Onko kukaan matkustanut tuota väliä? Millä matka kannattaisi tehdä (laiva/lentokone) ajallisesti tai rahallisesti?
Mallorcalta Barcelonaan
3
674
Vastaukset
- FR
Niin ajallisesti kuin rahallisesti voittaja on yksi, Ryanair.
Tyypillinen hintaesimerkki (lokakuun tilanne)
Palma Mallorca 08:10
Barcelona 09:00
Fare: 7.36 EUR
Online Check-In: 0.00 EUR
Taxes / Fees: 0.18 EUR
Total Price: 7.54 EUR
Toinen lento on samanhintainen, siis vajaat 8 euroa/suunta ja aikataulu:
Depart: Palma Mallorca PMI 19:10
Arrive: Barcelona BCN 20:00
Huom! Ryanair lentää myös Gironn kentälle, lennot Barcelonan pääkentälle (mainitut aikataulut koskevat juuri El Pratin lentoja) aloitetaan syyskuun alussa.- don luis
että tämän välin pääsee myös kantosiipialuksella.en tiedä mtä se maksaa,mutta onhan se elämyksenä hieman erilainen kuin lentokone.
- Don Johnsson
Yksi mahdollisuus on vuokrata Alcudiasta muskelivene ja päräyttää sillä itse Barcaan. Aikaa menee vajaa kaksi tuntia siivu. Tosin aika kalliiksi tulee, sillä vene vie reilu sata litraa bensaa tunnissa ja vuokrakin on useita satasia päivässä.
Mutta elämyksenä aivan mahtava päräyttää semmotteella Miami Vice tyyliin Barcaan:)) Kerran tuli ajettua tuo lenkki Michael Douglasin kanssa sen mökiltä. Eli puhun kokemuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725