Tässä on hyvä laulu, Katri Helenan, laulamana nyt Karaoke!
http://www.youtube.com/watch?v=ZxflLqZWTmE&feature=related
Anteeksi suo
5
1672
Vastaukset
- äänetön fani
Hieno laulu tosiaan. Olisi kiva osata karaokea, mutta kun ei. On laulutaito niin kehno. Sitä sitten vain kerrassaan väsähtää ja kärvistelee omaa osaamattomuuttaan. Onneksi Katri laulaa niin nätisti.
- jaskan kaveri
ääntä kyllä lähtee mutta värässä kohdassa ;=)
- tämä oikkuni mun...
jaskan kaveri kirjoitti:
ääntä kyllä lähtee mutta värässä kohdassa ;=)
Kiitos tuosta. Karaokeversio plussaa. Rakastan laulaa. Kun Mireille Mathieu esiintyi Suomessa, hän lauloi oman kappaleensa Anteeksi suo SUOMEKSI! Oli nähnyt vaivaa sanojen opettelussa. Itse en tosin ollut paikalla.
- Katri Helenan fani
tämä oikkuni mun... kirjoitti:
Kiitos tuosta. Karaokeversio plussaa. Rakastan laulaa. Kun Mireille Mathieu esiintyi Suomessa, hän lauloi oman kappaleensa Anteeksi suo SUOMEKSI! Oli nähnyt vaivaa sanojen opettelussa. Itse en tosin ollut paikalla.
Minäkin pidän paljon täsätä laulusta. Pidän paljon Mireille Mathieu lauluista.
- Sama maku meillä
Katri Helenan fani kirjoitti:
Minäkin pidän paljon täsätä laulusta. Pidän paljon Mireille Mathieu lauluista.
täällä. KatriHelena on söpö. Mireille Mathieu laulelee monilla kielillä. Daamin saksa kuullostaa aika veikeältä. Moskovassa lauloi venäjäksi. Aikamoinen. Mutta voivathan artistit laulaa millä kielellä hyvänsä, kun vain harjoittelevat. Ei kai se se sen kummempaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601