Häpeän sitä etten ole koskaan seurustellut vaikka ikää on jo yli 25 v nainen. En vain pysty luottamaan siihen että joku todella pitäisi minusta. Häpeän myös vartaloani joka on oudon mallinen ja läskiäkin löytyy.
Häpeän
3
719
Vastaukset
- *P*
Ei siinä ole hävettävää, ettei ole löytänyt itselleen sopivaa kumppania. Tosin kuulostaa siltä, että häpeät enemmän omaa itseäsi ja se estää sinua löytämästä seurustelukumppania. Miten vartalosi on mielestäsi oudon mallinen?? Ei vartalon malli eikä liikakilot saa olla elämänkumppanin löytymisen esteenä. Vain sinä itse voit siihen vaikuttaa. Lakkaa murehtimasta ulkonäköäsi turhaan. Olen varma että olet kaunis sellaisena kuin olet! Tsemppiä! :)
- sggf5
Kokemattomuutta häpeän minäkin. Sinun kannattaisi ehkä aloittaa jokin liikuntaharrastus ja muuttaa ruokavaliotasi. Laihduttaminen voisi nimittäin tehdä hyvää itsetunnollesi.
- lköf
siihen, jos ei onnistu. Ajattelet liikaa itseäsi. Opettele hyväksymään itsesi sen muotoisena kuin olet. Tietysti voit laihduttaa, mutta eipä tekstistäsi käy selväksi oletko oikeasti edes ylipainoinen. Naisessa pitää olla vähän pyöreyttäkin =)
Älä ota stressiä siitä ettet ole seurustellut, ole oma itsesi. Jos joku kiinnostuu niin älä nyt itseäsi häpeä. Onhan sillä toisella silmät päässä ja jos kerta kiinnostuu niin kiinnostuu!!! Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3371963IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471619Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541301- 1431158
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.841131Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701057Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.791032Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48962Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten9938