mikäs helvetti voi saunalahdella kestää kun vikailmoitus lähti elokuun toinen päivä ja vieläkin odottelen vastausta?? onko tää ihan normaalia saunalahtea sillä aikoinaan soneralta vastattiin kahdessa päivässä.
huonoa palvelua
4
303
Vastaukset
- ryöppäys
minulla on kestänyt saunalahden vikailmoitukseen vastaaminen kuukauden ja sanoivat vain syyksi että asiakaspalvelussa on ollut ruuhkaa. paskat sanon minä sillä ei asiakaspalvelu hoida vikailmoituksia vaan saunalahden asentajat.
- suffering
itse olen myös tehnyt lukuisia vikailmoituksia nyt heinä-elokuun aikana ja vaikka vastaavatkin " vika on korjattu" niin silti samat ongelmat jatkuu.
- 1+1+1---
suffering kirjoitti:
itse olen myös tehnyt lukuisia vikailmoituksia nyt heinä-elokuun aikana ja vaikka vastaavatkin " vika on korjattu" niin silti samat ongelmat jatkuu.
minulle sitä vastausta että vika on korjattu ei ole tullut vieläkään. olen odotellut sitä nyt jo melkein neljä kuukautta. onneksi sentään itse vika kyllä korjattiin aika heti.
- ei oo
Ei ole mitään Saunalahtea olemassa se on nykyään Elisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790