Tapsa Georg Ots- kiertueelle!

Safira~

37

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitti tiedosta :) Ainakin yhteen tommoseen konserttiin on ehdottomasti päästävä !
      Toivottavasti Tapsa laulaisi monta laulua tossa konsertissa. Ihan mielenkiintoista on kyllä kuulla niitä virolaisia laulajiakin ja se iso sinfoniaorkesteri säestämässä on varmasti upee.
      Aika kalliit liput on vaan, mut mulla on tämän kuun lopussa synttärit, niin täytyy toivoo josko saisi vaikka lahjaksi lipun tonne konserttiin :)

• hehheh...

Siis 45 egeä moisesta roskasta! Ei mitään järkee. Muut artistit kyllä tulevat mut Tapsukastahan ei ikinä voi mennä takuuseen...

• OK.

Ei todellakaan ole mitään roskaa. Kaukana siitä. Ja eikös suunnilleen samanverran maksanut liput Kari Tapion, Paula Koivuniemen ja Jorma Kääriäisen Vihdoinkin- kiertueelle ? Tässä Ots - kiertueella on sentään aivan eri luokan orkesteri, maailmankuulu kapellimestari ja huippusolistit esiintymässä.

Ja sitäpaitsi monestikko tiedät Tapsan jääneen pois sovitulta esiintymiseltä, joita on 40 vuoden aikana kertynyt jo tuhansia ? Tuo yksi ainoa kerta ja jo joskus yli parikymmentä vuotta sitten oli toinen kerta kun hän unohti keikan ja siitä vaahdotaan, kuin se oli Tapsan tapana.

• Noi konsertit on kaikkee muuta, kuin roskaa. Takuula upeita elämyksiä tarjoo nuo konsertit ( parasta olis ollut, jos Tapsa olis yksinään sen Eri klassin johtaman ison orkesterin säestyksellä laulanut niitä Otsin lauluja, mut hyvä näinkin :-) ) .
        Toivottavasti joku noista konserteista televisioitaisiinkin.

• pöh!
        Justiinax kirjoitti:

Noi konsertit on kaikkee muuta, kuin roskaa. Takuula upeita elämyksiä tarjoo nuo konsertit ( parasta olis ollut, jos Tapsa olis yksinään sen Eri klassin johtaman ison orkesterin säestyksellä laulanut niitä Otsin lauluja, mut hyvä näinkin :-) ) .
        Toivottavasti joku noista konserteista televisioitaisiinkin.

Miks pitäis televisioida? Sinne vaan kuuntelemaan kaikki jotka tuosta moskasta tykkäävät eikä tartte tuputtaa koko kansalle. Vai että vielä yksinään pitäis esiintyä! Sä et sitten pätkääkään piittaa muista kuin Tapsastasi. Nuo muut on varmaan paljon parempia kuin se, ja yleisö menee jos menee, niiden vuoksi tuonne eikä Tapsukan.

• Kyllä mä kirjoitin tuolla yhdessä kohtaa ,että on ihan mielinkiintoista kuulla niitä virolaisiakin laulajia. Hyvä ,että ne kolme muuta laulajaa on virosta , niin kuulee niitä lauluja Otsin kotikielelläkin laulettuna. Tapsa nyt vaan sattuu olemaan mun suosikkilaulaja ja Georg Otsin lauluista tyykkään kovasti, joten tottakai mä toivoisin, että suosikkini laulais mahdollisimman monta mun toisen suosikin laulua.
        Mietippä ite omalle kohdallesi semmosta , että jos järjestettäisiin Elvis- kiertue, jossa yhtenä laulajana olisi Mikko Mäkeläinen ja sitten kolme laulajaa vaikkapa yhdysvalloista, niin kyllä sä varmaan tykkäisit kuulla mahdollisimman monta Mikon laulamaa Elvis biisiä siinä konsertissa.

• juippi**

Eri Klas on jo sen tason kapellimestari, että tuskimpa Tapsan nyt ainakaan tarvitsee ryhtyä leikkimään kapellimestaria ja puuttumaan orkesterin säestykseen mitenkään.

• musacorner

Onneksi suomalaista lauluosaamista ja taitoa tuolla kierteueella edustaa Tapani Kansa eikä esim. joku Sillinpää tai vastaava "tangokunkku".

• kyllä juu

Juu tuo Sillinpää vaan on paljon parempi ja suositumpi kuin teidän pöljä Tupsukkanne eikä tartteis pelätä että käy tuittuilemaan kesken kaiken. Kuten Känsä saattaa tehdä.

• pöhösilakka
        kyllä juu kirjoitti:

Juu tuo Sillinpää vaan on paljon parempi ja suositumpi kuin teidän pöljä Tupsukkanne eikä tartteis pelätä että käy tuittuilemaan kesken kaiken. Kuten Känsä saattaa tehdä.

Silli pukeutui tosi hienosti...heh..kun liki suomen euroviisupisteitä...muutenkin koko olemus
        pöhöttynyt...ja kansa ympäri euroopan nauroi.....
        Montakos sävellystä/sanoitusta silakka on tehnyt verrattuna Johtaja Tapani Kansaan????...

• Annu.

Ihan hyvin voi mennä mukaan yrittämän laulamista. Itse en ole koskaan Otsin musiikista ja äänestä tykännyt.
      Nuo virolaiset laulajat varmaan vetää pisteet kotiin tuossa konsertissa ja Tapsukka saa raivarin kun vievät huomion ja sen olemattomat taidot huomataan. Ymmärtäisi nyt sentään olla hermostumatta ja nolaamatta itsenä.

• Lorujaje

Ei nu tuo konsertti ole mikään kilpailu ,että kuka peittoaa kenetkin.Tapsa on loistava laulaja , ja varmasti vetäisee upeat tulkinnat Otsin lauluista. Häneen äänensä sopii hyvin niihin biiseihin. Nuo virolaiset laulajatkin on varmasti ihan hyviä. Tuskimpa Eri Klas huonoja laulajia johtamaansa konserttiin huolisikaan. Tapanihan oli 2-3 vuotta sitten Saarenmaan valssifestivaaleilla laulamassa konsertissa jossa Eri Klas oli kapellimestarina ja ehkäpä juuri siellä Klas laittoi merkille Tapsan taidot ja niinpä hän nyt on mukana tällä Ots-kiertueellakin.

• Vuolaa
        Lorujaje kirjoitti:

Ei nu tuo konsertti ole mikään kilpailu ,että kuka peittoaa kenetkin.Tapsa on loistava laulaja , ja varmasti vetäisee upeat tulkinnat Otsin lauluista. Häneen äänensä sopii hyvin niihin biiseihin. Nuo virolaiset laulajatkin on varmasti ihan hyviä. Tuskimpa Eri Klas huonoja laulajia johtamaansa konserttiin huolisikaan. Tapanihan oli 2-3 vuotta sitten Saarenmaan valssifestivaaleilla laulamassa konsertissa jossa Eri Klas oli kapellimestarina ja ehkäpä juuri siellä Klas laittoi merkille Tapsan taidot ja niinpä hän nyt on mukana tällä Ots-kiertueellakin.

Eri Klas on ollut paljon parempien laulajien kuin Tapani Kansan kanssa tekemisissä.
        Eli tuskinpa hän nyt on kovin innostunut keskinkertaisesta laulajasta.

• Annu.
        Lorujaje kirjoitti:

Ootko ihan viisas. En minä ole tuota kilpailuksi sanonutkaan vaan kyllä tuollaisessa konsertissa pakosta esiin tulee artistien taso toisiinsa nähden.

• huomasin

Erityisesti näissä kahdessa laulussa Georg Otsin laulutyylissä ja äänessä/äänenkäytössä on sellaisia yksityiskohtia ja vivahteita josta tulee ihan Tapsa Kansa mieleen. Esim. tuossa " Uudelleen jos luokses tulla voisin" kuuluu yhdessä kohtaa hymy Otsin äänessä, ihan niinkuin Tapsankin äänessä joissakin lauluissa. Myös samaisen laulun ihan lopussa Otsin ääni muituttaa melko erehdyttävästikkin Tapsan ääntä.

http://www.youtube.com/watch?v=AHICIZPNtfk

http://www.youtube.com/watch?v=0DhQgTW-UD4

• AapoJ

Kannattaisiko pestä korvat? Georg Otsin ääni ei muistuta Tapani Kansan ääntä yhtään. Otsilla on aivan omanlaisensa persoonallinen ääni, jonka erottaa muista.
        Georg Ots oli myös erittäin hyvä klassisemmissa lauluissa ja häntä pidettiin aikanaan yhtenä Euroopan parhaista baritoneista. Eli meriittiä löytyy.

AapoJ kirjoitti:

Kannattaisiko pestä korvat? Georg Otsin ääni ei muistuta Tapani Kansan ääntä yhtään. Otsilla on aivan omanlaisensa persoonallinen ääni, jonka erottaa muista.
        Georg Ots oli myös erittäin hyvä klassisemmissa lauluissa ja häntä pidettiin aikanaan yhtenä Euroopan parhaista baritoneista. Eli meriittiä löytyy.

Kyllä näin on. Yhdenmukaisuus Tapsukkaan on vain fanien vaikkuisissa korvissa.
        Otsilla oli todella persoonallinen ääni.

• huomasin
        AapoJ kirjoitti:

Opettele itse luetun ymmärtämistä. En väittänytkään Otsin ja Kansan ääntä identtisiksi, vaan että muutamissa kohdissa noita lauluja ne muistuttavat toisiaan. Pitää osata kuunnella pieniäkin nyansseja eikä vaan kokonaisuutta.

• Patricia Gaga
        huomasin kirjoitti:

Opettele itse luetun ymmärtämistä. En väittänytkään Otsin ja Kansan ääntä identtisiksi, vaan että muutamissa kohdissa noita lauluja ne muistuttavat toisiaan. Pitää osata kuunnella pieniäkin nyansseja eikä vaan kokonaisuutta.

Tällä palstalla huomaa kuka on suomen numero 1!!!!!
        Ei käydä muiden palstoilla näin kiivasta keskustelua ym......
        Siitä Puhe Mistä Puute!
        Missä on silakka sillanpään palsta, kun sitä täällä hehkutetaan.
        Jarihan tietysti nytkin availee kaappinsa saranoita ja saippuan pudottaa mieluusti...
        Minkälaisia sävellyksiä/sanoituksia ovat tehneet Sillanpää, Koivuniemi, Kari Tapio, Markku Aro, Arja Koriseva esim.tässä kategoriassa. Itse käyn todella paljon konserteissa tansseissa ym.....
        Mielestäni kaikki edellä mainitut ovat hienoja suomalaisia artisteja, jokainen omalla tavallaan.
        Totuus on kuitenkin se, että Esimerkiksi Kansan Tapani on tehnyt hienon uran ja on huipulla vielä tänäänkin. Monesta muusta tahtoo tulla vain tähden lento!
        Jos joku tykkää esim Lauri Tähkästä....siis Jarkko Suosta...vai mikä se oli, niin OK, herra on vasta
        sillä tasolla sitten, kun on sama määrä esiinttymisvuosia ammatikseen takana kuin esim. Tapsalla...
        ja opettelee laulamaan, se huutaminen kaikissa kappaleissa...voi veljet....elämä opettakoon!
        Lady Gagahan on nyt suosittu....mutta heikosti menee kun riiputissejä täytyy julkisesti heilutella...

• Annu.
        Patricia Gaga kirjoitti:

Tällä palstalla huomaa kuka on suomen numero 1!!!!!
        Ei käydä muiden palstoilla näin kiivasta keskustelua ym......
        Siitä Puhe Mistä Puute!
        Missä on silakka sillanpään palsta, kun sitä täällä hehkutetaan.
        Jarihan tietysti nytkin availee kaappinsa saranoita ja saippuan pudottaa mieluusti...
        Minkälaisia sävellyksiä/sanoituksia ovat tehneet Sillanpää, Koivuniemi, Kari Tapio, Markku Aro, Arja Koriseva esim.tässä kategoriassa. Itse käyn todella paljon konserteissa tansseissa ym.....
        Mielestäni kaikki edellä mainitut ovat hienoja suomalaisia artisteja, jokainen omalla tavallaan.
        Totuus on kuitenkin se, että Esimerkiksi Kansan Tapani on tehnyt hienon uran ja on huipulla vielä tänäänkin. Monesta muusta tahtoo tulla vain tähden lento!
        Jos joku tykkää esim Lauri Tähkästä....siis Jarkko Suosta...vai mikä se oli, niin OK, herra on vasta
        sillä tasolla sitten, kun on sama määrä esiinttymisvuosia ammatikseen takana kuin esim. Tapsalla...
        ja opettelee laulamaan, se huutaminen kaikissa kappaleissa...voi veljet....elämä opettakoon!
        Lady Gagahan on nyt suosittu....mutta heikosti menee kun riiputissejä täytyy julkisesti heilutella...

Eiköhän sen Tapsukankin saranat kuulemma ole joskus naukuneet mut on tainnut opetella rasvaamaan niitä...
        Kari Tapio on kyllä ainakin sanoittanut biisejä ja on huipulla jos kuka yhtä pitkän uran tehneenä kuin Tapsukka, Koivuniemi on turha muija, Aro samoin turha äijä, Arja Koriseva on monipuolinen ja upeaääninen artisti eikä sitä mitata sillä montako biisiä on itse tehnyt tai sanoittanut vaan sillä mitä artistina on. Säveltäjät ja sanoittajat on sitä varten että tekevät biisejä, laulajat, että esittävät niitä. Jari taasen on kyllä säveltänyt sekä sanoittanut ja on lahjakas laulaja, siihen ei kaapit ja saranat vaikuta.
        Ja se että tällä palstalla on vipinää, johtuu tuosta fanikööristä joka osaa niin ärsyttävän naivisti ja ylitsevuotavasti kehua idoliaan. Yksi niistä on tuossa sarjassa ylitse muiden ällöttävyydessään.
        Ja sinullapa sitä taitaakin olla puhe siitä mistä puute, joten meneppä takaisin sinne kaappiisi , ota sillinpää mukaasi jos hiukasee ja vie se saippua kiltisti kylppäriin, sille on parempaakin käyttöä.

• Liput hommattu tonne yhteen konserttiin ja nyt vaan iloisin ja odottavin mielin jään odottavan lokakuuta ja sitä konserttia :)

• Kunniotus hukassa

HAH,HAH! Kylläpä on korkea taso tällä palstalla!! Menkää itseenne ja miettikää vähän, mitä kannattaa kirjoittaa. Alkaa liipata jo läheltä roskapostia ...
        .

• Kunniotus hukassa kirjoitti:

HAH,HAH! Kylläpä on korkea taso tällä palstalla!! Menkää itseenne ja miettikää vähän, mitä kannattaa kirjoittaa. Alkaa liipata jo läheltä roskapostia ...
        .

Tommonen postaus olikin taas niin helkkarin tärkeää ja kannattavaa kirjoittaa tänne, kun ei liity ite aiheeseen mitenkään. Ja minkä takia täytyy yrmiä mun kommenttejani aina. Pahansuopaan panetteluun ei puututa, mutta aitoon ja vilpittömään innostukseen kyllä.

• Aikuinen vm 1976
        Justiinax kirjoitti:

Tommonen postaus olikin taas niin helkkarin tärkeää ja kannattavaa kirjoittaa tänne, kun ei liity ite aiheeseen mitenkään. Ja minkä takia täytyy yrmiä mun kommenttejani aina. Pahansuopaan panetteluun ei puututa, mutta aitoon ja vilpittömään innostukseen kyllä.

Ei aitoon ja vilpittömään innostuuksen puututa mutta kaheliin lapsellisuuteen kyllä. Ja sitä sinä olet: lapsellinen kaheli: minkähän ikäinen oikeasti olet? 12 vee vai Tapani Kansa itse? Kirjoituksistasi päätellen jompikumpi. Mee peilin eteen niin näet syyn.

• Georgeee
        Aikuinen vm 1976 kirjoitti:

Ei aitoon ja vilpittömään innostuuksen puututa mutta kaheliin lapsellisuuteen kyllä. Ja sitä sinä olet: lapsellinen kaheli: minkähän ikäinen oikeasti olet? 12 vee vai Tapani Kansa itse? Kirjoituksistasi päätellen jompikumpi. Mee peilin eteen niin näet syyn.

Itse odotan jo innolla Ots-Kansan konserttia Turussa. Tapani on todella hyvä ja tunteellinen tulkitsija, joten hän sopii erittäin hyvin tulkitsemaan Otsin kappaleita. Huh huh, vielä pitää pari viikkoa odottaa;--(

• Aikuinen vm 1976 kirjoitti:

En oo kumpikaan noista ehdotuksistasi, mut mielummin olen sitten vaikka kahelin lapsellinen, kuin tylsän aikuismainen, joka ei osaa innostua mistään muusta kuin korkeintaan ehkä rahasta.

• Pöllöjenpalsta tämä
        Georgeee kirjoitti:

Itse odotan jo innolla Ots-Kansan konserttia Turussa. Tapani on todella hyvä ja tunteellinen tulkitsija, joten hän sopii erittäin hyvin tulkitsemaan Otsin kappaleita. Huh huh, vielä pitää pari viikkoa odottaa;--(

V'***u kun sä olet LAPSELLINEN ! Näkistpä itse mitä ja miten sä kirjoitat... ei hyvää päivää sentään...

• Gilla*

Uudessa Viva- lehdessä Eri Klas sanoo ,että halusi nimenomaan juuri Tapani Kansna tälle kiertueelle mukaan, koska Tapanin ääni sopii Otsin lauluihin ja Tapani on laulanut sekä klassista että viihdemusiikkiakin, kuten Georg Otskin aikoinaan.
      Joten turha paatuneimmankaan Kansan vastustajan on väittää ,että Tapsa olisi itse itseään kiertueelle tyrkyttänyt tai että Erik Klas maailmankuulu ja ympäri maailman arvostettu kapellimestari ei ymmärtäisi laulamisen ja laulajien päälle mitään. Erik Klas ei huonoa laulajaa johtamiinsa konserttteihin kelpuuta ja itse valitse. Tapsa on hyvä laulaja ja se on fakta !

• Ukkolan Pertsaliini

Haluatko kuulla Tapsukan ja Erin suhteen todellisen luonteen? Haluatko?

• joopati joo

Vai on ihan fakta. Joo voi olla sun mielestäsi mutta muista että se on vain sinun mielipiteesi. Voit työntää faktasi sinne missä ei päivä paista...
        On suomessa paaaljon muitakin laulajia, jotka hoitaisivat tuon osuuden kympillä. Ei Tapsa ole se ainoa, se on mut vain satuttu tietyistä syistä (?!) valitsemaan tuohon konserttiin.
        Että siinä sun faktasi. Jatka ihmettelyäsi.

• Teretulemast vaan!

Juu, antakaa vain MENOlippu Tapsuliinille sinne Georg Ots-kiertueelle ja katsokaakin, että jää sille tielleen! Rääkyköön sitten vironkielellä siellä Eestissä. Niillä siellä on jo valmiiksi huono maku. Niin ja fanit voivat seurata perässä.

• Joku vaan

No jos on niin on loukkaus Otsia kohtaan.

• Gilla*

• Safira~

Huomenna Tapsaa kuulemaan Jyväskylään !

• Tapsulla värisee
        Safira~ kirjoitti:

Huomenna Tapsaa kuulemaan Jyväskylään !

Tapsukkasi tulee rääkymään kappaleet "Pumpattava Barbara" ja "Reperbahnin valot" sekä "Jussi joka niitä piikoja nu...nu...nukutteli". IHQUA! Siitä teikäläisten onkin sitten iihanaa aloittaa viinanhuuruinen ja rietas viikonloppunne....

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe