Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Upea keikka

kissing u2s ass

Ite ainakin yllätyin todella positiivisesti . Paljon parempi keikka kuin popmart 1997. Nyt näkikin kunnolla ja B- katsomoon kuuluikin hyvin. Olen onnellinen että menin keikalle ja tekisi mieli mennä uudelleenkin.

http://www.u2tours.com/displayfan.src?ID=20100820&XID=12010&Return=

U2 I Still Haven't Found What I'm Looking For, Helsinki 2010-08-20

http://www.youtube.com/watch?v=mwDyMN8m1tw&feature=player_profilepage#!

5

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +-++

      Ensimmäisenä iltana olin halppispaikoilla suoraan lavan takana. Pidin toki ja biisilista oli mieleeni myös vaan äänentoisto oli siellä aika alaluokkaa. U2:n Joe O'Herhily väittää olevansa tarkka mies mutta jatkuvat seisovat aallot ja basson puuttuminen miksauksesta ajoittain kokonaan pisti vähän ihmettelemään.

      Toisena iltana oli tunnelma selvästi enemmän kohollaan kentällä suoraan lavan edessä. Ehkä tästä johtuen ilta olikin mielestäni selkeästi onnistuneempi ja olisi ollut likipitäen täydellinen ellei sitä Rainia olisi ängetty ihan joka väliin (Onen loppukliimaksiin..?!?!?!). With or without youn onnetonta ryssimistä voinee syyttää korvamonitorin pettämisellä tms. mutta aika pahasti meni munilleen kun tuossa vaiheessa iltaa ei pitäisi bändiä enää jännittääkkään. Homman olisi voinut korjata jollain sopivalla ylläribiisillä ja kerta kiellon päälle parantaa fiilikset kun itselleni jäi vähän olo että tässäkö tämä nyt oli..

      No, summasummarum, oli oikein hieno kun tuli tilaisuus nähdä toiminta ainakin 180 astetta eri suunnilta näinä iltoina ja olen sen verran helppo ettei iltalehden Karri Lehtiön mussutuksissa mainitut yleisön kosiskelut minua haitanneet. Toiset bändit kun eivät meinaa muistaa edes missä maassa ovat, saatika sitten 7 veljeksen nimiä! :)

      • somalia-suomi

        musta b- katsomoon kuulu musa just niin hyvin kuin stadikalla nyt on vaan mahdollista, siis mulla ei ole absoluuttista sävelkorvaa enkä ole hifisti niin....

        ps. hesan stadikka on muuten kyllä aika hävettävä paikka...ajatelkaas nyt millaisia stadionit on muualla euroopassa, ruotsissakin.

        pakolaisa on vara ottaa mutta uutta stadionia ei ole varaa rakentaa.


      • just older
        somalia-suomi kirjoitti:

        musta b- katsomoon kuulu musa just niin hyvin kuin stadikalla nyt on vaan mahdollista, siis mulla ei ole absoluuttista sävelkorvaa enkä ole hifisti niin....

        ps. hesan stadikka on muuten kyllä aika hävettävä paikka...ajatelkaas nyt millaisia stadionit on muualla euroopassa, ruotsissakin.

        pakolaisa on vara ottaa mutta uutta stadionia ei ole varaa rakentaa.

        Perjantaina meno oli loistavaa, niin kentällä, missä oli, mutta näytti olevan suurimmassa osassa katsomoakin. Siitä olen eri mieltä, että stadion on hävettävä paikka. Väärin. Mielestäni paikka oli pimeässä äärimmäisen tunnelmallinen. Uusi teknologia kohtasi vanhan nostalgian ja täysi kuu mollotti upeasti stadionin siluettia vasten.


      • olympus
        just older kirjoitti:

        Perjantaina meno oli loistavaa, niin kentällä, missä oli, mutta näytti olevan suurimmassa osassa katsomoakin. Siitä olen eri mieltä, että stadion on hävettävä paikka. Väärin. Mielestäni paikka oli pimeässä äärimmäisen tunnelmallinen. Uusi teknologia kohtasi vanhan nostalgian ja täysi kuu mollotti upeasti stadionin siluettia vasten.

        Mieletön keikka! Parempi kuin Ullevin, suomalaiset yllätti =)


      • ihan ok oli joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe