Allergia(ko?)

jennnnnnnni

Mulla on ollut nyt noin pari vuotta aika usein mahakipuja ja kävin viime syksynä verikokeissa, joissa testattiin maitoallergiat ja kaikki, mutta mitään ei löytynyt. Olen nyt lähiaikoina huomannut että kun juon teetä, johon laitan maitoa, syön suklaata tai jäätelöä niin saman päivän aikana alkaa noin 15 minuuttia kestävät, toisinaan aina kovat mahakivut? Joten mistä tässä voisi olla kyse?

8

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

      Onkos laktoosi-intoleranssi testattu?

      • jennnnnnnni

        kyllä, sekin on testattu.


      • aurinko_5
        jennnnnnnni kirjoitti:

        kyllä, sekin on testattu.

        Oletko joskus ajatellut lääketeollisuudesta poikkeaviä menetelmiä?


      • jennnnnnnni
        aurinko_5 kirjoitti:

        Oletko joskus ajatellut lääketeollisuudesta poikkeaviä menetelmiä?

        esim. mitä ?


      • aurinko_5
        jennnnnnnni kirjoitti:

        esim. mitä ?

        Mitä vaan. Moni on parantunut, moni uskoo edelleen lääketieteen ja syö lääkkeitä...


    • simppeliä

      Mulla ei todettu laktoosi-intoleranssia tai maitoallergiaa mutta laktoosi ei vain sovi mun mahalleni. Ei siihen sen kummempaa syytä tai diagnoosia aina tarvitse olla, kaikki ruoka-aineet kun eivät vain sovi joidenkin vatsalle. Jos saat oireita, lopeta niiden syöminen.

    • Minätyttö-1997

      Sinun kannattaisi kokeilla ¨helppoa kotitestiä- tuo kuulostaa laktoosi-intoleranssilta joka itsellänikin on. Nyt mulla epäillään lisäksi vielä keliakiaa...
      Kotikoe laktoosiin: Ole ilman laktoosia/maitotuotteita 2-3 viikkoa, elimikstö tyhjenee niistä ja rauhoittuu, mikäi kyse em. aineista. Sitten 2-3 vkon kuluttua juo yhteen menoon 3-5 lasia maitoa(väh. 4 dl), jos oireita tulee tästä, kannattaa testata vähälaktoosisia tuotteita (hyla,into) ja jos ne ei auta niin laktoosittomia täysin.
      Itse tein testin ja totesin sen hyväksi. Et tarvitse laktoosittomaan ruokaan mitään lääkärinpapereita, mutta muista huolehtia kalsiumin ym, saannista, jos jätät maitotuotteet kokonaan pois (testiviikoillakin)

      Toivottavasti saat selvil´le vaivasi, tiedän ettei se ole mukavaa!

      • MINÄPOIKA 1995

        Jos se ei auta,(MINÄTYTTÖ 1997:N EHDOTUS KOTITESTISTÄ MAITOON, JOTA SUOSITTELEN) viljat voivat aiheuttaa sitä, oireiluya, onko testattu?

        Niitä ei saa jättää ikinä pois ennen kun on kokeiltu testeillä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1872
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1387
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1138
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      984
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      969
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe