Lukenu muutaman päivän akana viskymppisten kirjotuksia. Aika kiukkusta porukkaa. Ihmetyttää jäi relut? Mikä on reilut. Sitä nimi merkkiä ei nää. Muutenkin tuntuu kärsimättömältä jengiltä. Tämään vaikka oli kirjoitus sanomalehdessä, että viiskymppiset on tyytyväistä sakkia.
Minä olen
37
331
Vastaukset
älä lue enempää!!!!
- Yxitypy
Kukahan se on taas mennyt kiukuttelemaan :=))
Jos sä et vaan ymmärrä viiskymppisten huumoria. Se voi olla aika eriskummallista :=)) - HTZA
vanhoja lastenkasvattajia, meillä on enää jäljellä se uhkaus.
Eläkeläisillä ei ole enää rahnaa lahjontaan, ainaskaan paljo.
Kiristystä voi esiintyä, mutta kaikilla meillä ei ole moottoripyörää, ja toisaalta, jos joku toisi esiin nuoruutemme hairahdukset, olisimme vain ylpeitä.
Jos jostain löytäisit valokuvia, ja laittaisit ne postissa puolisoillemme, saisi se aikaan, vain, seksielämäämme piristystä.
Reiluja oomma kaikki, sinä, minä ja Hentunliisa.
H.haluis rauhanturvajoukkoihin, mut ei pääse.
Liian vanha ja polvi kipeä, se on kiukkunen siks!- HTZA
minttupuu kirjoitti:
haluis rauhanturvajoukkoihin, mut ei pääse.
Liian vanha ja polvi kipeä, se on kiukkunen siks!virtuaalilentäjä, on ollut ilmassa ihan oikeestikin, ja ohjannut ihan oikeeta lentokonettakin, Finnairin simulaattorillakin saanut mainetta ja kunniaa. Lomapartainen komistus, on myöskin hyvä tappaja, armeijan kouluttama tarkka-ampuja.
Vaan ei mies lähde enää maailmalle, tappaa vain kotimaankamaralla, Ruotsalaisia läpsäisee poskelle ja sanoo: Nää men du, go hem, käraste. Toiseen suuntaan sitten toisellalailla. - Punakynäinen
HTZA kirjoitti:
virtuaalilentäjä, on ollut ilmassa ihan oikeestikin, ja ohjannut ihan oikeeta lentokonettakin, Finnairin simulaattorillakin saanut mainetta ja kunniaa. Lomapartainen komistus, on myöskin hyvä tappaja, armeijan kouluttama tarkka-ampuja.
Vaan ei mies lähde enää maailmalle, tappaa vain kotimaankamaralla, Ruotsalaisia läpsäisee poskelle ja sanoo: Nää men du, go hem, käraste. Toiseen suuntaan sitten toisellalailla.Nämen du, käraste! Gå hem!
Ja vain kotimaan kamaralla tapetaan. Ihan oikeastikin.
:)
- yli rajojen
Mut ei tällä palstalla ku kirjoittelee yli kuusikymppisetkin ja alle viisikymppiset eli oisko ne sitä kiukkusta porukkaa :)))))
- yli rajojen
ps. tuli ylimääräinen ei-sana, huiiiiiiiiiii
- Yxitypy
yli rajojen kirjoitti:
korjasit. Olis voinut tulla väärinkäsityksiä, ja turhaa riitaa :=)))
- yli rajojen
Yxitypy kirjoitti:
korjasit. Olis voinut tulla väärinkäsityksiä, ja turhaa riitaa :=)))
heheee, niin olisi voinut käydä. Muistanko oikein, ettei täällä saisi kirjaimillakaan nauraa eli heheheee?
yli rajojen kirjoitti:
heheee, niin olisi voinut käydä. Muistanko oikein, ettei täällä saisi kirjaimillakaan nauraa eli heheheee?
täällä sitten nauraa muulla lailla kuin kirjaimilla?
Jos, tahdon heti tietää miten??- yli rajojen
minttupuu kirjoitti:
täällä sitten nauraa muulla lailla kuin kirjaimilla?
Jos, tahdon heti tietää miten??Hymiöillä olisi kai se oikea tapa. (nauraa ääneen täällä)
- HTZA
yli rajojen kirjoitti:
ei vaan toistu.
H. - Yxitypy
yli rajojen kirjoitti:
olla tosi tarkka sanoissaan, ettei vaan tule väärin ymmärretyksi :=)))
Ei moni tykkää tosiaan ees kirjaimilla nauramisesta. Esim. tuosta heheestä tulee kuulema mieleen vanha ukonrähjä piippuinensa.
Minä en uskalla enää siks nauraa noin, kun kerran erehdyin. Mulla on aina tää monituplaleukahymy, josta en luovu, vaikka kuka sanois mitä ja siitä syntyis isokin riita :=))) yli rajojen kirjoitti:
Hymiöillä olisi kai se oikea tapa. (nauraa ääneen täällä)
sama kait kirjaimilla vai hymiöillä, luulin et joku nero ois keksinyt tavan aitoon nauruun.
Joka kuuluis.....
:D- yli rajojen
Yxitypy kirjoitti:
Ei moni tykkää tosiaan ees kirjaimilla nauramisesta. Esim. tuosta heheestä tulee kuulema mieleen vanha ukonrähjä piippuinensa.
Minä en uskalla enää siks nauraa noin, kun kerran erehdyin. Mulla on aina tää monituplaleukahymy, josta en luovu, vaikka kuka sanois mitä ja siitä syntyis isokin riita :=)))Jotain tuollaista muistelinkin tuosta heheestä lukeneeni, HEHEEEEEEEEEE.
Täytynee kehittää uusi naurutyyli tai sitten alkaa polttaan piippua ja vaihtaa sukupuolta ja nikiksi Piippupili. :)) Yxitypy kirjoitti:
Minä en uskalla enää siks nauraa noin, kun kerran erehdyin. Mulla on aina tää monituplaleukahymy, josta en luovu, vaikka kuka sanois mitä ja siitä syntyis isokin riita :=)))oon ollut tääl viimeaikoina aika vähän, joku hehee menny sitten ohi.
Hehee......- yli rajojen
minttupuu kirjoitti:
sama kait kirjaimilla vai hymiöillä, luulin et joku nero ois keksinyt tavan aitoon nauruun.
Joka kuuluis.....
:DSää taidat uskoa joulupukkiinkin? :))
yli rajojen kirjoitti:
Sää taidat uskoa joulupukkiinkin? :))
se illuusio multa vietiin kun olin 6 vee.
Uskon vain Hatzaan.- Yxitypy
minttupuu kirjoitti:
oon ollut tääl viimeaikoina aika vähän, joku hehee menny sitten ohi.
Hehee......mennyt sitten hyvä juttua ohi. Voit lukea sen vieläkin tuolta alempaa mun aloituksesta :=)))
Eipä silti..ihan leikillään se kait oli kirjoitettu. Ainakin minä tajusin sen niin :=)) - yli rajojen
minttupuu kirjoitti:
se illuusio multa vietiin kun olin 6 vee.
Uskon vain Hatzaan.Nyt ei riitä vastaukseksi multa hehee, vaan pitää pistää ihan hahhahhaa.
ps. ja hymiöt päälle :))) ja DDDDD - yli rajojen
minttupuu kirjoitti:
oon ollut tääl viimeaikoina aika vähän, joku hehee menny sitten ohi.
Hehee......Kato nyt. Paljon elävämpi oli tuo kirjoituksesi, kun lopussa oli hehee...kuin, että siellä olisi ollut :)
- Yxitypy
yli rajojen kirjoitti:
Jotain tuollaista muistelinkin tuosta heheestä lukeneeni, HEHEEEEEEEEEE.
Täytynee kehittää uusi naurutyyli tai sitten alkaa polttaan piippua ja vaihtaa sukupuolta ja nikiksi Piippupili. :))Onhan se kyllä vähän rivo sana..siis tuo pili, mutta saispahan ainakin hehetellä ihan rauhassa :=))
yli rajojen kirjoitti:
Nyt ei riitä vastaukseksi multa hehee, vaan pitää pistää ihan hahhahhaa.
ps. ja hymiöt päälle :))) ja DDDDDtää on musta paras!!
- yli rajojen
Yxitypy kirjoitti:
Onhan se kyllä vähän rivo sana..siis tuo pili, mutta saispahan ainakin hehetellä ihan rauhassa :=))
Nauraa taas täällä. Googletin tuon sanan ja vastaus oli tämä:
Pili on polynesialaisessa mytologiassa liskojumala, jota pidetään monien polynesialaisten kansojen esi-isänä.
Hehee........ Yxitypy kirjoitti:
mennyt sitten hyvä juttua ohi. Voit lukea sen vieläkin tuolta alempaa mun aloituksesta :=)))
Eipä silti..ihan leikillään se kait oli kirjoitettu. Ainakin minä tajusin sen niin :=))kävin lukemassa.
Hehheh!!- Anjaniina.
minttupuu kirjoitti:
tää on musta paras!!
että xD on suosikkini, hymiöissä.
- enkeliduo
yli rajojen kirjoitti:
Sää taidat uskoa joulupukkiinkin? :))
uskoks sää,et sain tänäpä ensmäise joululahjan valmiiks :)
Täst joku suuttuu ja mustaks muuttuu,muttei haitta. enkeliduo kirjoitti:
uskoks sää,et sain tänäpä ensmäise joululahjan valmiiks :)
Täst joku suuttuu ja mustaks muuttuu,muttei haitta.heti välittömästi!!
En halua kuulla joulusta elokuussa.
Dee dee......
- p.topohanta
Oluestako, viinistä, lonkerosta vai ihan koskenkorvasta?
- RIMMIR
Nimimerkki on yhdyssana, khihhiihhii, sanoo tuo kuuskymppinen ojentaja..
- HTZA
rassaa, toi ikä rasismi.
Ok, kaikki on vanhaa, vaan Aivo on 18v.
Noh, anti palaa vaan, kestän sen urheasti.
Yritä ite skulaa skittaa, parin punaisen pillerin jälkeen!
Vapisevin käsin valuu kaikki murut lattialle, ei oikein onnaa tuo High.
:)
H.
Taidat nähdä mitä haluat.
Ainakin minä olen just tyyppiesimerkki maailman onnellisimman maan asukkaasta.- Meriläinen
Ja minä kun olen voinut päivä päivän jälkeen vaan todeta ettei kiukuta vieläkään.
Mistäs sulla tuli tollainen mieli että oltais siis kärsimättömiä vai kiukkuisia.
Kyllä mie haluaisin ihan kärsimättömästi jo olla terve näine jalkoneni, mutta kiukkuinen en ole kuitenkaan.- RIMMIR
voisi 70 luvun nuoret edes olla kiukkuisia.? Koko nuoruushan oli rauhaa ja rakkautta täynnä, sillä mentaliteetillahan olemme vieläkin osana yhteiskuntaa.
Tänään kahvipaussilla työnantajani kertoi 70 luvun kokemuksiaan opettajan virasta. Hän oli yläasteen opettajan sijainen, vain 4 vuotta vanhempi 9 luokkalaisia ja kertoi että se oli kamalinta aikaa hänen elämässään. Siis en ymmärrä , olimmehan haasteellisia oppilaita varsinkin nuorille opettajille, mutta ilkeitä, emme koskaan!
Reiluja toki kavereillemme! Vai muistatteko ajan eri tavalla kuin minä? - Meriläinen
RIMMIR kirjoitti:
voisi 70 luvun nuoret edes olla kiukkuisia.? Koko nuoruushan oli rauhaa ja rakkautta täynnä, sillä mentaliteetillahan olemme vieläkin osana yhteiskuntaa.
Tänään kahvipaussilla työnantajani kertoi 70 luvun kokemuksiaan opettajan virasta. Hän oli yläasteen opettajan sijainen, vain 4 vuotta vanhempi 9 luokkalaisia ja kertoi että se oli kamalinta aikaa hänen elämässään. Siis en ymmärrä , olimmehan haasteellisia oppilaita varsinkin nuorille opettajille, mutta ilkeitä, emme koskaan!
Reiluja toki kavereillemme! Vai muistatteko ajan eri tavalla kuin minä?Hmm Joo kun oikein muistelen, niin oltiin tosi helppoja. Ei meidänkään luokasta lähtenyt opettaja itkien.
Eikä paria poikaa laitettu naulakkoon roikkumaan.
Mulla olis muutama näitä ei juttuja.
Kyllä siis todella ihania ja helppoja me oltiin :))
- mitäkä mies
avata suuri suuni..Mitä nyt joskus vähän kipinöitä lentelee ja kai se on normaalia kaikessa kanssa käymisessä.Teräviä kommentteja täällä näkee kyllä,mutta kiukkuisia vähemmän,paitsi jos on kiukuttelu aloitus:))
Kyllähän viiskymppisen pitää jo olla tyytyväinen elämäänsä,mikäli aikoo koskaan olla,kun suunnilleen kaikki on saavutettu..vain pientä säätöä trvii harrastaa.Enemmän tulee luettua,kuin kirjoitettua tänne.
Ollaan omituisia,se on totta:)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666