Oikeasti kiinnostuneita

Jos täällä on oikeasti verkostomarkkinoinnista kiinnostuneita niin nyt olisi tarjolla vajaa 3 kuukautta sitten Suomeen tullut verkosto.Asiakkaita täällä on ollut ehkä vuoden verran mutta nyt vasta on alkanut "satamaan" uusia edustajia.Itse olen kyseisen haaran yläpäässä, en ylimpänä, mutta kaverit on siinä ylimmässä "portaassa" ja hyvin on tullut rahaa.
Ne jotka ovat skeptisiä ja puhuvat vaan "pyramideistä" niin älkää vaivautuko.Töitä pitää tehdä toisin kuin pyramideissä joissa vaan odotetaan mahdollista rahan tuloa.
Itse käytän kyseisen verkoston tuotteita ja käsi sydämellä voin sanoa että tuotteet toimii.Niistäkin monet puhuu paskaa mut ei voi puhua ennen kuin on itse testannut.
Siis kiinnostuneet olkaa yhteydessä.

50

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerroit

      tuotteista, joita on tarkoitus lähteä levittämään ympäri Suomea.

      Nimimerkistä päätellen kyse lienee tonnikalajalosteista, joita on alkanut satamaan jonkun sataman kautta lähinnä värvätyille edustajille.

      Totta Mooses tonnikalatuotteet toimivat, jos vaan tykkää niistä valmistetuista ruoista. Pyramidejakin on purkeista helppo rakentaa.

      • Tää olikin tarkotettu niille jotka on kiinnostuneita ja ei, kyse ei ole tonnikalatuotteista!Voit käydä kattomassa Kyänin sivuilla jos kiinnostaa.Toistaiseksi on kaikki menny loistavasti, tosin itse olen vasta alkutaipaleella.
        2005 lähteny USAsta ja vuoden verran ollu Ruotsissa josta ainakin meidän haara on tullut tänne.Markkinat on Suomessa avoimet vielä ja tuote ei oo tunnettu, ainakaan vielä.
        Sitä on turha väittää että kyseessä olisi huijaus sillä rahaliikenne ja kaikki muutkin on toiminu toistaseks loistavasti.Rahat tulee Mastercardille ja se firma tuskin lähtee huijauksiin mukaan?
        Jos kritiikkiä haluat antaa niin anna se asiallisesti.Kiitos.


      • kusetusta jälleen.
        tonitakala kirjoitti:

        Tää olikin tarkotettu niille jotka on kiinnostuneita ja ei, kyse ei ole tonnikalatuotteista!Voit käydä kattomassa Kyänin sivuilla jos kiinnostaa.Toistaiseksi on kaikki menny loistavasti, tosin itse olen vasta alkutaipaleella.
        2005 lähteny USAsta ja vuoden verran ollu Ruotsissa josta ainakin meidän haara on tullut tänne.Markkinat on Suomessa avoimet vielä ja tuote ei oo tunnettu, ainakaan vielä.
        Sitä on turha väittää että kyseessä olisi huijaus sillä rahaliikenne ja kaikki muutkin on toiminu toistaseks loistavasti.Rahat tulee Mastercardille ja se firma tuskin lähtee huijauksiin mukaan?
        Jos kritiikkiä haluat antaa niin anna se asiallisesti.Kiitos.

        --Kyänissa uskotaan, että “ihmeitä tapahtuu, kun työstä tulee leikkiä“..

        …mutta mitä menestys sinulle merkitsee?

        Eikö ole aika saavuttaa menestys, josta olet aina unelmoinut?

        * Lastesi ja lastenlastesi yliopisto-opintojen tukemista?
        * Mielenrauhaa, jonka saat, kun sinulla on tarpeeksi rahaa maksaa kaikki laskut?
        * Eksoottisia lomia?
        * Uusia autoja ja kivaa kotia?
        * Ylimääräistä rahaa, jota voit lahjoittaa avustusrahastoihin ja hyväntekeväisyyteen?
        * Aikaa! …jonka voit viettää niinkuin Itse Haluat?
        * Varallisuutta pitkällä aikavälillä?
        * Mahdollisuutta opettaa ja auttaa muita saavuttamaan potentiaalinsa?

        Kyäni voi auttaa sinua menestymään, mutta muuten se riippuu sinusta. Kyänilla unelmia toteutuu joka päivä! Terveyttä Alaskan ihmeellisten tuotteiden avulla! Kyäni edustajat yltävät korkeuksiin, joista ennen vain uneksivat! Kyänin edustajat nauttivat taloudelliseta vapaudesta toimiessaan Kyänin “ihmiset auttavat toisiaan” -kulttuurin mukaisesti!

        täytyy olla pahasti päässä vikaa jos uskoo tuollaisia loruja.


      • kusetusta jälleen. kirjoitti:

        --Kyänissa uskotaan, että “ihmeitä tapahtuu, kun työstä tulee leikkiä“..

        …mutta mitä menestys sinulle merkitsee?

        Eikö ole aika saavuttaa menestys, josta olet aina unelmoinut?

        * Lastesi ja lastenlastesi yliopisto-opintojen tukemista?
        * Mielenrauhaa, jonka saat, kun sinulla on tarpeeksi rahaa maksaa kaikki laskut?
        * Eksoottisia lomia?
        * Uusia autoja ja kivaa kotia?
        * Ylimääräistä rahaa, jota voit lahjoittaa avustusrahastoihin ja hyväntekeväisyyteen?
        * Aikaa! …jonka voit viettää niinkuin Itse Haluat?
        * Varallisuutta pitkällä aikavälillä?
        * Mahdollisuutta opettaa ja auttaa muita saavuttamaan potentiaalinsa?

        Kyäni voi auttaa sinua menestymään, mutta muuten se riippuu sinusta. Kyänilla unelmia toteutuu joka päivä! Terveyttä Alaskan ihmeellisten tuotteiden avulla! Kyäni edustajat yltävät korkeuksiin, joista ennen vain uneksivat! Kyänin edustajat nauttivat taloudelliseta vapaudesta toimiessaan Kyänin “ihmiset auttavat toisiaan” -kulttuurin mukaisesti!

        täytyy olla pahasti päässä vikaa jos uskoo tuollaisia loruja.

        No itellä tuotteet toimii ja rahaa tulee.Mitäs muuta se vaatii?


      • kjyfyklfghdyu
        kusetusta jälleen. kirjoitti:

        --Kyänissa uskotaan, että “ihmeitä tapahtuu, kun työstä tulee leikkiä“..

        …mutta mitä menestys sinulle merkitsee?

        Eikö ole aika saavuttaa menestys, josta olet aina unelmoinut?

        * Lastesi ja lastenlastesi yliopisto-opintojen tukemista?
        * Mielenrauhaa, jonka saat, kun sinulla on tarpeeksi rahaa maksaa kaikki laskut?
        * Eksoottisia lomia?
        * Uusia autoja ja kivaa kotia?
        * Ylimääräistä rahaa, jota voit lahjoittaa avustusrahastoihin ja hyväntekeväisyyteen?
        * Aikaa! …jonka voit viettää niinkuin Itse Haluat?
        * Varallisuutta pitkällä aikavälillä?
        * Mahdollisuutta opettaa ja auttaa muita saavuttamaan potentiaalinsa?

        Kyäni voi auttaa sinua menestymään, mutta muuten se riippuu sinusta. Kyänilla unelmia toteutuu joka päivä! Terveyttä Alaskan ihmeellisten tuotteiden avulla! Kyäni edustajat yltävät korkeuksiin, joista ennen vain uneksivat! Kyänin edustajat nauttivat taloudelliseta vapaudesta toimiessaan Kyänin “ihmiset auttavat toisiaan” -kulttuurin mukaisesti!

        täytyy olla pahasti päässä vikaa jos uskoo tuollaisia loruja.

        tekee juuri noin - ja juuri kuvatulla tavalla. Taidat olla vain saatanan kateellinen menestyjille...

        Ymmärrä yksi asia - oli kyseessä sitten VM-bisnes tai joku muu bisnes - osaajat tekevät rahaa ja aivan perkeleesti! Sun kaltaiset pellet saa jatkossakin parkua tyhmyyttään näillä palstoilla... hajoo paskaksi!


      • Tappara-donitsi
        kjyfyklfghdyu kirjoitti:

        tekee juuri noin - ja juuri kuvatulla tavalla. Taidat olla vain saatanan kateellinen menestyjille...

        Ymmärrä yksi asia - oli kyseessä sitten VM-bisnes tai joku muu bisnes - osaajat tekevät rahaa ja aivan perkeleesti! Sun kaltaiset pellet saa jatkossakin parkua tyhmyyttään näillä palstoilla... hajoo paskaksi!

        meni ylämummoon, sanoi Jutilan Timokin


      • 17+19
        tonitakala kirjoitti:

        Tää olikin tarkotettu niille jotka on kiinnostuneita ja ei, kyse ei ole tonnikalatuotteista!Voit käydä kattomassa Kyänin sivuilla jos kiinnostaa.Toistaiseksi on kaikki menny loistavasti, tosin itse olen vasta alkutaipaleella.
        2005 lähteny USAsta ja vuoden verran ollu Ruotsissa josta ainakin meidän haara on tullut tänne.Markkinat on Suomessa avoimet vielä ja tuote ei oo tunnettu, ainakaan vielä.
        Sitä on turha väittää että kyseessä olisi huijaus sillä rahaliikenne ja kaikki muutkin on toiminu toistaseks loistavasti.Rahat tulee Mastercardille ja se firma tuskin lähtee huijauksiin mukaan?
        Jos kritiikkiä haluat antaa niin anna se asiallisesti.Kiitos.

        " tuote ei oo tunnettu, ainakaan vielä. " ja silti et voi kertoa mikä tuote on kyseessä! Kerro edes onko se mehu, marjajauhe,laastari, terveyskapseli, vai mikä.


      • hahahhahahah ruahaha
        tonitakala kirjoitti:

        Tää olikin tarkotettu niille jotka on kiinnostuneita ja ei, kyse ei ole tonnikalatuotteista!Voit käydä kattomassa Kyänin sivuilla jos kiinnostaa.Toistaiseksi on kaikki menny loistavasti, tosin itse olen vasta alkutaipaleella.
        2005 lähteny USAsta ja vuoden verran ollu Ruotsissa josta ainakin meidän haara on tullut tänne.Markkinat on Suomessa avoimet vielä ja tuote ei oo tunnettu, ainakaan vielä.
        Sitä on turha väittää että kyseessä olisi huijaus sillä rahaliikenne ja kaikki muutkin on toiminu toistaseks loistavasti.Rahat tulee Mastercardille ja se firma tuskin lähtee huijauksiin mukaan?
        Jos kritiikkiä haluat antaa niin anna se asiallisesti.Kiitos.

        aika messevän näköisiä jamppoja johtoryhmässä. joku noista teki edellisessä elämässään liikevaihtoa YLI 300 MILJARDIA toimitusjohtajana eli isompaa kuin aääle ja samsung yhteensä.. uskokoot kuka tahtoo.. seuraavaksi varmaan jeesuskin taapertelee tuolla johtoryhmässä auttamassa paskan markkinointia..


    • Alaskasta juu

      Kyllä näitä ihmemarjoja ja mehulitkuja jaksetaan kaupata. Uusia edustajia alkanut "satamaan" ... juupa juu samoja nonikauppiaita näyttää olevan eli ei mikään uusi verkosto. Näyttää siltä että ihmehedelmä Tahitilta ei ottanut oiken tuulta ja nyt kokeillaan Alaskan ihmemarjalla.

      Ei muuta kuin onne sulle Toni ihmemehusi ihmeellisessä maailmassa. Mehua juomalla voi rikastua ... vai voiko?

      • Ei juomalla mutta sitä juomaa ( 2 muuta tuotetta) markkinoimalla.Eikä puhuta rikastumisesta vaan normaalista työnteosta ja siitä saatavasta lisäansiosta.


      • Alaskasta juu
        tonitakala kirjoitti:

        Ei juomalla mutta sitä juomaa ( 2 muuta tuotetta) markkinoimalla.Eikä puhuta rikastumisesta vaan normaalista työnteosta ja siitä saatavasta lisäansiosta.

        Tämä onkin todella uutta että hommalla ei ole tarkoitus rikastua. Kyänissa nimenomaan uskotaan että on mahdollista saavuttaa menestys josta on aina unelmoinut.

        Tässä muutamia unelmia mitkä Kyäni auttaa toteutumaan
        - eksoottisia lomia
        - uusi auto ja kiva koti
        - ylimääräsitä rahaa jota voi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen
        - varallisuutta pitkällä aikavälillä

        Kyäni edustajat yltävät korkeuksiin, joista ennen vain uneksivat. Kyäni edustajat nauttivat taloudellisesta vapaudesta toimiessaan Kyänin "ihmiset auttavat toisiaan" -kulttuurin mukaisesti.

        Kyllä tuossa jo voidaan puhua rikastumisesta, vai mitä Toni. Et voi väittää että pelkästään ryhtymällä Kyänin etuoikeutetuksi asiakkaaksi ja nauttimalla säännöllisesti "Alaskan ihmettä" et säästäisi sievoisen summan rahaa.

        Toki en voi väittää että olisit väärässä tuon markkinoinnin suhteen. Todellinen tulonlähde syntyy kun alat tehdä sitä mitä rakastat, eli ryhdyt Kyäni yrittäjäksi. Tiedät varmaan mitä on jäännöstulo. Se maksetaan kuukaudesta toiseen kun jaat "Alaskan ihmeen" niiden kanssa joista välität. Liiketoimintasi kasvaa ja sen kasvaessa nousevat myös tulosi. Tulosi kasvavat sitä enemmän mitä useampi löytää "Alaskan ihmeen". Palkkioporttilaskuri, rekrytointibonus, sukupolvibonus, asiakasbonus, jälleenmyyntibonus, asiakaspooli, autoetu ja asemabonukset. Vieläkö Toni voit väittää että tässä ei puhuta rikastumisesta.


    • köyhäkö

      kerro nyt ihmeessä mistä on kysymys... minua ainakin kiinnostaa lisäansiot !

      • En viiti kirjotella tänne ku sit saa taas lukea kymmenet paskat tekstit täältä sen jälkeen mut jos kiinnostaa niin laita sähköpostia niin vastailen kunhan kerkiä[email protected]


      • vähästä
        tonitakala kirjoitti:

        En viiti kirjotella tänne ku sit saa taas lukea kymmenet paskat tekstit täältä sen jälkeen mut jos kiinnostaa niin laita sähköpostia niin vastailen kunhan kerkiä[email protected]

        kannata hermostua ja antaa periksi.

        Tässä sinulle pari kannatuslaulua:

        ensin Tahiti
        Tahitin saari meren suuren aavan ulapan
        sä olet valtiatar kaunein unten ihmemaan
        ei liene toista armaampaa etelän saarta hurmaavaa
        kuin oot sinä nuoruuden ja lemmen kaunis kotimaa

        ja sitten Alaska
        Oi Alaskan sä tyttö tumma
        kuin pohjan yö sun silmäs hurmaa
        vaikk' minne maailmassa kuljen vaan
        sua mä muistan vaan
        Oi Alaskan sä tyttö tumma
        kuin pohjan yö sun silmäs hurmaa
        sä olet neito kaunein kylmän pohjolan
        sua kaipaan ain


      • janski3

        moikka hei et mua tunne mut ymmärsinkö oikein että olet markkinoinnista kiinnostunu ??? laita vaikka viestiä s-postii jos haluat kuulla yhden ehdotuksen terv:janski eli [email protected]


    • olla ketään

      ylälinjalaista foorumilla? ´Tai muun "mehubisneksen" yläpäässä olevia kuulolla. Luulisin että jos parissa jalassa on kummassakin 100 alla niin rahaa tulee hyvin vaikka ei tee mitään. Näin on ainakin kerrottu. Tosin tuollaisia "jalkoja" taitaa olla melko harvalla kovankaan luokan jantterilla.

      • No nuo yllä luetellut on sitä amerikkalaista unelmaa jonka voi saavuttaa vuosien päästä.Joo ja se on sit jo sitä rikkautta mitä itse en ees oo hakemassa.Riittää ku muutaman satasen saa kuukaudessa.Ite en oo saanu ku lisäansioita ku en oo niin isosti panostanu ainakaan vielä.
        Esimerkki ylälinjalaisesta(hyvä kaverini) joka on ollu mukana nyt noin pari kuukautta.Sillä on alapuolella jo yli 30 tyyppiä ja tienaa jo hyvin niitä LISÄANSIOITA mut loppuvuoteen mennessä jos sama tahti jatkuu niin saa lopettaa leipätyönsä.Henk koht tiedän myös kaverin joka on ollut mukana yli vuoden ja alalinjoissa on jo useampi tuhat ihmistä.Kk ansiot 10000 ekun molemmin puolin.Tekee tätä päivätyönään.
        En mä ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää et jos saat porukkaa mukaan niin rahaa tulee.Jos et saa niin ei tuu sit rahaa.Yksinkertaista.On tää ny todistettu jo.Payoneerin Mastercard on vinkunu!
        Tuosta et Kyäniläiset auttaa toisiaan niin esimerkisksi tänään tulee yks tyyppi, joka on meidän Suomen haaran ylimpänä, auttamaan mua tässä hommassa.Ajaa varta vasten Tampereen seudulta tänne Keski-Suomeen.Tottakai siitä on hänellekin etua jos saadaan tässä parin päivän aikana muutama ihminen taas mukaan tienaamaan.Tienaaminen tosin on itsestä kiinni...Mukavaa päivää kaikille vaan :)


      • jyskjysl
        tonitakala kirjoitti:

        No nuo yllä luetellut on sitä amerikkalaista unelmaa jonka voi saavuttaa vuosien päästä.Joo ja se on sit jo sitä rikkautta mitä itse en ees oo hakemassa.Riittää ku muutaman satasen saa kuukaudessa.Ite en oo saanu ku lisäansioita ku en oo niin isosti panostanu ainakaan vielä.
        Esimerkki ylälinjalaisesta(hyvä kaverini) joka on ollu mukana nyt noin pari kuukautta.Sillä on alapuolella jo yli 30 tyyppiä ja tienaa jo hyvin niitä LISÄANSIOITA mut loppuvuoteen mennessä jos sama tahti jatkuu niin saa lopettaa leipätyönsä.Henk koht tiedän myös kaverin joka on ollut mukana yli vuoden ja alalinjoissa on jo useampi tuhat ihmistä.Kk ansiot 10000 ekun molemmin puolin.Tekee tätä päivätyönään.
        En mä ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää et jos saat porukkaa mukaan niin rahaa tulee.Jos et saa niin ei tuu sit rahaa.Yksinkertaista.On tää ny todistettu jo.Payoneerin Mastercard on vinkunu!
        Tuosta et Kyäniläiset auttaa toisiaan niin esimerkisksi tänään tulee yks tyyppi, joka on meidän Suomen haaran ylimpänä, auttamaan mua tässä hommassa.Ajaa varta vasten Tampereen seudulta tänne Keski-Suomeen.Tottakai siitä on hänellekin etua jos saadaan tässä parin päivän aikana muutama ihminen taas mukaan tienaamaan.Tienaaminen tosin on itsestä kiinni...Mukavaa päivää kaikille vaan :)

        Saitteko huijattua uusia jäseniä mukaan?


      • jyskjysl kirjoitti:

        Saitteko huijattua uusia jäseniä mukaan?

        Ei saatu ku siirrettiin ens viikkoon.Jos ois sit enemmän porukkaa mukana.Lokakuun lopussa on muuten Kyänin Suomen pre launch täällä Jyväskylässä jonne tulee Amerikasta asti isoja herroja eli jos on kiinnostuneita niin korvat hörölle.Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki ja oon onnellinen et mun yläpuolella ei oo ku 3 tasoa(Suomessa) :)


      • muikkuverkosto.
        tonitakala kirjoitti:

        Ei saatu ku siirrettiin ens viikkoon.Jos ois sit enemmän porukkaa mukana.Lokakuun lopussa on muuten Kyänin Suomen pre launch täällä Jyväskylässä jonne tulee Amerikasta asti isoja herroja eli jos on kiinnostuneita niin korvat hörölle.Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki ja oon onnellinen et mun yläpuolella ei oo ku 3 tasoa(Suomessa) :)

        tarkoitat siis että huijareita tulee ihan ameriikasta asti.

        -- Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki --

        ei ne mitään suomea valtaa, suurin osa suomalaisista on niin viisaita ettei ostele mitään ihmemehuja.


      • ylämummoon
        tonitakala kirjoitti:

        Ei saatu ku siirrettiin ens viikkoon.Jos ois sit enemmän porukkaa mukana.Lokakuun lopussa on muuten Kyänin Suomen pre launch täällä Jyväskylässä jonne tulee Amerikasta asti isoja herroja eli jos on kiinnostuneita niin korvat hörölle.Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki ja oon onnellinen et mun yläpuolella ei oo ku 3 tasoa(Suomessa) :)

        Kuulin huhua että olis tulossa jopa Breshears ja Seedall. Se tietää täällä Suomen päässä sitä että nyt laitetaan isoin vaihde päälle. Omassa toiminnassa voi olla että tällä viikolla alalinjassa menee 50 henkilön raja rikki. Helpompaahan tämä on kyllä kuin heinänteko. Suomen toiminnassa on isoimmat menestystarinat vielä edessä ...


      • Autopoonus
        tonitakala kirjoitti:

        Ei saatu ku siirrettiin ens viikkoon.Jos ois sit enemmän porukkaa mukana.Lokakuun lopussa on muuten Kyänin Suomen pre launch täällä Jyväskylässä jonne tulee Amerikasta asti isoja herroja eli jos on kiinnostuneita niin korvat hörölle.Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki ja oon onnellinen et mun yläpuolella ei oo ku 3 tasoa(Suomessa) :)

        katsonut.
        Siinäkin oltiin Suomen kärkipaikoilla ja haaveiltiin autobonuksesta
        ja tuhansista alalinjalaisista.
        Launch-tilaisuus Amerikan herroineen oli kyllä käsittämätöntä soopaa
        ja paikalla muutama kymmenen ihmistä.

        Jos et ole ko. dokkaria nähnyt kannattaa kaivella netistä.


      • totista totta
        tonitakala kirjoitti:

        Ei saatu ku siirrettiin ens viikkoon.Jos ois sit enemmän porukkaa mukana.Lokakuun lopussa on muuten Kyänin Suomen pre launch täällä Jyväskylässä jonne tulee Amerikasta asti isoja herroja eli jos on kiinnostuneita niin korvat hörölle.Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki ja oon onnellinen et mun yläpuolella ei oo ku 3 tasoa(Suomessa) :)

        Tuosta Kyänin Jyväskylä pre launch eventistä on tulossa koko pohjoismaiden kovin juttu. Suomessa homma on lähtenyt parhaiten käyntiin pohjoismaissa ja se on huomattu USA:ssa. Muutama huippu on tulossa sieltä palkitsemaan Suomen kovimmat sponsorit ylälinjasta. Kyänillä on täällä heittää kovimmat kasvuluvut verkostomarkkinointiyrityksistä ja kasvulle ei näy ihan heti loppua. Nyt aletaan leipomaan niitä miljonäärejä ja menestyjiä ... kannattaa olla mukana.


      • totista totta kirjoitti:

        Tuosta Kyänin Jyväskylä pre launch eventistä on tulossa koko pohjoismaiden kovin juttu. Suomessa homma on lähtenyt parhaiten käyntiin pohjoismaissa ja se on huomattu USA:ssa. Muutama huippu on tulossa sieltä palkitsemaan Suomen kovimmat sponsorit ylälinjasta. Kyänillä on täällä heittää kovimmat kasvuluvut verkostomarkkinointiyrityksistä ja kasvulle ei näy ihan heti loppua. Nyt aletaan leipomaan niitä miljonäärejä ja menestyjiä ... kannattaa olla mukana.

        Näin on näreet!Sanokoot joku muu mitä lystää...


      • nimitys
        Autopoonus kirjoitti:

        katsonut.
        Siinäkin oltiin Suomen kärkipaikoilla ja haaveiltiin autobonuksesta
        ja tuhansista alalinjalaisista.
        Launch-tilaisuus Amerikan herroineen oli kyllä käsittämätöntä soopaa
        ja paikalla muutama kymmenen ihmistä.

        Jos et ole ko. dokkaria nähnyt kannattaa kaivella netistä.

        on kyllä vähän liikaa tuosta muuten sinänsä opettavaisesta tarinasta. Fiktiivinen mutta pelottavan todentuntuinen.


      • aina seurata
        tonitakala kirjoitti:

        Näin on näreet!Sanokoot joku muu mitä lystää...

        miten tällaiset verkostomarkkinoinnin asialliset keskustelut laittaa vastustajaluuserit hiljaiseksi. Niin kävi tassäkin tapauksessa. MLM livs forever!


      • tarkempaa tietoa
        totista totta kirjoitti:

        Tuosta Kyänin Jyväskylä pre launch eventistä on tulossa koko pohjoismaiden kovin juttu. Suomessa homma on lähtenyt parhaiten käyntiin pohjoismaissa ja se on huomattu USA:ssa. Muutama huippu on tulossa sieltä palkitsemaan Suomen kovimmat sponsorit ylälinjasta. Kyänillä on täällä heittää kovimmat kasvuluvut verkostomarkkinointiyrityksistä ja kasvulle ei näy ihan heti loppua. Nyt aletaan leipomaan niitä miljonäärejä ja menestyjiä ... kannattaa olla mukana.

        Milloin tuo Jyväskylän tapahtuman tarkka ajankohta mahtaa olla ja pääseekö sinne vaikka ei ole vielä toiminnassa mukana. Kiinnostaisi käydä tutustumassa paikan päällä jos "isoja pomoja" tulossa. Kyänin liiketoiminta vaikuttaa aika hyvälle.


      • Vaccinum
        tonitakala kirjoitti:

        Ei saatu ku siirrettiin ens viikkoon.Jos ois sit enemmän porukkaa mukana.Lokakuun lopussa on muuten Kyänin Suomen pre launch täällä Jyväskylässä jonne tulee Amerikasta asti isoja herroja eli jos on kiinnostuneita niin korvat hörölle.Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki ja oon onnellinen et mun yläpuolella ei oo ku 3 tasoa(Suomessa) :)

        Sitten kun noi Amerikan isot herrat ovat täällä Suomessa, niin kysy heiltä, että mikä tämän Alaskan villimustikan tieteellinen nimi on ja missä ja kuka tai ketkä ovat tutkineet sen koostumuksen, esim. antioksidattipitoisuuden. Ja tähän ei kelpaa vastaukseksi, että biokemisti Tri McKenzie.

        Kun olet nuo vastaukset saanut niin heität ne tänne. Ja tietenkin linkit noihin tutkimuksiin, niin eiköhän tämä hiljennä kaikki epäilijät.


      • taida olla
        Vaccinum kirjoitti:

        Sitten kun noi Amerikan isot herrat ovat täällä Suomessa, niin kysy heiltä, että mikä tämän Alaskan villimustikan tieteellinen nimi on ja missä ja kuka tai ketkä ovat tutkineet sen koostumuksen, esim. antioksidattipitoisuuden. Ja tähän ei kelpaa vastaukseksi, että biokemisti Tri McKenzie.

        Kun olet nuo vastaukset saanut niin heität ne tänne. Ja tietenkin linkit noihin tutkimuksiin, niin eiköhän tämä hiljennä kaikki epäilijät.

        koko tilaisuudesta mitään tietoa. Ainahan sitä voidaan järjestää feikkitilaisuuksia, joissa esiintyy kuka tahansa englantia puhuva johtajana ja tutkijana esiintyvä tyyppi.


      • tarkempaa tietoa kirjoitti:

        Milloin tuo Jyväskylän tapahtuman tarkka ajankohta mahtaa olla ja pääseekö sinne vaikka ei ole vielä toiminnassa mukana. Kiinnostaisi käydä tutustumassa paikan päällä jos "isoja pomoja" tulossa. Kyänin liiketoiminta vaikuttaa aika hyvälle.

        Muistaakseni Lokakuun viimenen viikonloppu.En muista tarkkaa päivää.Oon kuullu et maksais jopa 40 ekua sisälle mut se sisältää jotain tarjoilua ja/tai tuotteita.Mun käsityksen mukaan pääsee kuka vaan mut en lupaa 100 %!


      • Vaccinum
        tonitakala kirjoitti:

        Ei saatu ku siirrettiin ens viikkoon.Jos ois sit enemmän porukkaa mukana.Lokakuun lopussa on muuten Kyänin Suomen pre launch täällä Jyväskylässä jonne tulee Amerikasta asti isoja herroja eli jos on kiinnostuneita niin korvat hörölle.Kyllä ne ny näköjään meinaa vallata tän Suomenki ja oon onnellinen et mun yläpuolella ei oo ku 3 tasoa(Suomessa) :)

        kertoivat?
        Joko sinulla Toni on jotain faktatietoa tästä Alaskan ihmemarjasta?
        Mikä on marjan tieteellinen nimi? Entä tutkimustulokset vitamiini- ym. pitoisuuksista?
        Missä ja kuka tutkinut?
        Linkkejä pliis.


      • tonnikalala
        Vaccinum kirjoitti:

        kertoivat?
        Joko sinulla Toni on jotain faktatietoa tästä Alaskan ihmemarjasta?
        Mikä on marjan tieteellinen nimi? Entä tutkimustulokset vitamiini- ym. pitoisuuksista?
        Missä ja kuka tutkinut?
        Linkkejä pliis.

        Taisi olla vaan kiinassa valmistettua


      • tarina.
        nimitys kirjoitti:

        on kyllä vähän liikaa tuosta muuten sinänsä opettavaisesta tarinasta. Fiktiivinen mutta pelottavan todentuntuinen.

        Ei Autobonus ollut mitenkään fiktiivinen, vaan kertoi ihan todellisista ihmisistä ja todellisesta verkostosta. Googlaa, jos et usko. Dokumentin henkilöt edelleenkin mainostavat itseään verkostoitumisen asiantuntijoina.


      • tonotonitonitoni
        tonitakala kirjoitti:

        Muistaakseni Lokakuun viimenen viikonloppu.En muista tarkkaa päivää.Oon kuullu et maksais jopa 40 ekua sisälle mut se sisältää jotain tarjoilua ja/tai tuotteita.Mun käsityksen mukaan pääsee kuka vaan mut en lupaa 100 %!

        No mites nyt kun toista vuotta on tuotteita kaupattu? Onko muutama satanen tullut kuussa tonitakalalle? Paljon tuli tuntipalkkaa, kyllä matkatunnit lasketaan myös työaikaan. Kannattiko?


      • amerikanrauta hajos
        tarina. kirjoitti:

        Ei Autobonus ollut mitenkään fiktiivinen, vaan kertoi ihan todellisista ihmisistä ja todellisesta verkostosta. Googlaa, jos et usko. Dokumentin henkilöt edelleenkin mainostavat itseään verkostoitumisen asiantuntijoina.

        Autobonuksen hassahtanut pariskunta oli kyllä myötähäpeää herättävää porukkaa. Mistä niitä oikein sikiää?


    • kyöni omasta takaa

      rakennettu jo 2007 ja 2008 - alunperin enlivenin nimellä jo vuonna 2005. kunnes taas kerran homma mureni käsiin, ongelmia myyntilupien kanssa jne.

      Sitten TAAS klassinen nimenvaihto-operaatio ja kappas, homma on taas uusi ja tuore! Hallelujaa!

    • verkostoasi?

      "niin nyt olisi tarjolla vajaa 3 kuukautta sitten Suomeen tullut verkosto."

      Miten on mahdollista, että kyani-verkosto saapui Suomeen vasta kesäkuulla 2010, kun samaa verkostoa kehuttiin tällä palstalla jo syyskuussa 2009?

      • vanhentuneet tietosi

        Kyania kyllä kehuttiin tällä mutta silloin se oli vasta Ruotsissa. Suomessa homma lanseerattiin toden teolla juuri mainittuna aikana. Että kyllä se mahdollista on, katsos jotkut ihmiset seuraavat aktiivisesti mitä tapahtuu rajojemme ulkopuolella.


      • Onko tietoo
        vanhentuneet tietosi kirjoitti:

        Kyania kyllä kehuttiin tällä mutta silloin se oli vasta Ruotsissa. Suomessa homma lanseerattiin toden teolla juuri mainittuna aikana. Että kyllä se mahdollista on, katsos jotkut ihmiset seuraavat aktiivisesti mitä tapahtuu rajojemme ulkopuolella.

        Ensimmäiset Kyan miljonäärit jos Suomessa?


    • Ja tällä hetkellä Kyänin tuotteiden "puolueettomien" laboratorioiden väärennetyt asiakirjat, pakkausmerkintöjen epäselvyydet ja pahat puutteet sekä kotimyyntiasiakirjojen puuttumiset työllistävät eri instansseja eli tooosi fiksu business ja vakaalla pohjalla. Samalla tavallahan tuo on alkanut kuin Enliven aikanaan ja yhtä fiksusti räjähtää, mutta vain käsille.

    • p.hettula

      p.haipolakin taitaa olla jo mukana????

    • nwmpro

      Olen ollut verkostomarkkinoinnissa mukana 15 vuotta, vain yhdessä firmassa ja se on päätyöni. Sanat jotka herättivät "mielenkiintoni", ovat "haaran yläpäässä", "ylimmässä portaassa". Voi Ziisus, hyvässä firmassa ei ole mitään väliä, missä vaiheessa aloittaa.
      Teemme kaikkemme, että verkostomarkkinoinnista tulisi kiinnostava yrittäjyyden muoto ja sitten joutuu katselemaan tällaista. Mut sit mäkin voisin ehkä vaihtaa virmaa jos kato toiki hemmo sanoo käsi sydämmellä, että vitsi, näääää tuatteet toimiin. My ass!

      • Siinä on ero

        Sinä oletkin ollut mukana 15 vuotta vain "yhdessä firmassa" mutta et siinä "hyvässä firmassa". Siinä on katos ero. Tee jatkossakin kaikkesi mutta sinne haaran ylpäähän et tule koskaan pääsemään.


    • Topiax

      No mites nyt kun kohta kaksi vuotta on tuotteita kaupattu? Onko edes muutama kymppi tullut tonitakalalle?

      Paljon tuli tuntipalkkaa, kyllä matkatunnit lasketaan myös työaikaan. Kannattiko?

      • Juanita2

        Tonitakala on hiljentynyt... kiinnostaisi tietää, miten kävi?


    • Päin helvettiä meni. Tuli ero, ei tosin verkostomarkkinoinnin takia :D ja muutin omaan kämppään ja masennuin enkä päässy kämpästä mihinkään. Kaik män! Nyt uudessa nousussa tavallisissa töissä ja veikkaamalla teen vähä ekstraa :)

      • rehellisyys maan....

        --Päin helvettiä meni.--

        No se oli ainakin rehellisesti kerrottu.


      • Anonyymi

        Tämä on rehellisin kommentti mitä koskaan olen verkostomarkkkinoijalta kuullut. Rehellisyyttä suosittelen muillekin verkostomarkkinoijille niin elämä on paljon tasapainoisempaa.


    • syn1

      Onko tuo Kyäni vielä toiminnassa? Mitä sen kanssa kävi?

    • Anonyymi

      Miksi mikään yritys haluaisi nimekseen "Kyäni"....? Mihin se edes viittaa?


      Siinäpä miljoonan taalan kysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe