Tässä on hyvä laulu, Katri Helenan, laulamana nyt Karaoke!
http://www.youtube.com/watch?v=ZxflLqZWTmE&feature=related
Anteeksi suo
5
1901
Vastaukset
- äänetön fani
Hieno laulu tosiaan. Olisi kiva osata karaokea, mutta kun ei. On laulutaito niin kehno. Sitä sitten vain kerrassaan väsähtää ja kärvistelee omaa osaamattomuuttaan. Onneksi Katri laulaa niin nätisti.
- jaskan kaveri
ääntä kyllä lähtee mutta värässä kohdassa ;=)
- tämä oikkuni mun...
jaskan kaveri kirjoitti:
ääntä kyllä lähtee mutta värässä kohdassa ;=)
Kiitos tuosta. Karaokeversio plussaa. Rakastan laulaa. Kun Mireille Mathieu esiintyi Suomessa, hän lauloi oman kappaleensa Anteeksi suo SUOMEKSI! Oli nähnyt vaivaa sanojen opettelussa. Itse en tosin ollut paikalla.
- Katri Helenan fani
tämä oikkuni mun... kirjoitti:
Kiitos tuosta. Karaokeversio plussaa. Rakastan laulaa. Kun Mireille Mathieu esiintyi Suomessa, hän lauloi oman kappaleensa Anteeksi suo SUOMEKSI! Oli nähnyt vaivaa sanojen opettelussa. Itse en tosin ollut paikalla.
Minäkin pidän paljon täsätä laulusta. Pidän paljon Mireille Mathieu lauluista.
- Sama maku meillä
Katri Helenan fani kirjoitti:
Minäkin pidän paljon täsätä laulusta. Pidän paljon Mireille Mathieu lauluista.
täällä. KatriHelena on söpö. Mireille Mathieu laulelee monilla kielillä. Daamin saksa kuullostaa aika veikeältä. Moskovassa lauloi venäjäksi. Aikamoinen. Mutta voivathan artistit laulaa millä kielellä hyvänsä, kun vain harjoittelevat. Ei kai se se sen kummempaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902