Kukahan valmistaisi kalusteisiin upotettavaa liesituuletinta joka tulee huippuimuriin. Eli malli joka ulos vedettäessä lähtee käyntiin.
On hankalaa löytää huippariin tulevaa mieleistä liesikupua...
Kiittää jo etukäteen vinkeistä :o)
Huippuimuri / "slim" liesituuletin
5
1015
Vastaukset
- Keittiöremppaaa
tänään juuri valinnut itselleni liesituulettimen (Savo, jolla ainakin laaja valikoima, mielestäni myös tuollainen). Laita hakusanoiksi nuo, mitä sanoit: liesituuletin huippuimuri ulosvedettävä slim, niin luulisi haaviin jäävän
- muitakin on
huippuimurin yhteensopivuus
- valloxx
muitakin on kirjoitti:
huippuimurin yhteensopivuus
savo, best ja vallox
itse tilasin vallox slimin - jpojp
valloxx kirjoitti:
savo, best ja vallox
itse tilasin vallox sliminyleensä sopii normaali liesituuletin, josta johdot huipparille. toki tarkista liesituulettimen ja huipparin moottorin kytkennät. liesituulettimesta voi ottaa moottorin pois, jos haluaa.
jos ei sähköt suju. ota moottori pois. ja laita rinnalle huippuimurin tehonsäädin viereen.
huippurin voi laittaa myös katkaisijan taakse (valmis liesituulettimen katkaisija). ei pidä hirmusesti meteliä vaikka täysillä. meillä valmis liesituuletin. piti moottori repiä irti, mutta siellä vielä on.
3 asentoinen, yleensä 1:sellä täysin riittävä. muovinen puurolautanen puuron kanssa pysyy kiinni suodattimen alapinnassa, sen verran imee. (ja jäähtyy lapselle puuro samalla) - onhan näitä
valloxx kirjoitti:
savo, best ja vallox
itse tilasin vallox sliminmeptek valmistaa, sopii MUH kuvun paikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670