Huippuimuri / "slim" liesituuletin

-Slim-

Kukahan valmistaisi kalusteisiin upotettavaa liesituuletinta joka tulee huippuimuriin. Eli malli joka ulos vedettäessä lähtee käyntiin.
On hankalaa löytää huippariin tulevaa mieleistä liesikupua...

Kiittää jo etukäteen vinkeistä :o)

5

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keittiöremppaaa

tänään juuri valinnut itselleni liesituulettimen (Savo, jolla ainakin laaja valikoima, mielestäni myös tuollainen). Laita hakusanoiksi nuo, mitä sanoit: liesituuletin huippuimuri ulosvedettävä slim, niin luulisi haaviin jäävän

• muitakin on

huippuimurin yhteensopivuus

• valloxx
        muitakin on kirjoitti:

huippuimurin yhteensopivuus

savo, best ja vallox

itse tilasin vallox slimin

• jpojp
        valloxx kirjoitti:

savo, best ja vallox

yleensä sopii normaali liesituuletin, josta johdot huipparille. toki tarkista liesituulettimen ja huipparin moottorin kytkennät. liesituulettimesta voi ottaa moottorin pois, jos haluaa.

jos ei sähköt suju. ota moottori pois. ja laita rinnalle huippuimurin tehonsäädin viereen.

huippurin voi laittaa myös katkaisijan taakse (valmis liesituulettimen katkaisija). ei pidä hirmusesti meteliä vaikka täysillä. meillä valmis liesituuletin. piti moottori repiä irti, mutta siellä vielä on.
        3 asentoinen, yleensä 1:sellä täysin riittävä. muovinen puurolautanen puuron kanssa pysyy kiinni suodattimen alapinnassa, sen verran imee. (ja jäähtyy lapselle puuro samalla)

• onhan näitä
        valloxx kirjoitti:

savo, best ja vallox

meptek valmistaa, sopii MUH kuvun paikalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33