Splitistä lentokentälle

apuvvaa

Meillä lähtee Splitistä lento takaisin Suomeen aamulla ~9.20 (blue1). Millä te muut aamulennolla kulkeneet matkailijat olette päässeet Splitin keskustasta lentokentälle noin aikaisin? Ilmeisesti sieltä kulkee jotain croatian airlines-busseja, mutta nehän ei ilmeisesti täsmää muitten lentojen kanssa? Onko taksimatka noin 300 kunaa eli vähän alle 50 euroa keskustasta lentokentälle? Olisikin kiva kuulla vinkkejä, että miten muut ovat selvinneet aamulennolle. Kiitos paljon!

3

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytimme viime vuonna noita samoja Blue1:n Splitin lentoja kun kiertelimme Dalmatian rannikkoa ja saaristoa. Viimeiset yöt vietimme Splitin keskustan tuntumassa ja lähtöaamuna menimme linja-autoasemalta klo 7.00 lähtevällä bussilla lentokentälle (pysäkki sen lähettyvillä). Kannattaa käydä etukäteen tarkistamassa aikataulut! Hyvin ehdimme lähtöselvitykseen.

      • Henttan

        Croatian Airlinesin busseja lähtee tasaisin välein, mutta kuten reissaaja56 kirjoittaa, bussilla pääsee aivan lentokentän viereen. Bussi pysähtyy päätiellä lentokentän edessä, josta vain kivenheitto lentokenttärakennukseen.
        Linja-autoasemalta kannattaa kysyä, mitkä bussit ajavat lentokentän ohi (kroatiaksi Zracna luka), koska osa busseista menee eri reittiä.
        Lisäksi kentän lähelle pääsee paikallisbussilla, mutta ne eivät lähde satamassa olevalta linja-autoasemalta, vaan noin 2 km:n päästä, jossa toinen bussiasema. Tuo bussi on numero 37, ja se kiertää pitkin ja poikin sekä on hidas, joten sitä en suosittele.
        Itse olen tuolla bussilla 37 matkannut monta kertaa Trogirista lentokentälle, bussi ajaa tarkalleen 7 minuuttia tuota matkaa ja tuossa tapauksessa tuo paikallisbussi on hyvä.

        Suosittelen käymään linja-autoasemalla, he kyllä neuvovat ja lippu kannattaa ostaa etukäteen.

        Hyvää matkaa!


      • apuvvaa
        Henttan kirjoitti:

        Croatian Airlinesin busseja lähtee tasaisin välein, mutta kuten reissaaja56 kirjoittaa, bussilla pääsee aivan lentokentän viereen. Bussi pysähtyy päätiellä lentokentän edessä, josta vain kivenheitto lentokenttärakennukseen.
        Linja-autoasemalta kannattaa kysyä, mitkä bussit ajavat lentokentän ohi (kroatiaksi Zracna luka), koska osa busseista menee eri reittiä.
        Lisäksi kentän lähelle pääsee paikallisbussilla, mutta ne eivät lähde satamassa olevalta linja-autoasemalta, vaan noin 2 km:n päästä, jossa toinen bussiasema. Tuo bussi on numero 37, ja se kiertää pitkin ja poikin sekä on hidas, joten sitä en suosittele.
        Itse olen tuolla bussilla 37 matkannut monta kertaa Trogirista lentokentälle, bussi ajaa tarkalleen 7 minuuttia tuota matkaa ja tuossa tapauksessa tuo paikallisbussi on hyvä.

        Suosittelen käymään linja-autoasemalla, he kyllä neuvovat ja lippu kannattaa ostaa etukäteen.

        Hyvää matkaa!

        Kiitos paljon avusta! Marssimme siis bussi-asemalle ensimmäisenä kyselemään. Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe