Meillä lähtee Splitistä lento takaisin Suomeen aamulla ~9.20 (blue1). Millä te muut aamulennolla kulkeneet matkailijat olette päässeet Splitin keskustasta lentokentälle noin aikaisin? Ilmeisesti sieltä kulkee jotain croatian airlines-busseja, mutta nehän ei ilmeisesti täsmää muitten lentojen kanssa? Onko taksimatka noin 300 kunaa eli vähän alle 50 euroa keskustasta lentokentälle? Olisikin kiva kuulla vinkkejä, että miten muut ovat selvinneet aamulennolle. Kiitos paljon!
Splitistä lentokentälle
3
1070
Vastaukset
Käytimme viime vuonna noita samoja Blue1:n Splitin lentoja kun kiertelimme Dalmatian rannikkoa ja saaristoa. Viimeiset yöt vietimme Splitin keskustan tuntumassa ja lähtöaamuna menimme linja-autoasemalta klo 7.00 lähtevällä bussilla lentokentälle (pysäkki sen lähettyvillä). Kannattaa käydä etukäteen tarkistamassa aikataulut! Hyvin ehdimme lähtöselvitykseen.
- Henttan
Croatian Airlinesin busseja lähtee tasaisin välein, mutta kuten reissaaja56 kirjoittaa, bussilla pääsee aivan lentokentän viereen. Bussi pysähtyy päätiellä lentokentän edessä, josta vain kivenheitto lentokenttärakennukseen.
Linja-autoasemalta kannattaa kysyä, mitkä bussit ajavat lentokentän ohi (kroatiaksi Zracna luka), koska osa busseista menee eri reittiä.
Lisäksi kentän lähelle pääsee paikallisbussilla, mutta ne eivät lähde satamassa olevalta linja-autoasemalta, vaan noin 2 km:n päästä, jossa toinen bussiasema. Tuo bussi on numero 37, ja se kiertää pitkin ja poikin sekä on hidas, joten sitä en suosittele.
Itse olen tuolla bussilla 37 matkannut monta kertaa Trogirista lentokentälle, bussi ajaa tarkalleen 7 minuuttia tuota matkaa ja tuossa tapauksessa tuo paikallisbussi on hyvä.
Suosittelen käymään linja-autoasemalla, he kyllä neuvovat ja lippu kannattaa ostaa etukäteen.
Hyvää matkaa! - apuvvaa
Henttan kirjoitti:
Croatian Airlinesin busseja lähtee tasaisin välein, mutta kuten reissaaja56 kirjoittaa, bussilla pääsee aivan lentokentän viereen. Bussi pysähtyy päätiellä lentokentän edessä, josta vain kivenheitto lentokenttärakennukseen.
Linja-autoasemalta kannattaa kysyä, mitkä bussit ajavat lentokentän ohi (kroatiaksi Zracna luka), koska osa busseista menee eri reittiä.
Lisäksi kentän lähelle pääsee paikallisbussilla, mutta ne eivät lähde satamassa olevalta linja-autoasemalta, vaan noin 2 km:n päästä, jossa toinen bussiasema. Tuo bussi on numero 37, ja se kiertää pitkin ja poikin sekä on hidas, joten sitä en suosittele.
Itse olen tuolla bussilla 37 matkannut monta kertaa Trogirista lentokentälle, bussi ajaa tarkalleen 7 minuuttia tuota matkaa ja tuossa tapauksessa tuo paikallisbussi on hyvä.
Suosittelen käymään linja-autoasemalla, he kyllä neuvovat ja lippu kannattaa ostaa etukäteen.
Hyvää matkaa!Kiitos paljon avusta! Marssimme siis bussi-asemalle ensimmäisenä kyselemään. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483