Mistä rintareppuja?

Hra esittäjä

Mun kaikilla kavereillakin on rintareppu naamassa. Mistä niitä saisi halvalla, niin saisi naamaan laittaa itsekin kuvan jossa minulla on lapsi rintarepussa.

Miksi muuten tuo mun lapsi on yhden kallen näköinen?

9

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beibibörni

20ella

• Erkki-Perkki

Sellainen vinkki sinulle corollamies, että muistathan kysyä lapsen vanhemmilta luvan ennenkuin kuvautat itsesi sen piltin kanssa. Aiotko kuvaan kenties sen piakkoin syntyvän lapsen kanssa, jonka vanhemmat tarjosivat sinulle ja siipallesi sen "Pasta reissun" tuossa jokin aika sitten?

• jutut luettu

On aika sairaan oloinen hyypiö. Elämä ilmeisesti pyörii täällä tekemiensä johtopäätösten ympärillä? Kannattaisi hankkia elämä erkinkin ja lopettaa täällä lapsellisten kirjoitusten postaminen.

• Erkki-Perkki
        jutut luettu kirjoitti:

On aika sairaan oloinen hyypiö. Elämä ilmeisesti pyörii täällä tekemiensä johtopäätösten ympärillä? Kannattaisi hankkia elämä erkinkin ja lopettaa täällä lapsellisten kirjoitusten postaminen.

Mikäs minusta sairaan tekee? En minä täällä nyt ihan niin paljoa ole kuin ehkä alkuun tuntuisi. Olen yksi niistä harvoista, jotka käyttävät samaa tunnistettavaa nimimerkkiä tänne kirjoittaessa, niinpä saattaa syntyä harhaanjohtava kuva siitä että olisin täällä aina. Ei sillä, hauska täällä on käydä katsomassa näitä kirjoituksia joiden taso on kiltistikin luonnehdittuna silkkaa paskaa. Ja samaa sontaahan minäkin suollan, mutta en todellakaan kovin tosissani, yritän ehkä provosoida provosoijia (vai miten se nyt kirjoitetaan) ja katsella sitten josko osuisi maaliinsa.

Minua hirvittää tämä malli, johon yhteiskuntamme on menossa. Mihin hiivattiin on kadonnut kaikenlainen maalaisjärjen käyttö? Ja suvaitsevaisuus? Jep, rasismia ei esiinny suomessa niin paljoa kuin vielä 90-luvulla, mutta yleinen suvaitsevaisuus kanssaihmisiä kohtaan on kadonnut lähes tyystin. Miten ihmeessä se voi rassata jotakuta niin paljon, jos jonkun lapsi saa itkupotkuraivarit kaupassa, että täytyy kotiintultua ruveta ympäri nettiä kirjoittelemaan? Tai jos sen yhden kerran lintutornissa on joku pikkupoika kävellyt aiheuttaen tärinää. Tai jos kaverisi on valmis isäksi sinua nuorempana?

Todellisuudessa ihminen Erkki-Perkin takana on 33-vuotias tehdastyöläinen, joka painaa 3-vuorotyötä (hyvällä palkalla). Kotini muodostaa ala-aste ikäinen lapsi sekä raskaana oleva sairaanhoitaja-vaimo. Asumme omakotitalossa, ja kyllä, meillä on myös farmari-auto.

Minä tykkään luonnosta, valokuvaamisesta sekä perheemme normaalista arjesta. Minä inhoan/vihaan epäoikeudenmukaisuutta, ahdasmielisyyttä sekä ylisuurella egolla varustettuja ihmisiä.

p.s. aion yhä edelleen heitellä vastapalloa provoilijoille, sairasta tai ei

• erkkisuccs
        jutut luettu kirjoitti:

rintarepumies rulaa

• bh1961
        Erkki-Perkki kirjoitti:

Mikäs minusta sairaan tekee? En minä täällä nyt ihan niin paljoa ole kuin ehkä alkuun tuntuisi. Olen yksi niistä harvoista, jotka käyttävät samaa tunnistettavaa nimimerkkiä tänne kirjoittaessa, niinpä saattaa syntyä harhaanjohtava kuva siitä että olisin täällä aina. Ei sillä, hauska täällä on käydä katsomassa näitä kirjoituksia joiden taso on kiltistikin luonnehdittuna silkkaa paskaa. Ja samaa sontaahan minäkin suollan, mutta en todellakaan kovin tosissani, yritän ehkä provosoida provosoijia (vai miten se nyt kirjoitetaan) ja katsella sitten josko osuisi maaliinsa.

Minua hirvittää tämä malli, johon yhteiskuntamme on menossa. Mihin hiivattiin on kadonnut kaikenlainen maalaisjärjen käyttö? Ja suvaitsevaisuus? Jep, rasismia ei esiinny suomessa niin paljoa kuin vielä 90-luvulla, mutta yleinen suvaitsevaisuus kanssaihmisiä kohtaan on kadonnut lähes tyystin. Miten ihmeessä se voi rassata jotakuta niin paljon, jos jonkun lapsi saa itkupotkuraivarit kaupassa, että täytyy kotiintultua ruveta ympäri nettiä kirjoittelemaan? Tai jos sen yhden kerran lintutornissa on joku pikkupoika kävellyt aiheuttaen tärinää. Tai jos kaverisi on valmis isäksi sinua nuorempana?

Todellisuudessa ihminen Erkki-Perkin takana on 33-vuotias tehdastyöläinen, joka painaa 3-vuorotyötä (hyvällä palkalla). Kotini muodostaa ala-aste ikäinen lapsi sekä raskaana oleva sairaanhoitaja-vaimo. Asumme omakotitalossa, ja kyllä, meillä on myös farmari-auto.

Minä tykkään luonnosta, valokuvaamisesta sekä perheemme normaalista arjesta. Minä inhoan/vihaan epäoikeudenmukaisuutta, ahdasmielisyyttä sekä ylisuurella egolla varustettuja ihmisiä.

Tällaisille naurettaville provoille saa laittaa sitä ihteään tulemaan, niin teen minäkin, mutta eri nimimerkkien kautta. En jaksa alkaa näihin "olet sellainen ja sellainen ihminen"-jaarituksiin, silloin kun on vakavasta asiasta kyse. Näihin provo-töräyksiin voikin sitte tuulettaa sillä apinamiestasolla.

• rintaruokkijamies
        erkkisuccs kirjoitti:

rintarepumies rulaa

feisbookkiin, niin ei tarvii ihmetellä kunniaset jättää.

• xghklgfx
        Erkki-Perkki kirjoitti:

Minä olen se joka alunperin otin amis-corolla-nappiverkkariteeman esiin tämän yhden jauhajan yhteydessä ja se taisi osua nappiin. Corollamies on corollamies ja mä tykkään erkkiperkistä :D

• törötörö!!
        rintaruokkijamies kirjoitti:

feisbookkiin, niin ei tarvii ihmetellä kunniaset jättää.

"kunniaset jättää" vaan sullekin! :D :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe