Kukahan valmistaisi kalusteisiin upotettavaa liesituuletinta joka tulee huippuimuriin. Eli malli joka ulos vedettäessä lähtee käyntiin.
On hankalaa löytää huippariin tulevaa mieleistä liesikupua...
Kiittää jo etukäteen vinkeistä :o)
Huippuimuri / "slim" liesituuletin
5
1021
Vastaukset
- Keittiöremppaaa
tänään juuri valinnut itselleni liesituulettimen (Savo, jolla ainakin laaja valikoima, mielestäni myös tuollainen). Laita hakusanoiksi nuo, mitä sanoit: liesituuletin huippuimuri ulosvedettävä slim, niin luulisi haaviin jäävän
- muitakin on
huippuimurin yhteensopivuus
- valloxx
muitakin on kirjoitti:
huippuimurin yhteensopivuus
savo, best ja vallox
itse tilasin vallox slimin - jpojp
valloxx kirjoitti:
savo, best ja vallox
itse tilasin vallox sliminyleensä sopii normaali liesituuletin, josta johdot huipparille. toki tarkista liesituulettimen ja huipparin moottorin kytkennät. liesituulettimesta voi ottaa moottorin pois, jos haluaa.
jos ei sähköt suju. ota moottori pois. ja laita rinnalle huippuimurin tehonsäädin viereen.
huippurin voi laittaa myös katkaisijan taakse (valmis liesituulettimen katkaisija). ei pidä hirmusesti meteliä vaikka täysillä. meillä valmis liesituuletin. piti moottori repiä irti, mutta siellä vielä on.
3 asentoinen, yleensä 1:sellä täysin riittävä. muovinen puurolautanen puuron kanssa pysyy kiinni suodattimen alapinnassa, sen verran imee. (ja jäähtyy lapselle puuro samalla) - onhan näitä
valloxx kirjoitti:
savo, best ja vallox
itse tilasin vallox sliminmeptek valmistaa, sopii MUH kuvun paikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952