Mulla on ollut nyt noin pari vuotta aika usein mahakipuja ja kävin viime syksynä verikokeissa, joissa testattiin maitoallergiat ja kaikki, mutta mitään ei löytynyt. Olen nyt lähiaikoina huomannut että kun juon teetä, johon laitan maitoa, syön suklaata tai jäätelöä niin saman päivän aikana alkaa noin 15 minuuttia kestävät, toisinaan aina kovat mahakivut? Joten mistä tässä voisi olla kyse?
Allergia(ko?)
8
607
Vastaukset
- Yks vaan
Onkos laktoosi-intoleranssi testattu?
- jennnnnnnni
kyllä, sekin on testattu.
- aurinko_5
jennnnnnnni kirjoitti:
kyllä, sekin on testattu.
Oletko joskus ajatellut lääketeollisuudesta poikkeaviä menetelmiä?
- jennnnnnnni
aurinko_5 kirjoitti:
Oletko joskus ajatellut lääketeollisuudesta poikkeaviä menetelmiä?
esim. mitä ?
- aurinko_5
jennnnnnnni kirjoitti:
esim. mitä ?
Mitä vaan. Moni on parantunut, moni uskoo edelleen lääketieteen ja syö lääkkeitä...
- simppeliä
Mulla ei todettu laktoosi-intoleranssia tai maitoallergiaa mutta laktoosi ei vain sovi mun mahalleni. Ei siihen sen kummempaa syytä tai diagnoosia aina tarvitse olla, kaikki ruoka-aineet kun eivät vain sovi joidenkin vatsalle. Jos saat oireita, lopeta niiden syöminen.
- Minätyttö-1997
Sinun kannattaisi kokeilla ¨helppoa kotitestiä- tuo kuulostaa laktoosi-intoleranssilta joka itsellänikin on. Nyt mulla epäillään lisäksi vielä keliakiaa...
Kotikoe laktoosiin: Ole ilman laktoosia/maitotuotteita 2-3 viikkoa, elimikstö tyhjenee niistä ja rauhoittuu, mikäi kyse em. aineista. Sitten 2-3 vkon kuluttua juo yhteen menoon 3-5 lasia maitoa(väh. 4 dl), jos oireita tulee tästä, kannattaa testata vähälaktoosisia tuotteita (hyla,into) ja jos ne ei auta niin laktoosittomia täysin.
Itse tein testin ja totesin sen hyväksi. Et tarvitse laktoosittomaan ruokaan mitään lääkärinpapereita, mutta muista huolehtia kalsiumin ym, saannista, jos jätät maitotuotteet kokonaan pois (testiviikoillakin)
Toivottavasti saat selvil´le vaivasi, tiedän ettei se ole mukavaa!- MINÄPOIKA 1995
Jos se ei auta,(MINÄTYTTÖ 1997:N EHDOTUS KOTITESTISTÄ MAITOON, JOTA SUOSITTELEN) viljat voivat aiheuttaa sitä, oireiluya, onko testattu?
Niitä ei saa jättää ikinä pois ennen kun on kokeiltu testeillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888