Kurkkuluuruu kauriit!

The Sarvi

Leikitään, että on kivaa, kun kesä pian loppuu. Toisaalta, kyllähän se syksy sopii työnarkomaanille niinkuin potta päähän. Meikäkauris on jo suunnitellut kalenterinsa jouluun asti, että ohjelmaa on, mutta aina täytyy olla myös varasuunnitelma.

Tässä Ellen horoskooppi huomiseksi , kun suku tulee kylään :D:
HUOMENNA 19.8.2010:
Tapaat henkilön, joka tekee sinun ison vaikutuksen. Teet parhaasi, että myös hänelle jäisi sinusta hyvä kuva. Varo yliampumista, kun esittelet taitojasi.

Suapi nähärä kuinka käy :))

17

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Sarvi

      Luin tuosta ylläolevasta, että "tapat henkilön, joka tekee sinuun ison vaikutuksen.." Hah :D

      Sillä aikaa, kun muut juhlivat kesän loppua, kauriit juhlivat syksyn alkua, vaikkapa kuuntelemalla hyvää musaa:

      http://www.youtube.com/watch?v=lsLWHf4tQgU

      Niin ja vanha Sarvi saa jo kuunnella "valsseja menneiltä ajoilta" :)))))

      • gurkeloonen

      • The Sarvi

      • gurkeloonen
        The Sarvi kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=wgORraDwM58

        Ja mitä solisteja, wouuuuuu!! Mä tykkäsin kyllä siitä enemmän, joka lauloin sen eka biisin,,,

        Mitä sanoo P?

        Mä muuten tykkäsin siitä, joka tiskas, eikun diskas,,no, aivan sama. Mikä kauriissa kiehtoo? Hmm, ehkä se salaperäisyys. Mitä salaperäistä muka sitten kauriissa, niin arkipäiväisessä olennossa voi olla? Ehkä se on juuri se tylsä arkipäiväisyys, joka yllättää niin maan matkaajat kuin kuuhun matkaajatkin.

        Kuuhun matkaajista piskahtikin mieleeni yksi biisi:
        http://www.youtube.com/watch?v=cPdRiNU40Ck


      • (¤_¤) :)

      • kauriin
        The Sarvi kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=wgORraDwM58

        Ja mitä solisteja, wouuuuuu!! Mä tykkäsin kyllä siitä enemmän, joka lauloin sen eka biisin,,,

        Mitä sanoo P?

        realismia snnä on et joku sölköttää sekavia?
        Surkeeta ja surullista toi on.


      • The Sarvi
        kauriin kirjoitti:

        realismia snnä on et joku sölköttää sekavia?
        Surkeeta ja surullista toi on.

        peelle vuan! Voi miun päiviäni! Vai mitenkä se menikkään?

        Sitä paitte, jos sulla on jotain "maata järisyttävää" niin s24 odottaa innostuneena sekä me kauriit ;)

        Musiikki piristää päätä ja niskaa, "all the things you are":

        http://www.youtube.com/watch?v=97p6gQnlO5Y&feature=related


      • *****
        kauriin kirjoitti:

        realismia snnä on et joku sölköttää sekavia?
        Surkeeta ja surullista toi on.

        ei pääse millään erohon. Täälläkin niitä riittää!!!?


      • popjajatsi
        The Sarvi kirjoitti:

        peelle vuan! Voi miun päiviäni! Vai mitenkä se menikkään?

        Sitä paitte, jos sulla on jotain "maata järisyttävää" niin s24 odottaa innostuneena sekä me kauriit ;)

        Musiikki piristää päätä ja niskaa, "all the things you are":

        http://www.youtube.com/watch?v=97p6gQnlO5Y&feature=related

        ollut aina, että pääsis pop- jazzlaulajaksi; tämän ikäisenä alkaa haaveet kyllä jo pikkuhiljaa murenemaan omaan mahdottomuuteensa :( Lapsena alkanut lupaava ura, kaatui seinään jo murkkuiällä,,,


      • draamakuningatar
        kauriin kirjoitti:

        realismia snnä on et joku sölköttää sekavia?
        Surkeeta ja surullista toi on.

        hauhauhauhauhauahau! :D


      • The Sarvi
        draamakuningatar kirjoitti:

        hauhauhauhauhauahau! :D

        Ei oo suakaan "näkynyt" piiitkään aikaan! Moikka moi!

        Mutta asia on kyllä niin, että täällä haukun minä! Et sinä!


      • Kapricorn
        The Sarvi kirjoitti:

        Ei oo suakaan "näkynyt" piiitkään aikaan! Moikka moi!

        Mutta asia on kyllä niin, että täällä haukun minä! Et sinä!

        että MINÄ olen kaurispalstan numero yksi. Olen kaapannut tämän palstan itselleni jo aikoja sitten! Menkää te "haukkumaan" vaikka no mihin lystää :DD

        Tämän palstan taso on laskenut sitten viime näkemän. Esmes tuo nimimerkki "kauriin" tulee sölkottämään ja viisastelemaan tänne ilman, että itsellään on mitään sanomista.


      • kaurismami
        The Sarvi kirjoitti:

        Ei oo suakaan "näkynyt" piiitkään aikaan! Moikka moi!

        Mutta asia on kyllä niin, että täällä haukun minä! Et sinä!

        Älkää nyt sentään unohtako vanhaa kaurismamia! Joku tolkku täytyy olla! On se mukavaa, kun kaikki kaurispalstalaiset alkaavat heräämään näin syssyn kynnyksellä, kuka mistäkin kolostansa :)))))))))))))))

        Mutta missäs meidän lapset on, kaurisshh ja kaurisnauris, onko ne vielä kesälaitumilla vai? :DDD

        Joo ja tiedän, tämä on horoskooppipalsta ja kuka tykkää mistäkin toisesta horoskoopista ja joojooojooo! Kaurismami kun ei nyt vaan satu tykkäämään kenestäkään! Ei yhdestäkään oinaasta, ei jouskarista, ei jellonasta eikä mistään ihme skorppioneista eikä muistakaan tappajahaista! :DDD **Murinaa** :D


      • kaurisshh
        kaurismami kirjoitti:

        Älkää nyt sentään unohtako vanhaa kaurismamia! Joku tolkku täytyy olla! On se mukavaa, kun kaikki kaurispalstalaiset alkaavat heräämään näin syssyn kynnyksellä, kuka mistäkin kolostansa :)))))))))))))))

        Mutta missäs meidän lapset on, kaurisshh ja kaurisnauris, onko ne vielä kesälaitumilla vai? :DDD

        Joo ja tiedän, tämä on horoskooppipalsta ja kuka tykkää mistäkin toisesta horoskoopista ja joojooojooo! Kaurismami kun ei nyt vaan satu tykkäämään kenestäkään! Ei yhdestäkään oinaasta, ei jouskarista, ei jellonasta eikä mistään ihme skorppioneista eikä muistakaan tappajahaista! :DDD **Murinaa** :D

        Niin tietenkin kaurismamiin verrattuna.

        Tunnen olevani voimani kunnossa! Lihakset kuntosali trimmissä :)))) , tukka edessä ja tulevaisuus takana! Mitä muuta nuori ja terve kaurisNaenen kaipaisi elämältä?

        Motto: "Jos tänä syksynä ei tärppää, ei tärppää ensi syksynäkään."

        Näillä mennään, jos päästään!


      • poppoosta
        kaurisshh kirjoitti:

        Niin tietenkin kaurismamiin verrattuna.

        Tunnen olevani voimani kunnossa! Lihakset kuntosali trimmissä :)))) , tukka edessä ja tulevaisuus takana! Mitä muuta nuori ja terve kaurisNaenen kaipaisi elämältä?

        Motto: "Jos tänä syksynä ei tärppää, ei tärppää ensi syksynäkään."

        Näillä mennään, jos päästään!

        puuttuneekin enää vain Vanha kauris. Vai???


      • ..................

    • Kauris Mie's

      oli kai naisille, kun itte ainakin olin yksin kotona. Siis ei tarvinnut esittää jollekin mitään yliampuvaa. Jota nyt en muutenkaan tee.

      Tässä on mun salaperäisyys. juu kyllä vaan.

      Koko kesä meni askareiden tekemisessä ulkona (puutarhaa), ja nyt on päässyt sisähommiin. Joten näin se elämä kuluu kohti hautaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe