Olen paljon käyttänyt tätä suomi 24 matkafoorumia , sikkoin kun olentarvinnut tietoa eri matkakohteista. Monta kertaa olen saanut erittäin hyvää vinkkiä ja lueskellut ihmisten kertomuksia ym. Siksi ihmettelenkin tätä thaimaan sivua. Oletin saavani täältä hyviä vinkkejä matkaa varten, mutta ei!! Täällä on ihan pouuta heinää (ei tietenkään kaikki), mutta kovin paljon ihme kinastelua ym. Harmi!
Thaimaasta oikeesti?
23
1056
Vastaukset
- www.thaiklupi.fi
Täällä ei kannanta uskoa mitään, jos tietoa haluat, matkakertomuksia tai kuvia nähdä...rekisteröidy thaiklupi.fi sivustolle. Sieltä saa sen mitä hakea.
- Oikein sanottu
Oikeassa olet, valitettavasti, jotkut jonninjoutavat nimimerkit aloittaneet tällä osiolla törkytarinansa,
joita ei normaali ihmínen viitsi lukea, jotkut samoilla älynlahjoilla varustetut, innoissaan keksivät lisää
tietoa Thaimaasta , matkailusta EI täältä löydy. Suosittelen thaiklupin sivuja, minäkin. - tuhmiin juttuihin
Onko mikään thaimaata koskeva palsta edes asiallinen ? Miksi olisi, jos itse kohdekaan ei ole ?
- ainoastaan SINÄ
tuhmiin juttuihin kirjoitti:
Onko mikään thaimaata koskeva palsta edes asiallinen ? Miksi olisi, jos itse kohdekaan ei ole ?
et ole. Sinä kuulut anaalitolian läskien suomalaishuorien bordellipalstalle. Valitusosastolle, jotka ovat joutuneet kitumaan munanpuutteessaan jo enemmän kuin 3 vuotta ja joudut kitumaan edelleen lopun ikäsi.
Oikein sanottu kirjoitti:
Oikeassa olet, valitettavasti, jotkut jonninjoutavat nimimerkit aloittaneet tällä osiolla törkytarinansa,
joita ei normaali ihmínen viitsi lukea, jotkut samoilla älynlahjoilla varustetut, innoissaan keksivät lisää
tietoa Thaimaasta , matkailusta EI täältä löydy. Suosittelen thaiklupin sivuja, minäkin.Kyllä täältä asiallistakin palautetta saa. Jättää vaan omaan arvoonsa kaikki provoilijat. Ja vielä voisin suositella paikkaauringossa.fi sivustoa.
- mersu kulkee
lasko kirjoitti:
Kyllä täältä asiallistakin palautetta saa. Jättää vaan omaan arvoonsa kaikki provoilijat. Ja vielä voisin suositella paikkaauringossa.fi sivustoa.
Ja tota thaiklubia. Sillä on sitten se K18- puoli kun halutaan puhua niistä huorista vapaasti.
- Penavaari
Olet oikeassa! Harmillisinta on että jokut lukevat tätä foorumia tietoja saadakseen Thaimaan elämästä ja saavat näiden kirjoitusten perusteella mitä kummallisimpia käsityksiä siitä.
Itse jouduin kokemaan sukulaisteni puolelta aikamoista polemiikkia ensimmäisten Thaimaan matkojeni jälkeen. Sinne ei kuulemma kristillisen kasvatuksen saaneena pitäisi olla mitään asiaa matkustaa. Sen sijaan matkani Vietnamiin ja Intiaan ei aiheuttanut mitään negoja tunteita!
Katsoisin että saamani palaute on, joltain osin ainakin, tämän foorumin roskakirjoitelmien syytä. Yritin sukulaisilleni sitäkin tolkuttaa, ettei ainakaan Suomi24 Thaimaasivujen kirjoituksia pidä totena ottaa vaan lukea vaikka thaiklupi.fi -sivuja. Siellä ei muuten esiinny tämän kaltaisia roskakirjoituksia, kuin täällä. Johtuuko siitä että sinne pitää rekisteröityä? Toisaalta luulen myös että tätä foorumia kiusaa joku yksittäinen sairas ihminen tai ihmisiä, joilla on joku kummallinen tarve mustamaalata juuri Thaimaata.
Siksi ehdottaisinkin rekisteröitymispakkoa myös tälle, siis vain tälle Thaimaa -foorumille!- Suomi -MUKA ?
Koska palstan ns. ylläpito ei toimi, ainoaksi keinoksi jää rekisteröintipakko. Eihän tätä kukaan
( normaali ) muuten viitsi lukea . Kyllähän nyt totuuden nimessä pitää sanoa että, nämä tietyn thaimatkailun suosijat eivät ainakaan huonomaksi jää palstan pilaamisessa. Juuri nämä sankarit antavat sen kuvan thaimaahan matkustavista miehistä, ettei aikuinen mies viitsi aina sanoa minne matkustaa, vaikka suuntaakin matkansa ihan muualle kuin nämä tietyt turistit.
Sitten joku kerran phuketissa käynyt sanoo että kaikkialla sama asenne, niin joku asiaa yhtähuonosti tunteva voi uskoa että asia on niin kun kerran sanoja käynyt oikein paikanpäällä phuketissa :)
Joka ketjuun kun vielä tungetaan ne huorat, niin siitä se käsitys vahvistuu.
ehdottomasti rekkauksen kannalla- voimaan
Sama vaiva vaanii useillakin Suomi24:n sivuilla. Nettihäiriköt ovat ottaneet omakseen ja törkyturvat jaksavat vaania aina vaan.
On sitten kyseessä minkä matkailun tahansa mustamaalaaminen - puolesta tai vastaan - kirjoittelut ovat joillakin sen sorttisia yksityisiä ristiretkiä, että tällaiset palstat kuolevat ajan mittaan pois. Ei kukaan normaali kirjoittaja halua enää lueskella tätä kirousten ja solvausten määrää, mitä palstalla esiintyy.
Ja tällä tarkoitan myös näitä miehekkäitä tarinaniskijöitä thaimatkoistaan tai niitä, jotka jakavat täysin väärää informaatiota matkakohteista. - kitewind
ei tarvitsis seuloa otsikoista minkä haluaa lukea.
Noi vittuilut vituttaa muakin, enkä viitsi enään niitä monesti lukea, pelkkää shittiä yleensä jatkokirjoitukset.
Mut mä oon oppinut suodattamaan noi jatkokirjoituspaskat hyvistä, joita tulee kans täällä. Noi paskajutut tahtoo jatkua päivästä toiseen.
Thaiklupilla minäkin rek. mut välillä kokemus täälläkin lueskella Thai vastaisia juttuja ja kaikkea typeryyttä mukamas tietävät Thaimaan, koska eivät uskalla rekisteröityä klupin sivulle.
Kokonaisesta Thaimaasta minäkin tiedän helvetin vähän, mut ihmiset siellä missä on ollut, kiitoksen arvoisia :)).ainoastaan parikymmentä lomaa mulla mutt...
Jatkuvasti tuota älämölöä" baaritytöt, huorittelut, naisturistien huomiot, mistä katseltavaa naisille?
Kyllähän jokaisessa paikassa vilkuillaan ohikulkevia. Jokaiselle jotain, ei missään nimess
Ketä mä Suomalaisia NAISIA oon tavannut he ovat tykänneet lomasta siellä ovat pitäneet hyvänä lomapaikkana, mut kai niitä huorittelijoita mahtuu mukaan kans. suodatellaan ;). - oret75
kitewind kirjoitti:
ei tarvitsis seuloa otsikoista minkä haluaa lukea.
Noi vittuilut vituttaa muakin, enkä viitsi enään niitä monesti lukea, pelkkää shittiä yleensä jatkokirjoitukset.
Mut mä oon oppinut suodattamaan noi jatkokirjoituspaskat hyvistä, joita tulee kans täällä. Noi paskajutut tahtoo jatkua päivästä toiseen.
Thaiklupilla minäkin rek. mut välillä kokemus täälläkin lueskella Thai vastaisia juttuja ja kaikkea typeryyttä mukamas tietävät Thaimaan, koska eivät uskalla rekisteröityä klupin sivulle.
Kokonaisesta Thaimaasta minäkin tiedän helvetin vähän, mut ihmiset siellä missä on ollut, kiitoksen arvoisia :)).ainoastaan parikymmentä lomaa mulla mutt...
Jatkuvasti tuota älämölöä" baaritytöt, huorittelut, naisturistien huomiot, mistä katseltavaa naisille?
Kyllähän jokaisessa paikassa vilkuillaan ohikulkevia. Jokaiselle jotain, ei missään nimess
Ketä mä Suomalaisia NAISIA oon tavannut he ovat tykänneet lomasta siellä ovat pitäneet hyvänä lomapaikkana, mut kai niitä huorittelijoita mahtuu mukaan kans. suodatellaan ;).Tämän saitin touhu. Kaikki asialliset kirjoittajat katoavat pois kun provoilijat terrorisoi saitin. Siitä huolimatta kiitän kauniisti saamistani vinkeistä koskien phuketia. ( joskus silloin kuin suomi24 keskusteli vielä asiaa. ) Täytyypä rekisteröityä tuonne thaiklupille, koska joulukuussa pääsis taas takaisin phukettiin.
kyllä, että näinkin pitkälle on päästy ilman häiriköintiä.
Täällä tuntuvat kirjoittajat olevan rekisteröitymisen kannalla, mutta yhdenkään kirjoittajan nimimerkki
ei sitä kuitenkaan ole. Miksi näin on, on vaikea päätellä. Hyvä esimerkki ehkä innostaisi muitakin asiallisia
kirjoittajia rekisteröitymään.
Nämä Thaimaan palstat olisivat kyllä suursiivouksen tarpeessa. Ei ole mitään mieltä pitää yllä keskusteluja
joissa pari "kieroutunutta" tyyppiä haukkuu ja herjaa toisiaan.
Thaimaasta matkakohteena riittää kyllä ainesta asialliseenkin mielipiteiden vaihtoon.herjauksia ja törkeyksiä estä,mutta vaatii se ainakin toimivan sähköpostiosoitteen.Uskoisin jo sen vähän
hillitsevän kirjoittelijoita.Poislukien Peltsi ja Budis!- Penavaari
Oops! Toi sattu! Omalta osaltani tästä rekisteröimättömästä nimimerkistäni sanoisin, että vaikka en missään häiriköi, niin mielelläni pidän rekiserinimeni vain asiallisilla foorumeilla ja tällä palstalla sitten jollain muulla nimimerkillä. On valitettavasti osoittautunut, että jos nimimerkki esiintyy täällä Thaimaafoorumissa, niin samalla nimellä kirjoittaminen jollain muulla sivulla menettää uskottavuuttaan! Valitettavasti!
jiskariot kirjoitti:
herjauksia ja törkeyksiä estä,mutta vaatii se ainakin toimivan sähköpostiosoitteen.Uskoisin jo sen vähän
hillitsevän kirjoittelijoita.Poislukien Peltsi ja Budis!Ollen totaalisen kyllästynyt näiden nettihäiriköitten nurkan takaa ampumiseen ja olen täysin samaa mieltä rekisteröitymisestä. Se lienee ainoa tapa estää edes vähän näiden palstojen muuttumisen täydellisiksi likasangoiksi.
Allersin olisi myös rekisteröitymisen yhteydessä tsekattava, että mailiosoite toimii yms. sellaista kirjoittajan todentamista. Jotkut näistä kirjoittajista näillä matkailupasltoilla ovat todella ällistyttäviä sielunmaisemaltaan ja pian Allers menettää kyllä kaikki todelliset kirjoittajansa ja melko pian myös vähät mainostulonsa, ellei moderointi tästä parane.
Eikä tämä matkailupalsta ole suinkaan ainoa törkyturpien kokoontumisajojen mesta.Penavaari kirjoitti:
Oops! Toi sattu! Omalta osaltani tästä rekisteröimättömästä nimimerkistäni sanoisin, että vaikka en missään häiriköi, niin mielelläni pidän rekiserinimeni vain asiallisilla foorumeilla ja tällä palstalla sitten jollain muulla nimimerkillä. On valitettavasti osoittautunut, että jos nimimerkki esiintyy täällä Thaimaafoorumissa, niin samalla nimellä kirjoittaminen jollain muulla sivulla menettää uskottavuuttaan! Valitettavasti!
Olet osin oikeassa, mutta jos kirjoittaa rekisteröidyllä nimmarilla on viestillä ainakin joku uskottavuus ja yhtymäkohta edes johonkin kirjoittajaan, ikäänkuin allekirjoitus.
Täällä kun kuka tahansa voi väittää nyt ihan mitä vain jokaisesta kirjoittajasta.- Penavaari
Penavaari kirjoitti:
tuon Penavaarin,niin kukaan muu ei voisi nimimerkkisi suojassa kirjoitella.Nythän ei voi tietää kuka on alku-
peräinen ja kuka feikki.Kuten minä nyt!
uskoo:jiskariot - Vanha kokki
Penavaari kirjoitti:
tuon Penavaarin,niin kukaan muu ei voisi nimimerkkisi suojassa kirjoitella.Nythän ei voi tietää kuka on alku-
peräinen ja kuka feikki.Kuten minä nyt!
uskoo:jiskariotCrudohan sai lähdöt tuolta S24:n ruoka ja juoma- palstalta, kun selvisi että lähes kaikki reseptit olivat muilta käyttäjiltä varastettuja. Kaveri otti siis kunnian muiden kehittelemistä resepteistä! Törkeetä vai mitä?! Meillä kokkipiireissä ei tälläistä toimintaa suvaita ei alkuunkaan vaan otettiin porukalla yhteyttä ylläpitoon ja antoivat sitten "nootin" tuolle Crudolle. Eli yksikin asiaton viesti vielä kalapalstalle niin se on elinikäinen banni S24:ään. Crudolla on ollut myös paha tapa herjata muita käyttäjiä sekä tietenkin postata uskomaton määrä provoja, jotka pilasivat totaalisesti palstan aiemmin niin miellyttävän ilmapiirin. Harmin paikka teille, että joudutte nyt sietämään tuota roskaläjää keskuudessanne! Kalapalstan väki huokaisee helpotuksesta........
- kun rekkaa
Vanha kokki kirjoitti:
Crudohan sai lähdöt tuolta S24:n ruoka ja juoma- palstalta, kun selvisi että lähes kaikki reseptit olivat muilta käyttäjiltä varastettuja. Kaveri otti siis kunnian muiden kehittelemistä resepteistä! Törkeetä vai mitä?! Meillä kokkipiireissä ei tälläistä toimintaa suvaita ei alkuunkaan vaan otettiin porukalla yhteyttä ylläpitoon ja antoivat sitten "nootin" tuolle Crudolle. Eli yksikin asiaton viesti vielä kalapalstalle niin se on elinikäinen banni S24:ään. Crudolla on ollut myös paha tapa herjata muita käyttäjiä sekä tietenkin postata uskomaton määrä provoja, jotka pilasivat totaalisesti palstan aiemmin niin miellyttävän ilmapiirin. Harmin paikka teille, että joudutte nyt sietämään tuota roskaläjää keskuudessanne! Kalapalstan väki huokaisee helpotuksesta........
E¤n tiedä taustaa, mutta kun tänne kirjoittaa näköjään oikeaa nimmaria käyttäen löytyy heti joku psykopaatti laitoshoidon tarpeessa oleva, jolla ei itse asiaan ole näköjään mitään sanomista muuta kuin levittää aiheetonta "ilosanomaa" kirjoittajista.
Olisi tämäkin kirjoittaja voinut vastata aloittajan asiaan edes jotain. Typerys kuulolla?, joka laittaa itsensä ja sanomisensa omaan piikkiin, enkä pelkästään nimeä;).
Eipä ole tarvinnu vastailla noihin shitti juttuihin joten olen lueskellut noita
sillointällöin vaan.
Kyllästyttää, mut mikä se vetää kuiteskii lukemaan niitä?.
Mä huomasin et muuttui jutut kun koulut alkoi.??
Huomattavasti vähemmän nyt noita paskiksia?, vai mitä mieltä muut?.kitewind kirjoitti:
Typerys kuulolla?, joka laittaa itsensä ja sanomisensa omaan piikkiin, enkä pelkästään nimeä;).
Eipä ole tarvinnu vastailla noihin shitti juttuihin joten olen lueskellut noita
sillointällöin vaan.
Kyllästyttää, mut mikä se vetää kuiteskii lukemaan niitä?.
Mä huomasin et muuttui jutut kun koulut alkoi.??
Huomattavasti vähemmän nyt noita paskiksia?, vai mitä mieltä muut?.voi se noinkin olla, että "pennuilla" ei enää liikene aikaa häiriköintiin. Tai sitten, mikä olisi vielä
parempi vaihtoehto, että ylläpito on ottanut suuren luudan käteen ja alkanut siivoushommelit.
Siihen vain ei oikein jaksa uskoa, näitten pitkien kuukausien aikana tapahtuneen loan heiton
jälkeen.
Mutta olipa syy mikä hyvänsä, suunta parempaan on toivottavasti pysyvää.
- Anonyymi
Kirjoittaja Faranki kuvittelee olevansa voimanistaja - kyykytkin muistuttaa enemmän niiausta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468