Topfield CRC-2400

NytSitäSaa...

Eräs nettikauppa ilmoitti, että "nyt sitä saa" ja minähän laitoin tilaukseen.
Seuraavana päivänä kävin ko. liikkeen sivuilla, jossa luki tyyliin: "tavaraa ei ole vielä, mutta ehkä parin viikon päästä".

Saako tällaista kusetusta tehdä laillisesti???

Onko kukaan edes nähnyt kyseistä Topparia Suomessa (maaliskuun esittelytilaisuuden jälkeen)..?

Onko jollain tietoa tarkemmasta maahan/myyntiin tulo päivästä?

10

2750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä.

      ennakkotilaajille tuota on jo toimitettu....muiden pitää vielä odotella.

      • Toppy

        varma tieto?

        Salli minun epäillä...


      • tietäjä.
        Toppy kirjoitti:

        varma tieto?

        Salli minun epäillä...

        saat epäillä. Mua se ei haittaa.

        Mustasta Pörssistä noita on ainakin jaettu.


      • Toppy
        tietäjä. kirjoitti:

        saat epäillä. Mua se ei haittaa.

        Mustasta Pörssistä noita on ainakin jaettu.

        Aika huolestuttavia ovat ensikommentit olleen mm. dvdplazalla. Ei toimi YLE:n tekstitykset, TAP-ohjelmat eivät toimi, ulkoiselle kovalevylle ei ole eSata-liitintä jne jne. Osa selittynee taas onnettomalla Suomi-firmiksellä, mutta näyttää olevan myös raudassa puutteita.

        Mainoskirjekin tuosta tulil tänään sähköpostiin, mutta en noiden ensikokemusten perusteella tosiaankaan lämpene vaan vanha uskollinen 5100 saa jatkaa palveluksessa.


      • tietäjä.
        Toppy kirjoitti:

        Aika huolestuttavia ovat ensikommentit olleen mm. dvdplazalla. Ei toimi YLE:n tekstitykset, TAP-ohjelmat eivät toimi, ulkoiselle kovalevylle ei ole eSata-liitintä jne jne. Osa selittynee taas onnettomalla Suomi-firmiksellä, mutta näyttää olevan myös raudassa puutteita.

        Mainoskirjekin tuosta tulil tänään sähköpostiin, mutta en noiden ensikokemusten perusteella tosiaankaan lämpene vaan vanha uskollinen 5100 saa jatkaa palveluksessa.

        juu, melkein oli tuo jo harkinnassa, mutta pitänee katsella uudestaan muuallekin ja pärjäillä vielä jonkin aikaa ilman HD-boksia.


      • Just joo!
        Toppy kirjoitti:

        Aika huolestuttavia ovat ensikommentit olleen mm. dvdplazalla. Ei toimi YLE:n tekstitykset, TAP-ohjelmat eivät toimi, ulkoiselle kovalevylle ei ole eSata-liitintä jne jne. Osa selittynee taas onnettomalla Suomi-firmiksellä, mutta näyttää olevan myös raudassa puutteita.

        Mainoskirjekin tuosta tulil tänään sähköpostiin, mutta en noiden ensikokemusten perusteella tosiaankaan lämpene vaan vanha uskollinen 5100 saa jatkaa palveluksessa.

        Ostin eilen mut en saa toimimaan Ylen tekstitystä laitoin s.postia topparille miten saan toimimaan saa nähdä milloin tulee vastaus: Asun Savonlinnassa kaapeli alueella!


      • Just joo!
        Just joo! kirjoitti:

        Ostin eilen mut en saa toimimaan Ylen tekstitystä laitoin s.postia topparille miten saan toimimaan saa nähdä milloin tulee vastaus: Asun Savonlinnassa kaapeli alueella!

        Sain topparilta uudenpäivytyksen ja rupes toimii tekstitys nyt kaik hyvin!!


      • 09878766
        Just joo! kirjoitti:

        Sain topparilta uudenpäivytyksen ja rupes toimii tekstitys nyt kaik hyvin!!

        Firmaware ei tue TAP ohjelmistoja sen cable ready sertifikaatin takia. Ihan Hanurista koko merkintä,
        voi mukamas kiertää ohjelmistojen avulla tallenteen suojaukset... FTP-palvelin on myös pois päältä.
        Ei kannata näköjään teräväpiirtoon siirtyä.


    • Uusi käyttäjä

      1) Äänen laatu on teräväpiirtokanavilla selvästi heikkotasoisempi verrattuna vastaavaan tavalliseen kanavaan (esim. Eurosport vs. Eurosport HD). Onko tälle tehtävissä mitään? Käytössäni on perusliitännät eli ääni tulee ihan normaalisti televisiovastaanottimen kautta.

      2) Onko niin, ettei talletettujen ohjelmien listaa pysty muokkaamaan siten, että uusin olisi aina ylimpänä ja siitä sitten käänteiskronologisesti alaspäin? Myöskään päivämäärää ei pystyne lisäämään siihen samalle riville? Nythän vanhin ohjelma on osoitettu "01 Ohjelman nimi" ja seuraava "02 Ohjelman nimi".

      3) Ohjelmaopas (Guide). Onko se sementoitu tuohon kanavien numerojärjestykseen vai voiko niitä jollain konstilla muuttaa fiksummaksi eli oman suosikkikanavajärjestyksen mukaiseksi?

      Kakkos- ja kolmoskohdat onnistuivat edellisessä digiboksissani (Humax)

      • kuikeloinen

        1) Teräväpiirtokanavat lähettää pääsääntöisesti Dolby Digital 2.0 tai 5.1 ääntä. Tsekkaa josko telkkarissasi on jotain asetuksia äänen käsittelyn suhteen. Siellä voi olla joku virtual surround tms. äänenkäsittely päällä Dolby äänille. Itselläni menee vahvarin kautta ja äänet paljon normaalia parempia kun tulee aitona monikanavaäänenä.

        2 & 3) Näin taitaa olla, en ainakaan ole keksinytm miten onnistuis. Ehkä softapäivityksen myötä voisi tulla muutosta jos luoja suo.... viestiä vaan maahantuojan suuntaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe