Häpeän sitä etten ole koskaan seurustellut vaikka ikää on jo yli 25 v nainen. En vain pysty luottamaan siihen että joku todella pitäisi minusta. Häpeän myös vartaloani joka on oudon mallinen ja läskiäkin löytyy.
Vastaukset 3
- *P*
Ei siinä ole hävettävää, ettei ole löytänyt itselleen sopivaa kumppania. Tosin kuulostaa siltä, että häpeät enemmän omaa itseäsi ja se estää sinua löytämästä seurustelukumppania. Miten vartalosi on mielestäsi oudon mallinen?? Ei vartalon malli eikä liikakilot saa olla elämänkumppanin löytymisen esteenä. Vain sinä itse voit siihen vaikuttaa. Lakkaa murehtimasta ulkonäköäsi turhaan. Olen varma että olet kaunis sellaisena kuin olet! Tsemppiä! :)
- sggf5
Kokemattomuutta häpeän minäkin. Sinun kannattaisi ehkä aloittaa jokin liikuntaharrastus ja muuttaa ruokavaliotasi. Laihduttaminen voisi nimittäin tehdä hyvää itsetunnollesi.
- lköf
siihen, jos ei onnistu. Ajattelet liikaa itseäsi. Opettele hyväksymään itsesi sen muotoisena kuin olet. Tietysti voit laihduttaa, mutta eipä tekstistäsi käy selväksi oletko oikeasti edes ylipainoinen. Naisessa pitää olla vähän pyöreyttäkin =)
Älä ota stressiä siitä ettet ole seurustellut, ole oma itsesi. Jos joku kiinnostuu niin älä nyt itseäsi häpeä. Onhan sillä toisella silmät päässä ja jos kerta kiinnostuu niin kiinnostuu!!! Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483