Mitkä ovat Riihimäen siistejä ja rauhallisia asuinalueita? Onko kaupungin vuokra-asuntoja sellaisilla alueilla?
Asuminen Riihimäellä
7
2183
Vastaukset
- rererere
On, mutta vuokrat ovat aika kovia.
- asia
Mistä mahdat muuttaa paikkakunnalle?
Kyllä. Kaikkialla Suomessa kaupunkien vuokra-asuntoalueet ovat siistejä, rauhallisia ja viihtyisiä, niin myös Riihimäellä.- tosiasiassa hyvä
Älä välitä tuosta vitsailijasta.
Riihimäki sijaitsee maassa, jossa on maailman paras asua. Riihimäki on oikeasti hyvä kaupunki, on hyvä sijainti, ja ellei itse rupea etsimään vaikeuksia niin ei vaikeuksia kohtaa. Tämän olen kokenut parinkymmenen vuoden aikana. Tietenkin olen joskus törmännyt epäkohtiin, mutta silloin pitää alkaa korjaamaan niitä. - silmät kiinni
tosiasiassa hyvä kirjoitti:
Älä välitä tuosta vitsailijasta.
Riihimäki sijaitsee maassa, jossa on maailman paras asua. Riihimäki on oikeasti hyvä kaupunki, on hyvä sijainti, ja ellei itse rupea etsimään vaikeuksia niin ei vaikeuksia kohtaa. Tämän olen kokenut parinkymmenen vuoden aikana. Tietenkin olen joskus törmännyt epäkohtiin, mutta silloin pitää alkaa korjaamaan niitä.Vastaapa kyselijän kysymykseen! Siis Riihimäen siisteistä ja rauhallisista asuinalueista, ja onko niissä vuokra-asuntoja! Vapaasti omin sanoin, oma mielipide. Ettet johda harhaan.
- hym hym
silmät kiinni kirjoitti:
Vastaapa kyselijän kysymykseen! Siis Riihimäen siisteistä ja rauhallisista asuinalueista, ja onko niissä vuokra-asuntoja! Vapaasti omin sanoin, oma mielipide. Ettet johda harhaan.
Miksi pitää olla kaupungin asunto? Muun asunnon saa paljon nopeammin ja on vara valita. Riippuu sitten työpaikasta/opiskelupaikasta miltä suunnalta etsii. Keskustan alue on hyvää aluetta, siihen voi verrata vuokria, että vastaava on halvempi muualla taikka muuten maksaa liikaa. Mutta jos asuminen on tilapäisempää, ja jos saa tukea, niin vuokran suuruudella ei ole niin väliä, ei lyhytaikanen menoerä vie ihmistä taapäin, ja tuki tasottaa.
Nyt onkin Sveitsi kirimässä Suomen ohi, mutta hopea ei ole häpeä! - xxööxx
hym hym kirjoitti:
Miksi pitää olla kaupungin asunto? Muun asunnon saa paljon nopeammin ja on vara valita. Riippuu sitten työpaikasta/opiskelupaikasta miltä suunnalta etsii. Keskustan alue on hyvää aluetta, siihen voi verrata vuokria, että vastaava on halvempi muualla taikka muuten maksaa liikaa. Mutta jos asuminen on tilapäisempää, ja jos saa tukea, niin vuokran suuruudella ei ole niin väliä, ei lyhytaikanen menoerä vie ihmistä taapäin, ja tuki tasottaa.
Nyt onkin Sveitsi kirimässä Suomen ohi, mutta hopea ei ole häpeä!En kyseenalaista Riihimäkeä paikkakuntana vaan nimenomaan halusin hieman ennakkotietoa kaupungin asuinalueista. Asun tällä hetkellä toisella puolella Suomea, kaupungin vuokra-asunnossa ja käsittääkseni melko monella paikkakunnalla nk. epäsosiaalinen aines yms sijoitetaan tietyille alueille... Hirsimäki ja keskusta tällä hetkellä kiinnostaisivat sijaintinsa vuoksi.
Kaupungin vuokra-asunnot kiinnostaa mm. siksi, että yksityiset usein kieltävät lemmikkieläimet. - 14+
xxööxx kirjoitti:
En kyseenalaista Riihimäkeä paikkakuntana vaan nimenomaan halusin hieman ennakkotietoa kaupungin asuinalueista. Asun tällä hetkellä toisella puolella Suomea, kaupungin vuokra-asunnossa ja käsittääkseni melko monella paikkakunnalla nk. epäsosiaalinen aines yms sijoitetaan tietyille alueille... Hirsimäki ja keskusta tällä hetkellä kiinnostaisivat sijaintinsa vuoksi.
Kaupungin vuokra-asunnot kiinnostaa mm. siksi, että yksityiset usein kieltävät lemmikkieläimet.No, Peltosaari on huonossa maineessa, mutta jos sinulla on koiria niin alue on hyvä niille. Keskustassa ei ole ulkoilutuspaikkoja muuta kuin kädunvarret ja kaupungin kukkaistutukset, ja niihin teettäjiä katsotaan täällä karsaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341456- 371432
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241108
- 181053