Oisko jollain suositella hyvää ja MUKAVAA ortopediä pääkaupunkiseudulla? Huippulekurit on käyty läpi ja ongelmani on "haastava", eikä yksikään lekureista ole auttanut kipujen jamuiden kanssa, joten nyt pikasesti apuja! Olkapäässäni on multidirektionaalinen instabiliteetti, aiemmin kiinnitetty labrum fixaatio irronut sekä nivelrikkoa.
Kivut ovat yhtä helvettiä, hoidan lapsia kotona enkä pääse töihin, jotka oli tarkoitus aloittaa ensi vuoden helmikuussa ( suht kättä rasittava työ, kohoasento ) lääkärit eivät ymmärrä kipujani jotka rajoittavat jo pahasti elämääni. Syön jatkuvasti panacodia sekä siihen lisäksi buranaa 800mg.
hyvä ortopedi pk seudulla
4
493
Vastaukset
- sain avun...
Oletan sinun siis käyneen myös Heliöllä. Häntä nimittäin suosittelen. Ja minusta hän on todella mukava. Leikannut olkapääni kolmasti. Olkapäässäni ollut pahoja vikoja. Koskaan ei jättänyt minua vaivoineni yksin, sain soittaa hänelle kun oli kysyttävää. Hoitoa ei jätetty kesken, hoidettiin kuntoon.
- APUA KUN SAIS
Siellä käyty myös,sain häneltä vain sellaisen vastauksen ettei tuota tarvitse kiinnittää uudelleen, että siitä ei kivut johdu. Ja että ei ole todettu että olisi hyötyä kyseisestä leikkauksesta. Olemme puhuneet puhelimessa, mutta se ei vienyt asiaa yhtään eteenpäin, eikä hän kuunnellut minua kun kerroin että kivut jäi siihen, kun viimeksi tuo rusto laitettiin kiinni, oli irti klo 13-16. Ei myöskään kukaan ota kantaa nivelrikkooni. Aina vain sama vastaus, löysyys, vaikka ensin juuri puhuttiin kapselin kireydestä. Tuntuu että nämä lääkärit eivät oikein itsekään enää tiedä mitä puhuvat,kun ei kukaan ota sellasta kokonaisvaltasta kantaa vaivaani. Olka on kuitenkin operoitu 2 kertaa. Ainoastaan tuo bankart leikkaus auttoi. Saisin avun vain löysyyteen, en muuhun. Ja sitä taas en halua koska olen sen jo kerran kokenut ja kivut jatkuivat, koska oli jätetty rusto korjaamatta.
- potilas saarinen
APUA KUN SAIS kirjoitti:
Siellä käyty myös,sain häneltä vain sellaisen vastauksen ettei tuota tarvitse kiinnittää uudelleen, että siitä ei kivut johdu. Ja että ei ole todettu että olisi hyötyä kyseisestä leikkauksesta. Olemme puhuneet puhelimessa, mutta se ei vienyt asiaa yhtään eteenpäin, eikä hän kuunnellut minua kun kerroin että kivut jäi siihen, kun viimeksi tuo rusto laitettiin kiinni, oli irti klo 13-16. Ei myöskään kukaan ota kantaa nivelrikkooni. Aina vain sama vastaus, löysyys, vaikka ensin juuri puhuttiin kapselin kireydestä. Tuntuu että nämä lääkärit eivät oikein itsekään enää tiedä mitä puhuvat,kun ei kukaan ota sellasta kokonaisvaltasta kantaa vaivaani. Olka on kuitenkin operoitu 2 kertaa. Ainoastaan tuo bankart leikkaus auttoi. Saisin avun vain löysyyteen, en muuhun. Ja sitä taas en halua koska olen sen jo kerran kokenut ja kivut jatkuivat, koska oli jätetty rusto korjaamatta.
Mulla hyviä kokemuksia Crister Lybec nimisestä. Ottaa vastaan klinikka22:ssa
- done that
kivunhoitoon erikoistuneelle lääkärille. Hallitsee varmasti kivunhoidon paremmin kuin ortopedit. Ei noilla välttämättä ole apua kovaan kipuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714