miten kummassa siitä pääsee eroon. Olen syönyt vaikka mitä lääkkeitä, mutta ei vain mene vatsatauti ohi.
Voisiko tuo tauti johtua tuoreista vihanneksista ja perunoista.
Kesäripuli!!
74
777
Vastaukset
- opastintin
väärälle palstalle. Kuten varmaan itsekkin voit todeta niin täälä ratkotaan mielenterveys onkelmia
- ap
peeveli, näinkö minulle pääsi käymään. Samaan syssyyn kai sitten tämäkin käy?
- ;;DDDDDDDDDDDDDDDDD
minä repesin tämä oli tämän päivän paras enkä ole lukenut ketua sinua pidemmälle hihihiiiii..........!
;DDDDDDDDDD
oikeinko ripuli!?
Siitäpä täällä ei koskaan olekaan kirjotettu!!
Heitä 20 hiilitabua naamariis!!- ap
olen suuresti hämmästynyt ettei edes hasardi ole aiheesta koskaan tehnyt aloitusta.
No olen kuule kesän aikana vetänyt purkkitolkulla vaikka mitä lääkkeitä, mutta ei auta. :(
- mitäkä mies
Minähän päivän valitsin,kun tulin tänne aikaani tappamaan. Kannattaa mennä lääkäriin.
Eisaatana,pitääköhän mennä päiväunille,vai olenko jo nukkumassa:))))- ap
tämä on kuule vakava asia. Johan tässä isompikin ihminen alkaa kuivumaan ja lekurit mitään tiedä. Tähystykseen en lähe ja unta toivon minäkin joka yö näkeväni kun herään..;))
- mitäkä mies
ap kirjoitti:
tämä on kuule vakava asia. Johan tässä isompikin ihminen alkaa kuivumaan ja lekurit mitään tiedä. Tähystykseen en lähe ja unta toivon minäkin joka yö näkeväni kun herään..;))
Lääkäriin ja apteekkiin,eikä se ollut vitsi.Ei sitä tähystystä tarvi pelätä tai vieroksua,sillä siinä selviää syy ja hoito voi alkaa.
sorry kaikille kun pieraisen tämän ylös.
- Judge evk
Kunnon nesteytys. Vaihdat suoliston pakteerikannan oluella. Viikko riittänee. Alkuun shitti on melko vetistä, mutta jo parissa päivässä kiinteytyy. Haittapuolena saattaa olla ummetusta, jos et malta janolta liikkua.
- ap
tuota on jo koko kesä kokeiltu ja eikun pahenee, jano meinaan ainakin. Lähden katkolle...
- Kokokone
Pitää syödä suolukkaa ja juoda lämpimiä juomia, kuten teetä. Lakritsi on myös hyvä apu.
- GloriaJoy
kun et kuivu ja joudu tiputukseen, ajattele positiivisesti ja syö perinteisesti kovettavia ruokia, kuten juusto ja rauhoittavia kuten mustikkasoppa ja vähäjätteisiä kuten korppu ja tee.
- HTZA
vuotta sitten, oli minulla viimeisin ripulini, se oli itseaiheutettu.
Sahti olisi tarvinnut vielä viikon lisää.
Sitä tuli viiden metrin vana ja kaikki ennen huusia.
Silloin tuli mieleen että pari kiloa kuitua olisi ollut kiva.
H. - GloriaJoy
Nittaminax kirjoitti:
minäkin kokeilla, jos aihetta tulee, mutta mitä se mustikka siinä auttaa?
sinisessä väriaineessa on näitä flavonoideja, jotain, ja niillä on jokin vaikutus noihin suolistomikrobeihin
- peukkumiäs
HTZA kirjoitti:
vuotta sitten, oli minulla viimeisin ripulini, se oli itseaiheutettu.
Sahti olisi tarvinnut vielä viikon lisää.
Sitä tuli viiden metrin vana ja kaikki ennen huusia.
Silloin tuli mieleen että pari kiloa kuitua olisi ollut kiva.
H.viisaanna miähenä et muka tajuu et olut ja sahti panee mahan ruikulil.Ohramallas.
Sellase jälkke ei hallu kukka mennä veskii, haisse ruikulil,maha oksennuksel
Vai onko se helpompaa ko ol selvinpäöin.Kokkelisi joskus
Näihä se voi olla, nettiaddiktil ja eiköä se sol sua merkiteerannu juopoksiki - HTZA
Helicobacter pylori. Se häädettiin minusta 11v. sitten.
Tuo pöpö piilottelee vatsan limakalvon alla, joten sitä on paha häätää lääkkeillä.
20 päivittäisen pillerin joukossa oli pari isoa, ne turposivat vatsassa Vaahtokumiksi tms. joka puristi lääkkeet liman lävitse.
Se vaahto tulee sitten ulos, aikasti kepeästi puoli metriä.
Ja se kelluu, se pitää auttaa kädellä pytyn menoreikään.
H. - HTZA
peukkumiäs kirjoitti:
viisaanna miähenä et muka tajuu et olut ja sahti panee mahan ruikulil.Ohramallas.
Sellase jälkke ei hallu kukka mennä veskii, haisse ruikulil,maha oksennuksel
Vai onko se helpompaa ko ol selvinpäöin.Kokkelisi joskus
Näihä se voi olla, nettiaddiktil ja eiköä se sol sua merkiteerannu juopoksikiiän mukana, olin sillon aikasti nuorempi.
Ja joo, sellaista nimitystä et keksikään, mitä ei minuun ole jo kohdistettu.
Minussa menee irvistelysi ihan hukkaan.
H. - sininen suu
Nittaminax kirjoitti:
minäkin kokeilla, jos aihetta tulee, mutta mitä se mustikka siinä auttaa?
Mustikkasoppaa ne käski neuvolassa syöttämään löysämasuiselle lapselle.
- GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
Helicobacter pylori. Se häädettiin minusta 11v. sitten.
Tuo pöpö piilottelee vatsan limakalvon alla, joten sitä on paha häätää lääkkeillä.
20 päivittäisen pillerin joukossa oli pari isoa, ne turposivat vatsassa Vaahtokumiksi tms. joka puristi lääkkeet liman lävitse.
Se vaahto tulee sitten ulos, aikasti kepeästi puoli metriä.
Ja se kelluu, se pitää auttaa kädellä pytyn menoreikään.
H.sinullahan on jo valmiiksi tarinaa niille senioripäiville jahk kahdenkymmenen vuoden päästä olet vanhus .. voi poika parka ku oot joutunu kokemaan kovia ja elämäsi aineksissa kuohuu ja roiskuu, jäk ;-(
- HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
sinisessä väriaineessa on näitä flavonoideja, jotain, ja niillä on jokin vaikutus noihin suolistomikrobeihin
pintaketon Flavonoidi-analyysisi on oikein. Sitä pidet5ään ihmeaineena, parempana kuin Ketchupin.
Muuten, mustikka rauhoittaa vatsaa, en muista miten.
H. - peukkumiäs
HTZA kirjoitti:
pintaketon Flavonoidi-analyysisi on oikein. Sitä pidet5ään ihmeaineena, parempana kuin Ketchupin.
Muuten, mustikka rauhoittaa vatsaa, en muista miten.
H.huomaa että sysvesiion tullu nautittuu
Älä missä tapaukses lähe ennä liikenttesse, tai mä soitta polliisi, jollei sua palstal näy, sinne jojensuuhhu - HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
sinullahan on jo valmiiksi tarinaa niille senioripäiville jahk kahdenkymmenen vuoden päästä olet vanhus .. voi poika parka ku oot joutunu kokemaan kovia ja elämäsi aineksissa kuohuu ja roiskuu, jäk ;-(
aloittanut..
Se kuuri on loistava laihdutuslääke. Vatsa ei, todellakaan, kurni tyhjyyttään.
Viikossa putosi 3 kiloa, saattoi johtua siitäkin että kaljanotto oli kielletty, ehdottomasti.
Taisikin olla pisin täydellinen raittiusjakso elämässäni, armeijaa luikuunottamatta.
Toivonkin että kaikki ylipainoiset saavat tuon Bakteerin, se on niin kivuliaskin että vatsaliikkeitä on pakko tehdä, öisinkin.
H. - peukkumiäs
HTZA kirjoitti:
iän mukana, olin sillon aikasti nuorempi.
Ja joo, sellaista nimitystä et keksikään, mitä ei minuun ole jo kohdistettu.
Minussa menee irvistelysi ihan hukkaan.
H.mä soitta polliissi sinne jojensuuhu, jloei su palstal näy
- HTZA
peukkumiäs kirjoitti:
huomaa että sysvesiion tullu nautittuu
Älä missä tapaukses lähe ennä liikenttesse, tai mä soitta polliisi, jollei sua palstal näy, sinne jojensuuhhulähettää Sinivuokot Joensuuhun. Toivottavasti pitävätkin ne.
Saa olla Stadissa rauhassa.
Liikenteessä luoviminen peruuntui, joten voin nostaa yli promilleen.
H. - GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
aloittanut..
Se kuuri on loistava laihdutuslääke. Vatsa ei, todellakaan, kurni tyhjyyttään.
Viikossa putosi 3 kiloa, saattoi johtua siitäkin että kaljanotto oli kielletty, ehdottomasti.
Taisikin olla pisin täydellinen raittiusjakso elämässäni, armeijaa luikuunottamatta.
Toivonkin että kaikki ylipainoiset saavat tuon Bakteerin, se on niin kivuliaskin että vatsaliikkeitä on pakko tehdä, öisinkin.
H.vaikuttaa helicolla aika pieneltä määrältä, on se hyvä et nykyään helicon kanssa ei tarvitse riutua luurankamittoihin niin kuin ennen ...
HTZA kirjoitti:
lähettää Sinivuokot Joensuuhun. Toivottavasti pitävätkin ne.
Saa olla Stadissa rauhassa.
Liikenteessä luoviminen peruuntui, joten voin nostaa yli promilleen.
H.kattotaa sit mikä tulos tai ei tulos vaan menos
- ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
väheksymättä kiitän hyvistä nauruista jotka lisäsi ikääni varmaan sen 10v. Nyt on ketju luettu kokonaan ja se on HAUSKA ;)
Elikkäs en sinulle naura vaan koko tälle keskustelulle. Toivottavasti saat vatsasi kuntoon.- ap
vaan jouduin pöntöllä käymään tuontuostakin, koska ryppynaru ei pitänyt. Oli tämä niin raskasta luettavaa. :D
- Putkivalo
liotettuja pellavansiemeniä? Ruokalusikallinen puoleen lasilliseen vettä. Aika ällöä limaa kyllä, siemenet toimii kuin putkimies, rassaa epäpuhtaudet suolesta pois, ja se lima suojaa. Tai ehkä se ällöys on se joka parantaa, kehokin parantaa itseään ettei vaan tartte toista kertaa...
- HTZA
Tuota limaa suositellaan kovaan vatsaan.
Tuskinpa ripuloiva, enää, lisää vauhtia toivoo?
H. HTZA kirjoitti:
H.hieman ihmettelin itsekkin. :)
- HTZA
Nittaminax kirjoitti:
hieman ihmettelin itsekkin. :)
hengenheimolainen, juustoa rakastava?
H. HTZA kirjoitti:
hengenheimolainen, juustoa rakastava?
H.juustosta pidän ja mitä vahvempaa sen parempaa. Tosin sinihomejuustoissa olen pikkusen nirso.
- Putkivalo
HTZA kirjoitti:
H.on ripulia, se saattaa johtua suoliston seinämiin tarttuvasta bakteerista. Jos ne siemenet saa mömmön pois, lähtee bakteeritkin.
- HTZA
Putkivalo kirjoitti:
on ripulia, se saattaa johtua suoliston seinämiin tarttuvasta bakteerista. Jos ne siemenet saa mömmön pois, lähtee bakteeritkin.
ei oo tietoa.
Periaatteessa kuidut "raapivat" vanhan limakalvon pois jotta se voi uudistua.
Vesiliukoiset kuidut sitten ympäröivät ruoka-aineita ja hidastavat niiden imeytymistä.
Eli, verensokeri pysyy tasaisempana. Jospa tuo lima ympäröi Bakteeritkin ja estävät niitä toimimasta?
H. - Putkivalo
HTZA kirjoitti:
ei oo tietoa.
Periaatteessa kuidut "raapivat" vanhan limakalvon pois jotta se voi uudistua.
Vesiliukoiset kuidut sitten ympäröivät ruoka-aineita ja hidastavat niiden imeytymistä.
Eli, verensokeri pysyy tasaisempana. Jospa tuo lima ympäröi Bakteeritkin ja estävät niitä toimimasta?
H.pitäisi juoda pelkästään se lima, ja jättää siemenet pois?
Voihan kyseessä olla joku muukin vika kuin bakteeri, tämä on vaan vaaraton konsti itse yrittää lääkitä itsensä. Liian ei kauan ei kannata ite leikkiä, mutta eiköhän aloittaja sen jo tiedä. - Putkivalo
vaan että tykkää vahvasta. Nirso homeelle.
Nittaminax kirjoitti:
räkyttää joka vastauksen perässä?
mä nauti siit, ko saa panna hanttii muijal joka ruikutta joka asiat ja joka paikas.
Tympäseekö, me katto peiliin ja kysyn olekko tyytyväine.
Hatsa jo sun haukku eile paksuks, niinko olekki.
Koita opetel hiukka suvaitsevaisuus ja elämä ilo, ni ei ole pahapeukkumies kirjoitti:
mä nauti siit, ko saa panna hanttii muijal joka ruikutta joka asiat ja joka paikas.
Koita opetel hiukka suvaitsevaisuus ja elämä ilo, ni ei ole pahahupisi. Nauti siitä niin kauan kuin voit.
- HTZA
peukkumies kirjoitti:
Koita opetel hiukka suvaitsevaisuus ja elämä ilo, ni ei ole pahajonkun olevan pullukka, se tarkoittaa ihan muuta.
Niitastakin otin nimmarin loppuosan joka näytti ihan maxilta.
Niitta (kin) on kiva läyskä.
:)
Ole hyvä ja älä laita sanoja suuhuni.
H. HTZA kirjoitti:
jonkun olevan pullukka, se tarkoittaa ihan muuta.
Niitastakin otin nimmarin loppuosan joka näytti ihan maxilta.
Niitta (kin) on kiva läyskä.
Ole hyvä ja älä laita sanoja suuhuni.
H.en minä huomannut että eilen olisit minua haukkunut, minä kyllä tein toisinpäin.
Ja haukun toistekkin...sinua.... koska olet lihava ja siitä ei päästä yli eikä ympäri.
Laihduta hyvä mies.....
Juu tämä vastaus saa mennä poistoon. ;)- HTZA
Nittaminax kirjoitti:
en minä huomannut että eilen olisit minua haukkunut, minä kyllä tein toisinpäin.
Ja haukun toistekkin...sinua.... koska olet lihava ja siitä ei päästä yli eikä ympäri.
Laihduta hyvä mies.....
Juu tämä vastaus saa mennä poistoon. ;)lausunnot ovat aina säilyttämisenarvoista tavaraa.
Toivottavasti säilyy.
Yritän kyllä päästä eroon "pakkoliikkeestäni" joka, vieläkin, saa naisen sanat menemään läpi korvien..
H. - Putkivalo
Putkivalo kirjoitti:
pitäisi juoda pelkästään se lima, ja jättää siemenet pois?
Voihan kyseessä olla joku muukin vika kuin bakteeri, tämä on vaan vaaraton konsti itse yrittää lääkitä itsensä. Liian ei kauan ei kannata ite leikkiä, mutta eiköhän aloittaja sen jo tiedä.Liian ei kauan ei kannata ei ite ei leikkiä ei........ jäänyt sumppi juomatta, pitää lähteä korjaamaan se.
HTZA kirjoitti:
lausunnot ovat aina säilyttämisenarvoista tavaraa.
Toivottavasti säilyy.
Yritän kyllä päästä eroon "pakkoliikkeestäni" joka, vieläkin, saa naisen sanat menemään läpi korvien..
H.herrasmies vaikka p*kat housussa. Arvostan sitä ominaisuutta.
Hyvä ettet kuuntele kaikkia juttuja vaikka silmäsi vuotavatkin katkeruuden kyyneleitä.- HTZA
Putkivalo kirjoitti:
Liian ei kauan ei kannata ei ite ei leikkiä ei........ jäänyt sumppi juomatta, pitää lähteä korjaamaan se.
syyhyttikö sormia?
En raaskinut kommentoida, kun olin satavarma että jotain oli jäänyt ottamatta!
H. - HTZA
Nittaminax kirjoitti:
herrasmies vaikka p*kat housussa. Arvostan sitä ominaisuutta.
Hyvä ettet kuuntele kaikkia juttuja vaikka silmäsi vuotavatkin katkeruuden kyyneleitä.arvon, hoikka neito.
Aikasti raikasta on saada edes pienehkösti kehua...
H.
Älä syö mitään.
Kun kaikki on tullut ulos voit aloitella kevyesti uudestaan.- ap
kiitos, minä kumarran ja pokkaan kaikille vastanneille.
- HTZA
Kumarra varovasti...
H. - ;;DDDDDDDDDDDDDDDDDD
HTZA kirjoitti:
Kumarra varovasti...
H.Mulla on niin sairaan hauskaa!!!!!!!!!!
;;DDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
Mulla on niin sairaan hauskaa!!!!!!!!!!
tässä on hauskaa??
Selvennä mullekin.- henrjii
minttupuu kirjoitti:
tässä on hauskaa??
Selvennä mullekin.jos oikein muikku lentää, niin kannatako kumarella oikein syvään..
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666