GALLUPPIA KAKSOSILLE!!

utelias :)

1.MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI?
2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA?
3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA?
4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA?
5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ?

15

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G emini i

      Ihannekumppani on sellainen, että antaa tarpeeksi omaa vapautta, eikä komentele!
      2. Tärkeimmät asiat ovat: huumorintaju, luotettavuus, uskollisuus.
      3. En voi sietää jatkuvaa arvostelua ja pilkunnussimisesta.
      4. Oikeaa ihmista on vaikea kuvailla, koska sellasta ei ole, ainakaan kaksosille joilla itsellä mielialat muuttuvat.
      5. Tämä on helppo... helpointen toimii vaá´an kanssa, seksi ehdottomasti skorpionin kanssa!

    • Gemini (n)

      1. Ihannekumppani on huumorintajuinen, luotettava, suht itsevarma (rento) ja omaa pilkkeen silmäkulmassa!
      2. Se että kumppani ymmärtää minua ja on kärsivällinen. Saa minut avautumaan. Hyvä seksi. Molemminpuolinen luottamus ja ymmärrys.
      3. Jos toisen talousasiat olisivat retuperällä. Esim. hillitön määrä velkaa. Tai jatkuvasti vihainen, negatiivinen/ turhautunut kumppani. Kunnianhimoton uran suhteen.
      4. Joka saa minusta useimmiten vain parhaimmat puoleni esiin.
      5. Hmm. Vaaka, kaksoset, jousimies muuten mutta ei oikein sängyssä. Vesimiehestä vaikea sanoa. Saattaa ollakin.

    • Cloetta..

      .MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI? Urheilullinen, kivannäköinen, aikaan saapa, vaihtellunhaluinen, seuramies
      2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA? Hyvä seksi, toimiva arki, yhteiset vapaa-ajan intressit
      3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA? Epärehellisyyttä
      4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA? Sellianen, jonka kosketus tuntuu hyvältä
      5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ? Kaksosmies, Oinasmies ja Skorpionimies

    • ah

      1.MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI?
      - laulun sanoin; "Millain miehen tulisi olla"...kaikki elementit siitä laulusta.

      2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA?
      - luottamus, uskollisuus, rehtiys, railuus, suoraselkäisyys, avulias, homioiva, ystävällinen, temperamenttinen, huumorintajuinen..jne.

      3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA?
      - selkäänpuukottaja, pikkumainen nuuka ja pikkusieluinen niuhottaja.

      4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA?
      - ystävä ja sielunmumppani, rohkea rakastaja, romanttinen höpöttäjä :)

      5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ?
      - kaksonen, skorpioni, oinas, härkä, neitsyt joista kokemusta. Kaikki erilaisia mutta hyviä.

    • 18+1=19

      1. Henkisesti tasanpainoinen, hauska, sosiaalinen, romanttinen ja uskollinen.
      Ihannekumppanini on normaalipainoinen ja hänellä saa olla minkä tahansa värinen tukka ja silmät.
      2. Uskollisuus, henkinen yhteensopivuus, rakkaus ja seksi.
      3. Toisen vähättely ja aliarvioiminen, vähäinen tsemppaus.
      4. Sen kyllä tietää kun se osuu kohdalle, en osaa sitä kuvailla.
      5. En tiedä, en ole ollut kuin kolmen ihmisen kanssa sängyssä ja vain yhtä ihmistä olen rakastanut - nykyistä (joka on vesimies).

    • Gem-Fairy91

      1. Lojaali, empaattinen ja aikaansaava. Miellyttävä ulkonäkö, normaalipainoinen.
      2.Uskollisuus, tunne siitä että kumppani hyväksyy minut virheineni/mielialoineni, hyvä yhteisymmärrys, rakkaus, tunteikas ja kiihkeä seksi.
      3.Toisen vähättely (henkinen väkivalta), tunnekylmyys, kyvyttömyys puhua ja ratkoa tilanteita, hävytön epärehellisyys
      4. Sen tuntee, kun sellaisen ihmisen kohtaa, mutta hänessä ehkä piilee noita kaipaamiani piirteitä, joita yllä mainitsin.
      5. Vesimies (keskustelu/ystävyys/sielukkuus), Oinas (intohimo, seksi, tietty seikkailun tuntu), Leijona (ei kokemusta, mutta ehkä paras kumppaniehdokas. Pitää kaksosen kurissa, opettaa rakkauden säveliä, intohimoinen), Vaaka (hyvä toveruus?)

    • 20Kaksonen

      1.MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI?
      - Luotettava, huumorintajuinen tietysti, rento, mutta miehekäs, saa minut nauramaan, ei mustasukkainen, pitää lapsista, kiinnostunut kulttuurista, lukee...

      2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA?
      - No, täydellinen luottamus niin kuin naisille yleensäkin. Se, että yhdessä on hyvä olla eikä tarvitse olla koko ajan yhdessäkään ilman, että vainoharhaiset ajatukset piinaavat.

      3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA?
      - Mustasukkaisuutta. Sitä etten saa omaa tilaa lainkaan ja joudun selittelemään missä olen ollut ja mitä tehnyt. Haluan, että minut tunnetaan niin hyvin, että minuun voi luottaa, vaikka flirttaileva persoona olenkin ja tuuliviiri. : )

      4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA?
      - Ylemmät ehdot täyttävä. Sellainen, joka jaksaa näitä luonteenpiirteitä vielä 50 vuoden päästä... Koska jos minua jaksaa, niin silloin minäkin olen valmis hyväksymään toisen pienet "viat".

      5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ?
      - Oinas, Vaaka, Leijona, Skorpioni, Vesimies, Neitsytkin erityisesti ystävänä... Haaveilen kyllä Vaaka-kumppanista. Härkiä en kestä, enkä toisia Kaksosia, paitsi satunnaisena kaveriseurana!

    • Kaksosnainen

      Kaksosnaiselle on hyvin tärkeää, että mies on älykäs, sillä kaksosnainen ei taatusti arvosta miestä jolla ei" lanttu" ns." leikkaa".

      Miehen pitää olla ahkera, uskollinen ja perhekeskeinen. Jos mies täyttää kyseessäolevat kriteerit, niin kaksosnainen on loistava kumppani miehelle.
      Kaksosnainen on uskollinen, äidillinen ja hienotunteinen puoliso hyvälle miehelle.
      Jos mies osoittautuu luikuriksi ja pettää vaimoaan se on kaksosnaiselle viimeinen pisara jota ei anteeksi anneta ikinä.
      Kaksosnainen on parisuhteessa vahva myötäeläjä, joka seisoo miehensä rinnalla viimeiseen asti, mutta petettynä hän tekee kaikkensa että pettäjä tulee tietämään tekosensa ja maksamaan siitä karvaasti.
      Kaksosnainen pitää seksistä ja haluaa olla puolisolleen maailman paras rakastajatar. Hän kaipaa myös huomiota ja romantiikkaa jossain määrin, mutta ei mistään imellyksestä.

    • G-mini

      1.MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI?
      Sellainen luotettava, joka on sekä ystävä, kaveri että kumppani, eli on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, harrastuksia, voi keskustella monista asioista.
      2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA?
      hellyys, romantiikka, myönteiset yllätykset, intohimo ja monipuolinen seksi
      3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA?
      pettäminen (tosin ei se kuullu parisuhteeseen) valehtelu, pätemisen tarve, itsekkyys, tylsyys.
      4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA?
      ei välttämättä ihanenkumppani mutta tarpeeksi lähellä sitä. Sanotaan että sellainen jonka kohdalla tuntuu että häntä en halua menettää, häntä ilman en halua elää.
      5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ?
      Ei voi sanoa varmasti kun ei ole riittävän hyvää kokemusta muista kuin kauriista ja oinaista, ja molempien kanssa toimi lähes täydellisesti.

    • jkkoo

      niinkö

    • edfrtghju

      1.MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI?
      Luotettava,rehellinen, ávoin,huumorintajuinen
      2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA?
      - Luotettavuus, arjen jakaminen, yhteiselo
      3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA?
      - röyhkeä, "minä minä"-ihmiset
      4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA?
      - Se, jonka kanssa ei voi elää ilman
      5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ?
      - leijona, kauris.

    • Jeah____

      Liikaa kysymyksiä...:o

      1. Ei vahdi perään ja antaa mennä ja tulla niin kuin lystää, eikä koko ajan nuuski ja kysele. Luotettava ja uskollinen. Olen sitä itsekin, joten vaadin toiselta samaa.
      2. Vapaus. Molempien täytyy saada olla vapaasti oma itsensä. Sen pitää pohjautua kyllä luottamukseen.
      3. Perään vahtimista, kyttäämistä, nuuskimista, soittelua jne. Mustasukkaisuutta. Vihamielisyyttä. Kontrolloimitsa, määräilyä.
      4. Sellainen joka ei toista kahlitse.
      5. Vaaka ja jousimies, ehkä toinen kaksonenkin.

    • Kaksosnainen

      1. Ihannekumppanini on avoin, rohkea, hauska ja tarjoaa älykästä juttuseuraa, ulkonäöstä, PITKÄHIUKSINEN mies ilmanmuuta :D
      2. Yhteinen aika, luottamus ja kyky (molempien) tehdä kompromisseja.
      3. Ajanpuutetta, huonoa sänkyelämää, olematonta hellyyttä ja epäluotettavuutta!
      4. Sellainen joka kohtelee minua samoin kuin minä kohtelen häntä.
      5. Kalat ja Oinas

    • kaksonen, n

      1.MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI?
      Luotettava, rauhallinen, aito ja joustava.

      2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA?
      Luottamus, toisen huomioiminen ja tukeminen huonoillakin hetkillä.

      3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA?
      Valheet ja pettäminen, salamyhkäisyys, toisen huomioimattomuus ja hylkääminen.

      4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA?
      Rauhallinen ja luotettava, pitkäpinnainen rehellinen mies.

      5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ?
      Vaaka.

    • hkvijv

      1.MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI?

      -175cm pitkä, maskuliininen ei kuitenkaan liian bodattu. Mieluiten blondi ja kaksonen myöskin. Toki kelpuutan myös oinaan, leijonan ja vaa'an. Riippuu ihmisestä, jotkut kalatkin ovat OK.
      Kuuntelee samanlaista musiikkia, kuin minä ja omaa huumorintajua.

      2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA?
      -ystävät..

      3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA?
      -valehtelua, salailua, kusipäämäisyyttä :D

      4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA?
      -vaikea kuvailla

      5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ?

      -oinas, kaksonen & leijona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe