johtuuko näytönohjaimesta?

minä taas ..

formatoin ja asensin n. 10v vanhan medion xp home edition läppärin uusiksi, kaikki meni ihan hyvin, äänet toimii ja netti pelittää, mutta multa puuttuu joku yhteensopiva vga näytönohjain ajuri ilmeisesti? koska alussa ennen tervetuloa näyttöä kun se avautuu hiljalleen niin se näyttö "värähtelee" sillein esim kun selaa vaikka jotain nettisivua ylös tai alas niin se ruutu menee sillein "Pätkimällä" tavallaan lagaa näyttö, niin ja kun resoluutio asetuksista laittaa isommalle sitä ettei se olisi niin läheltä teksti sun muut niin alapalkkia ei näy ollenkaan ja vaikka alapalkin saakin ylöspäin niin sitten hiiri menee ruudusta vielä alemmas mitä ei pitäisi eikä sillon näy kello jne .. eli miten nää sais korjattua kiitos. ja käyttis on siis xp home edition 32bit ja medion tietokone .. jos tarviitte lisäkysymyksiä ongelman selviämiseen niin kysykää ihmeessä niin koitan neuvoa että te ammatti miehet siellä saisitte mun pulman kuntoon, olisin erittäin kiitollinen jos saisitte neuvottua mua että saisin näytön toimimaan ilman "Lageja"

13

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka ajuriapajalta siihen näyttiksenn ajurit. selvitä ensin mikä näyttis siinä on. jos on mukana tulleita cd levyjä vielä tallella niin niistäkin löytyy.

• minä taas ...

en löydä kyllä ajurilevyä, millainen sen pitäisi olla? drivers & utilities tai jtn ilmeisesti .. mistä sen näytönohjaimen nimen näkee? oiskoha ollu joku mobile 4(R) vissii jostaki laitehallinnasta

• minä taas ... kirjoitti:

en löydä kyllä ajurilevyä, millainen sen pitäisi olla? drivers & utilities tai jtn ilmeisesti .. mistä sen näytönohjaimen nimen näkee? oiskoha ollu joku mobile 4(R) vissii jostaki laitehallinnasta

tai sitten lataa ja asenna SIW, sillä näkee myös kaikki koneesta. vaikka jostain download. fi sivulta.

• mie taas

Video-Ohjain (VGA-yhteensopiva) ja näkyy keltasella huutomerkillä ja mitään muuta tietoa ei ole? eli mistä saisin siihen ajurit niin ehkä näyttö korjaantuisi "ei lagaavaksi esim sivuja selatessa ja alkukäynnistäessä" luv juu if u can help me this out ur a man :D

• mie tääl taas
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

tai sitten lataa ja asenna SIW, sillä näkee myös kaikki koneesta. vaikka jostain download. fi sivulta.

asensin sen siwin, ja ei siinäkään näy muutakuin ajurin päivämäärä jne? ei lue mitään että mikä ajuri minkäniminen jne?? ja en ole kuitenkaan amatööri näiden kanssa :S mutta mistä sen nimen näkisi

• mie tääl taas kirjoitti:

asensin sen siwin, ja ei siinäkään näy muutakuin ajurin päivämäärä jne? ei lue mitään että mikä ajuri minkäniminen jne?? ja en ole kuitenkaan amatööri näiden kanssa :S mutta mistä sen nimen näkisi

motherboard. katsoitko siitä kohtaa?
        tosin se voi olla niin vanha kone ettei vaan näy merkki ja malli.

• Hörhör..

XP:n uudelleenasennuksen jälkeen, kun sopiva näytönohjaimen ajuri puuttuu.
      Googlettamaan koneen merkillä ja mallilla, jatkona.. drivers for XP.

• ExxonMaxxon
    • näyttää

siinä päällä mikä näytönohjain koneessa on

• mutta ilmaisesti aloittelijalla on niin vanha kone ettei c cleaner tunnista koska siw:kään ei tunnistanut.
        -n. 10v vanhan medion xp home edition läppärin uusiksi-
        tuo medion sana tuossa viittaa gigantin malleihin joita myytiin medion nimellä joskus 10 vuotta sitten. ja gigantin tavaran tuntien, siinä voi olla emo ja näyttis vielä vanhempaa rautaa. yleensä markettien ja giganttien sun muiden mallit kasataan epäkurantista raudasta.

• mie tääl
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

mutta ilmaisesti aloittelijalla on niin vanha kone ettei c cleaner tunnista koska siw:kään ei tunnistanut.
        -n. 10v vanhan medion xp home edition läppärin uusiksi-
        tuo medion sana tuossa viittaa gigantin malleihin joita myytiin medion nimellä joskus 10 vuotta sitten. ja gigantin tavaran tuntien, siinä voi olla emo ja näyttis vielä vanhempaa rautaa. yleensä markettien ja giganttien sun muiden mallit kasataan epäkurantista raudasta.

gigantistahan tuo mun iskän kone on hommattu, ja sehän maksoi taannoin yli 2000euroa, vaikka nykyään samanlaisia koneita (joita ei missään edes myydä) paitsi jostain netistä saattaa bongata saa 100 eurolla :D kiitos kuitenkin neuvoista ja vinkeistä, tosiaan esim ccleanerikään ei näyttänyt sitä , tosiaan pelkkä vga vide ohjain yhteensopivaa ilmottelee ja keltast huutomerkkii laitehallinnas, en vieläkään ole saanut sitä päivitettyä vaikka olen koittanut muutamia ajuripäivitys softia (luotettavia ja turvallisia) ei löytänyt solutionia siihen..

• xdcfv
        mie tääl kirjoitti:

gigantistahan tuo mun iskän kone on hommattu, ja sehän maksoi taannoin yli 2000euroa, vaikka nykyään samanlaisia koneita (joita ei missään edes myydä) paitsi jostain netistä saattaa bongata saa 100 eurolla :D kiitos kuitenkin neuvoista ja vinkeistä, tosiaan esim ccleanerikään ei näyttänyt sitä , tosiaan pelkkä vga vide ohjain yhteensopivaa ilmottelee ja keltast huutomerkkii laitehallinnas, en vieläkään ole saanut sitä päivitettyä vaikka olen koittanut muutamia ajuripäivitys softia (luotettavia ja turvallisia) ei löytänyt solutionia siihen..

Katso koneen pohjasta koneen malli, siis Medion ja perään kirjaimia ja numeroita. Kirjoita koko rimpsu googleen, saat koneen tietoja selville. Sitten kirjoita googleen tuo koneen merkki ja mallitiedot ja perään "xp drivers" ja sieltä sitten valitset video driver ja otat koneelle.

• eoak....

Vielä yksi tapa katsoa mikä ohjain konessa: Suorita kohtaan dxdiag ja sieltä kohta näyttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe