mistä saa pokemon pelin tietokoneelle

celsius

mul on jo emulaattori mutta peli puuttuu jos joku tietää vois ilmottaa

25

13667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokki

multa löytyy pokemon keräilykorttipeli pc

• celsius1

kiitos mutta etsin sapphirea tai rubya

• xdfckbd,fcb,
        celsius1 kirjoitti:

kiitos mutta etsin sapphirea tai rubya

joo koita www.games2play.com (vai oliks se net)
        sieltä sun pitää ekaks ladata semmone shareaza ja sit sä voit ladata mitä vaan. sen shareazan käytön oppii kyl aika vaikeesti mut sit kun sen oppii nii sä voit ladata vaiks mitä

• niksu
        xdfckbd,fcb, kirjoitti:

joo koita www.games2play.com (vai oliks se net)
        sieltä sun pitää ekaks ladata semmone shareaza ja sit sä voit ladata mitä vaan. sen shareazan käytön oppii kyl aika vaikeesti mut sit kun sen oppii nii sä voit ladata vaiks mitä

se shareaza juttu on ihan hyvä muttako en osaa käyttää sitä saisko pikku vihjeen

• hddfd,chn
        niksu kirjoitti:

se shareaza juttu on ihan hyvä muttako en osaa käyttää sitä saisko pikku vihjeen

no sun pitää ottaa sieltä search sieltä ylhäältä kun oot ekaks avannu sen shareazan ja sit kun sinne tulee tuloksia ja valitset jonkun ja sit meet transferssiin ja odotat et se latautuu

• paavo-93

mistä latasit sen keräilykorttipelin???

• &/)(

Mistä sais sellasen emulaattorin?

• pelaaja000
        jaah kirjoitti:

http://www.pelikulma.net/emulaattorit.php

Ei kannata ryhtyä lataamaan mitään Shareazaa yhden pokemon pelin (tai useammankaan) takia. Niitä on helppo ladata kun menee oikeille sivuille. Yksi vaihtoehto on, että kirjoita googleen vaikka "Pokemon Sapphire rom" tai "pokemon sapphire rom download" Mutta tässä olisi yksi hyvä sivu: http://www.coolrom.com/roms/gba/14592/Pokemon_Ruby.php tuossa suora linkki Pokemon Rubyn lataamiseen. Ja tässä Sapphiren : http://www.coolrom.com/roms/gba/14477/Pokemon_Sapphire.php
        Sieltä samalta coolrom sivustolta löytää vaikka mitä pelejä eri emulaattoreille.

Vie hiiri sen: "ROM files" (ylhäällä) - kohdalle, ja valitse emulaattori, esim. gameboy advance. Sieltä löydät vaikka mitä pelejä kyseiselle emulaattorille, esim. pokemonit löydät kun menet P:n kohtaan ja rullaat alaspäin. Ja nämä ovat kaikki täysin virusturvallisia, eli ei viruksia (nimimerkillä kokemusta on!)

• helpompi tapa
        pelaaja000 kirjoitti:

Ei kannata ryhtyä lataamaan mitään Shareazaa yhden pokemon pelin (tai useammankaan) takia. Niitä on helppo ladata kun menee oikeille sivuille. Yksi vaihtoehto on, että kirjoita googleen vaikka "Pokemon Sapphire rom" tai "pokemon sapphire rom download" Mutta tässä olisi yksi hyvä sivu: http://www.coolrom.com/roms/gba/14592/Pokemon_Ruby.php tuossa suora linkki Pokemon Rubyn lataamiseen. Ja tässä Sapphiren : http://www.coolrom.com/roms/gba/14477/Pokemon_Sapphire.php
        Sieltä samalta coolrom sivustolta löytää vaikka mitä pelejä eri emulaattoreille.

Vie hiiri sen: "ROM files" (ylhäällä) - kohdalle, ja valitse emulaattori, esim. gameboy advance. Sieltä löydät vaikka mitä pelejä kyseiselle emulaattorille, esim. pokemonit löydät kun menet P:n kohtaan ja rullaat alaspäin. Ja nämä ovat kaikki täysin virusturvallisia, eli ei viruksia (nimimerkillä kokemusta on!)

voi mennä suoraa coolrom. sielt löytyy pokemon pelejä

• poke poika

miten voi ladata emun ja sitä kautta pelin

• kolliollille

VBA ja siihen sit frozenromista pelejä

• asdfdsfag
        kolliollille kirjoitti:

VBA ja siihen sit frozenromista pelejä

Miten siis voin ladata sellaisen emulaattorin???

• weltsu100
        asdfdsfag kirjoitti:

Miten siis voin ladata sellaisen emulaattorin???

Kannatta ladata vizzed boardista emulaattori niin siellä on niitä esim gb, gba, gbc ja 64 pelejä ja paljon muita

• Raitsu <3

Minulla on Nindento DS:lle Soul Silver! ;)
      Se on hyvä mutta kun isomalle levulle menee niin sitä vaikeempi on kehitää sitä!
      Minusta on hyvä kun minulla on selainen kun se on seikailu ja toiminta peli. :D
      Meillä ei ole muita Pokemon pelejä...
      Harmi... :(
      Mutta saan ainakin uuden pelikonsolin eli Nindento 3DS!

• Puppelo

Järkee tulla tänne leveilemään ♥ öhöhöhöhöhöh

• kukkapaska

semmosesta kun CoolRom.com

• casthunter

Coolromin pelit eivät toimi minulla ainakaan. saan avattua mutta sitten siihen tulee joku "help support" juttu ja ei pääse eteempäin

• no siis niin
    • tietämätön

Sitten ku oon ladannu sen VisualBoyAdvancen ja sen pokemon rubyn niin miten sen saa sitten pelaan?

• Kakkutaikina

No luonnollisesti käynnistät ohjelman, sitten painat että "open rom" tai jotain sieltä yläkulmasta, niin peli on päällä. Ei siinä sen kummempia tarvitse osata tehdä. :)

• Pokemon on BEST

FFFF

• rosalina01

No ainaki niit saa tälleen: Ekaks meet Googleen ja kirjotat jonkun pelin esim. Pokemon Platinum ja lisää perään rom, eli tulee esim.Pokemon rom ja sitte otat jonkun niistä tuloksista ja painat "Donwload"a ja pitää sitten oottaa ja sitten se tuu!Ps.Et varmaa ymmärtäny:D

• Anonyymi

game boy adwance emulaattori

• Anonyymi

Onko emulaattori niinku tietsikka? Ite tartten emeraldin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe