Mistä kaason kampaus ja meikki kohtuulliseen hintaan Helsingistä? Opiskelijana ei olisi ihan hirveästi varaa polttareiden ja puvun lisäksi maksaa vielä juhlameikistä ja -kampauksesta. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä?
Kaason kampaus ja meikki
4
1965
Vastaukset
- miten on?
Vaatiiko morsian sua hankkimaan jonkun tietyn puvun, mutta joudut silti maksamaan sen itse? Entä vaatiiko morsian sua menemään meikkaajalle ja kampaajalle vai haluatko mennä itse? Jos morsian vaatii, niin hän myös maksaa, niin sen pitäisi mennä.
En valitettavasti osaa kovin hyviä vinkkejä antaa, mutta jotkut ovat kuulemma käyneet esim. Sokoksen meikkauspalvelussa (jos ei haittaa olla meikattavan julkisella paikalla) ja siitähän selviää halvalla. Ei sulla sitten sattuisi olemaan jotain sukulaista tai ystävää joka osaisi laittaa vaikka kampauksen?- Kaaso huokaa taas
Ei ole ketään tuttua, ja itse en halua mitään juhlameikkiä alkaa vääntämään. Uusi puku oli pakko hankkia, koska entiseen tuli edellisissä juhlissa sen verran pahoja tahroja, etteivät lähde pois. Eikä todellakaan kaason puvut, meikit, kampaukset kuulu morsiamen maksettavaksi, ellei nyt jostain superkalliista puvusta ole kyse. Mulla on ihan vapaat kädet.
- miten on?
Kaaso huokaa taas kirjoitti:
Ei ole ketään tuttua, ja itse en halua mitään juhlameikkiä alkaa vääntämään. Uusi puku oli pakko hankkia, koska entiseen tuli edellisissä juhlissa sen verran pahoja tahroja, etteivät lähde pois. Eikä todellakaan kaason puvut, meikit, kampaukset kuulu morsiamen maksettavaksi, ellei nyt jostain superkalliista puvusta ole kyse. Mulla on ihan vapaat kädet.
Jos morsian vaatisi sinua menemään meikkaajalle tai kampaajalle tai vaatisi jotain tietynlaista pukua, niin hyvien tapojen mukaan hänen kuuluisi ne myös maksaa. Se on ihan tavallista, että se kuka vaatii, myös maksaa. Mutta jos sulla kerran kertomasi mukaan on vapaat kädet niin sitten ei tietenkään kuulu, sitähän juuri yritin kysyä. Ja vaikka ei vaatisikaan niin monet morsiamet maksaa silti kaason meikin ja kampauksen, näin teen esimerkiksi minä tänä syksynä kun menen naimisiin.
Eipä sinun varmaan auta muu kuin soitella mahdollisimman moneen eri paikkaan ja kysellä meikkien ja kampauksien hintoja. - ---
miten on? kirjoitti:
Jos morsian vaatisi sinua menemään meikkaajalle tai kampaajalle tai vaatisi jotain tietynlaista pukua, niin hyvien tapojen mukaan hänen kuuluisi ne myös maksaa. Se on ihan tavallista, että se kuka vaatii, myös maksaa. Mutta jos sulla kerran kertomasi mukaan on vapaat kädet niin sitten ei tietenkään kuulu, sitähän juuri yritin kysyä. Ja vaikka ei vaatisikaan niin monet morsiamet maksaa silti kaason meikin ja kampauksen, näin teen esimerkiksi minä tänä syksynä kun menen naimisiin.
Eipä sinun varmaan auta muu kuin soitella mahdollisimman moneen eri paikkaan ja kysellä meikkien ja kampauksien hintoja.Kato paikkoja myös espoon ja vantaan puolelta, mikäli hääpäivän aamuna on aikaa (tai olet valmis nousemaan ylös aikaisin aamulla) Hinnat on usein huomattavasti halvemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4602748Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152575Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671555Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41918- 56879
- 79865