi..
Kynäsi jälki pettämätöntä!
Syksyisten töiden välissä Murukulta kiittää :)Hei Murukulta - raskaasti tämä "eepos"soutaa ja vielä
tarkoituksen kera kun tähän on kätkettynä useimpiin
käyttötarkoituksiin ulottuva runo ... jopa hyvinkin
tarkkaan olen tuon rakentanut - jopa itsekin tähän
olen tyytyväinen.
Varmaan Sinulla on paljon ehkä mitä erilaisempia
syyskiireitä mutta Muista kuitenkin viljellä tätäkin
palstaa lämpimillä runoillasi - kuvien kera - josta
myös ihastukseni Sinua kohtaan.
Lämpimästi hymyillään tähänkin syksyyn ....
Sinua näin kiittäen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
