Mikä liitto on tämä scandinavian krav maga federation?Olisi hyvä saada tietää ja montako seuraa suomesta ja muualta mailmasta kuuluu tämän liiton alaisuuteen?Olen harrastanut kyllä krav magaa Ruotsissa.Mutta miten kannattaa nyt kun olen asettumassa Tampereelle!
KRAV Maga federation
6
392
Vastaukset
- Vastaus.
Yksi.
- mikä on totuus?
Aika moinen verbaliikka käytössä.Ei ymmärretä tosta litään?
- Dkskfelso
Chitlanda ja SKNIT! Ovat ainoita ja oikeita KM saleja mee niihin
- etu-suora
löytyy K-4 centeristä ja Snikt:stä, muut kunnostautuu "nettitaistelijoina"
-vuosikymmenten taito ja kokemus puhuu minussa- - RBSD KRAV MAG
etu-suora kirjoitti:
löytyy K-4 centeristä ja Snikt:stä, muut kunnostautuu "nettitaistelijoina"
-vuosikymmenten taito ja kokemus puhuu minussa-NHB BUDO CLUB KUULUU PARAASEEN RYHMÄÄN.
- nilsin veli puoli
RBSD KRAV MAG kirjoitti:
NHB BUDO CLUB KUULUU PARAASEEN RYHMÄÄN.
Mitäs sit noi ninjutsu tai kungfu liitot?Kannattaako niihin liittyä mielummin kuin Krav maga liittoon?Kun ei kukaan tiedä tästä liitosta mulle kertoo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486207
- 431624
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes351211- 45978
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45873Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14827