Musiikin lataus ohjelmia?

Jonna_85

Mistä löytäisin hyvän musiikin latausohjelman? Tai miten? Yritin kazaa, mut en onnistunut..

92

155151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykä

      yksittäisiä biisejä vai kokonaisia albumeja ja jaatko itse mitään?

      • iskelmää kuunteleva

        Mulla on ollu jo jonkin aikaa limewire musta se ei oo yhtään hyvä.. ku mä en löydä sil olleenkaan suomalaisia iskelmä taivaan tähtiä.. tietääkö joku millä ilmasella ohjelmalla voi ladata suomalisia ja mitä on ollut jo kymmeniä vuosia.


      • Limen Uhri
        iskelmää kuunteleva kirjoitti:

        Mulla on ollu jo jonkin aikaa limewire musta se ei oo yhtään hyvä.. ku mä en löydä sil olleenkaan suomalaisia iskelmä taivaan tähtiä.. tietääkö joku millä ilmasella ohjelmalla voi ladata suomalisia ja mitä on ollut jo kymmeniä vuosia.

        Olen käyttänyt LimeWireä ja sanon ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä että sitä ei kannata hankkia. kone hidastui puoleen kun latasin sen ja kun poistin niin ei ollut kone enään niin tukossa.


      • ökjlj
        Limen Uhri kirjoitti:

        Olen käyttänyt LimeWireä ja sanon ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä että sitä ei kannata hankkia. kone hidastui puoleen kun latasin sen ja kun poistin niin ei ollut kone enään niin tukossa.

        Mulla sillai limewires et kone on nyt ihan vitun hidas ja siin on sellanen juttu. että jos sä lataat sielt musan. nii ne ketkä sen on laittanu sinne nii saa myös ladata sulta biisei


      • Tyhmä(kö)
        iskelmää kuunteleva kirjoitti:

        Mulla on ollu jo jonkin aikaa limewire musta se ei oo yhtään hyvä.. ku mä en löydä sil olleenkaan suomalaisia iskelmä taivaan tähtiä.. tietääkö joku millä ilmasella ohjelmalla voi ladata suomalisia ja mitä on ollut jo kymmeniä vuosia.

        mite limewireen pystyy liittyyn ?? ärsyttää ku kaverit ei anna biisejä joita tarvin esim ku teen videoo!


      • jorma5958
        iskelmää kuunteleva kirjoitti:

        Mulla on ollu jo jonkin aikaa limewire musta se ei oo yhtään hyvä.. ku mä en löydä sil olleenkaan suomalaisia iskelmä taivaan tähtiä.. tietääkö joku millä ilmasella ohjelmalla voi ladata suomalisia ja mitä on ollut jo kymmeniä vuosia.

        limewire on niin PAS** HÄPEEN SUA NOLO


      • toivottavasti et oo.
        ökjlj kirjoitti:

        Mulla sillai limewires et kone on nyt ihan vitun hidas ja siin on sellanen juttu. että jos sä lataat sielt musan. nii ne ketkä sen on laittanu sinne nii saa myös ladata sulta biisei

        ...tyhmä. Koko homman idea on että kun lataat, niin myös jaat. Eihän se tavara muuten siellä liiku.


    • Late

      minä suosittelen dc sillä saa kaiken... ja sen saa myös suomenkielisenä,,

      • jonna_85

        Mut mistä sen voisi ladata? heh.. (aloittelia)


      • Karmawhore
        jonna_85 kirjoitti:

        Mut mistä sen voisi ladata? heh.. (aloittelia)

        Eikö tullut mieleen kokeilla Googlea? Hakusanaksi vaikka "dcplusplus".


      • Late
        jonna_85 kirjoitti:

        Mut mistä sen voisi ladata? heh.. (aloittelia)

        eti googlesta dc download sit meet sen kotisivuilta ja sit sieltä ja sit vaan laitat tidot dcn asetuksiin ja laitat jakoon tavaraa ja meet jollekkin hubille/servolle ja mee www.myip.com sivulle ja laita ittes aktiiviseks ja laita ips siihen siinäpä se...


      • Yrjö
        Karmawhore kirjoitti:

        Eikö tullut mieleen kokeilla Googlea? Hakusanaksi vaikka "dcplusplus".

        Pioseek on ehdottomasti paras!


      • lammas
        Late kirjoitti:

        eti googlesta dc download sit meet sen kotisivuilta ja sit sieltä ja sit vaan laitat tidot dcn asetuksiin ja laitat jakoon tavaraa ja meet jollekkin hubille/servolle ja mee www.myip.com sivulle ja laita ittes aktiiviseks ja laita ips siihen siinäpä se...

        Ei sitä tarvii laittaa. Ja ne joilla on muuttuva ip (kuten muutama kaverini) niin heillä olisi ongelma sitten sen kanssa. Kuka haluis laittaa joka päivä uudestaan uuden ip:n. Et ei dc:n asetuksiin tarvii omaa ip:tä laittaa.
        En tiedä vaikuttaako se että onko aktiivinen vai passiivinen.


      • ljv
        Yrjö kirjoitti:

        Pioseek on ehdottomasti paras!

        Kyllä vois alottelijalle suositella WinMX:sää ja löydät sen tältä sivulta http://www.winmx.com/download/ Tähän on saatavana vielä Suomenkieliseksi muuttava tiedosto. On ainakin helppo käyttää ja ei tartte olla itselläkään mitään jaossa kun pääsee alkuun.


      • jimie
        ljv kirjoitti:

        Kyllä vois alottelijalle suositella WinMX:sää ja löydät sen tältä sivulta http://www.winmx.com/download/ Tähän on saatavana vielä Suomenkieliseksi muuttava tiedosto. On ainakin helppo käyttää ja ei tartte olla itselläkään mitään jaossa kun pääsee alkuun.

        Itse olen käyttänyt morpheusta mutta niissä ongelma spyware ja se on puppua että p2p ohjelmia käyttäessä pitää myös jakaa miten niin?,voi käyttää palomuuria tai siirtää ladatut toiseen kansioon.


      • Musan ettiä.
        lammas kirjoitti:

        Ei sitä tarvii laittaa. Ja ne joilla on muuttuva ip (kuten muutama kaverini) niin heillä olisi ongelma sitten sen kanssa. Kuka haluis laittaa joka päivä uudestaan uuden ip:n. Et ei dc:n asetuksiin tarvii omaa ip:tä laittaa.
        En tiedä vaikuttaako se että onko aktiivinen vai passiivinen.

        Mikä ois semmonen sivu josta vois ladata musiikkia?


      • mikseri
        jimie kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt morpheusta mutta niissä ongelma spyware ja se on puppua että p2p ohjelmia käyttäessä pitää myös jakaa miten niin?,voi käyttää palomuuria tai siirtää ladatut toiseen kansioon.

        käytän mm.BitComent,dc ,eMule jnd. kokeilkaa www.thepiratebay.org


      • mmnn

        miten dc :san saa suomen kieliseksi olen yrittänyt kaikkia keinoja mutten onnistu enkä osaa lasdata sillä mitään


      • innokas kuuntelija
        ljv kirjoitti:

        Kyllä vois alottelijalle suositella WinMX:sää ja löydät sen tältä sivulta http://www.winmx.com/download/ Tähän on saatavana vielä Suomenkieliseksi muuttava tiedosto. On ainakin helppo käyttää ja ei tartte olla itselläkään mitään jaossa kun pääsee alkuun.

        sattuuko WinMX oleen laiton??


      • innokas kuuntelija
        mikseri kirjoitti:

        käytän mm.BitComent,dc ,eMule jnd. kokeilkaa www.thepiratebay.org

        piratebayssä on se ongelma sieltä saa vain torrentteja ja torrentin idis on siinä että kun lataat torrenttia niin monta sataa muuta ihmistä saattaa ladata sitä sinulta samaan aikaan


      • jokuvaa
        mmnn kirjoitti:

        miten dc :san saa suomen kieliseksi olen yrittänyt kaikkia keinoja mutten onnistu enkä osaa lasdata sillä mitään

        dc:seen pitää laittaa hubeja et saat ladattuu mitää
        googlesta saat käyttö ohjeet....


      • linkki.n

        hei,Late voisitko neuvoa mulle tarkkaan sen kuin dc saan ladattua,kun en oo osannut,,viesisi ja jos laitat ohjeet tulee sähköpostiini,kiitos ,jos viitsit =-))


      • tiutiutiut
        jokuvaa kirjoitti:

        dc:seen pitää laittaa hubeja et saat ladattuu mitää
        googlesta saat käyttö ohjeet....

        niin maksaako dc


      • Mr.Masol.
        innokas kuuntelija kirjoitti:

        sattuuko WinMX oleen laiton??

        Kaikki musiikinlatausohjelmat ovat laittomia, koska musiikkia ostetaan, joten jos lataat sitä ilmaiseksi se on laitonta ja se ohjelma on laitonta, mutta mitäpä nuista ku puolet mailmasta lataa sitä nii kytät ei puutu asiaan.


      • sry
        innokas kuuntelija kirjoitti:

        sattuuko WinMX oleen laiton??

        Tottakai on! Kaikki lataus ohjelmat joista ei joudu maksamaan ovat vastoin tekijänoikeus lakia


      • Limewire
        mmnn kirjoitti:

        miten dc :san saa suomen kieliseksi olen yrittänyt kaikkia keinoja mutten onnistu enkä osaa lasdata sillä mitään

        Lataa vaa limewire! se on paras maksuton ohjelma olemassa!


      • Trolololoooooo
        Mr.Masol. kirjoitti:

        Kaikki musiikinlatausohjelmat ovat laittomia, koska musiikkia ostetaan, joten jos lataat sitä ilmaiseksi se on laitonta ja se ohjelma on laitonta, mutta mitäpä nuista ku puolet mailmasta lataa sitä nii kytät ei puutu asiaan.

        Mun mp3:sessa tuli mukana kaapeli, jolla vaan lataat ilmaiseksi ja laillisesti musiikkia youtubesta joten haistakaa vittu


      • ForestNinja
        Mr.Masol. kirjoitti:

        Kaikki musiikinlatausohjelmat ovat laittomia, koska musiikkia ostetaan, joten jos lataat sitä ilmaiseksi se on laitonta ja se ohjelma on laitonta, mutta mitäpä nuista ku puolet mailmasta lataa sitä nii kytät ei puutu asiaan.

        Musiikin lataaminen OMAAN KÄYTTÖÖN on täysin LAILLISTA!
        mutta ei kannattavaa. ajatelkaa bändien parasta ja ostakaa niitten albumit kaupasta.

        miksi laillista: 2007 nettisananvapaus tuli ja kaikki musiikit, elokuvat, pelit on laillista ladata omaan käyttöön!


      • svardi
        Limewire kirjoitti:

        Lataa vaa limewire! se on paras maksuton ohjelma olemassa!

        lollo LimeWirest tulee aina viruksia tai vakoiluohjelmia joten en suosittele mutta jos haluatte käyttää sitä, antaa mennä vaan eipähän ole minun kone joka on jumissa sen jäläkeen.


      • Lolololololololol
        Mr.Masol. kirjoitti:

        Kaikki musiikinlatausohjelmat ovat laittomia, koska musiikkia ostetaan, joten jos lataat sitä ilmaiseksi se on laitonta ja se ohjelma on laitonta, mutta mitäpä nuista ku puolet mailmasta lataa sitä nii kytät ei puutu asiaan.

        Musiikinlataus ohjelmat eli yleensä tiedonjako-ohjelmat eivät ole laittomia vaan laitonta on se kopiosuojatun materiaalin jakaminen ja lataaminen. Ja toista kommenttia korjatakseni, tekijänoikeudellisesti suojatun materiaalin lataaminen omaankin käyttöön on laitonta, mutta ei toistaiseksi sanktioitua Suomessa.


    • ...

      soul seek on ainut minkä minä sain toimimaan, dc on hyvä se vain tahtoo välillä tempuilla (ainakin minulle) soul seek on aika yksinkertainen minusta. käytä googlea. =)

      • misu

        mistä saa soulseekiin käyttöjötunnuksen ja salasanan?


    • tyttå_

      Mä käytän iMesh:iä. Se on todeella helppo.
      Laita googleen hakusanaks iMesh ja sit vaa lataat sen siält sivuilta. Realy easy.
      Sil ei sit pakosti löydä kaikkein uusinta musaa heti. Ja se on hyvä, koska sit tyypit menee ostaa kaupasta joka on LAILLISTA toisin ku ohjelmilla LATAUS. Mut en mä ny ala nipoo ku itekki imuroin musaa ;D;D

      • tinttis1

        mä latasin ennen dc mut ku rupes porukkaa kusahtelee ympäriltä poistin sen.myös eräs suuren musiikkivalikoiman omaava sai 15000 euron sakot joka ainakin mun kukkarossa olisi iso lovi, vielä kun näin nuori.auton hintanen.

        mutta mulle on sinänsä sama mitä muut tekee:)


      • Jokkispoika
        tinttis1 kirjoitti:

        mä latasin ennen dc mut ku rupes porukkaa kusahtelee ympäriltä poistin sen.myös eräs suuren musiikkivalikoiman omaava sai 15000 euron sakot joka ainakin mun kukkarossa olisi iso lovi, vielä kun näin nuori.auton hintanen.

        mutta mulle on sinänsä sama mitä muut tekee:)

        Emule on minusta hyvä ohjelma.. mutta en tiä mitä mieltä muut on..??


      • joku vaaa
        Jokkispoika kirjoitti:

        Emule on minusta hyvä ohjelma.. mutta en tiä mitä mieltä muut on..??

        poliisit tarkkailevat emulee nykyään ei kannata käyttää .................. muuten ihan hyvä..


      • zxvxvz

        Itekki käytin ennen iMeshii, mut se on siin mieles aika paska, koska sil ei löydy nii paljoo kotimaisii ja eikä muutenkaan niin paljoo biisei kuten mm. dc:llä.


      • luottoo
        zxvxvz kirjoitti:

        Itekki käytin ennen iMeshii, mut se on siin mieles aika paska, koska sil ei löydy nii paljoo kotimaisii ja eikä muutenkaan niin paljoo biisei kuten mm. dc:llä.

        Onko ILMAISTA latausohjelmaa? Kun ei ole luottokorttia, jolla maksaa edes tuota euroa.


      • on tietääkseni
        luottoo kirjoitti:

        Onko ILMAISTA latausohjelmaa? Kun ei ole luottokorttia, jolla maksaa edes tuota euroa.

        Ihan ilmainen on tietääkseni www.mikseri.net. Uudet suomalaiset bändit esittelevät omaa musiikkiaan vapaasti kopiontiokeuksin. Ei käy kukkarolle.
        P.


      • lolpaskalol

        iMesh on Spywarea pullollaan ei kannata lataa! mul meni kone paskaks ja toisen kerran poistin sen heti ku virustorjunta ilmotti viruksista. t:lol


      • sootihQ

        En suosittele kenenkään koneelle ellei halua ostaa uutta konetta tai kiintolevyy!


      • Luottokortti
        luottoo kirjoitti:

        Onko ILMAISTA latausohjelmaa? Kun ei ole luottokorttia, jolla maksaa edes tuota euroa.

        Limewire,isoHunt,Pirate Bay dc


    • Jippiii

      Limewire
      DC
      Ares

      • joku

        onko dc ilmainen???? ja onko se helppo käyttöinen???


      • dc++
        joku kirjoitti:

        onko dc ilmainen???? ja onko se helppo käyttöinen???

        ei kannata lataa dc siit voi saada yli 1000 - n.7000e sakot!!!!


      • ForestNinja
        dc++ kirjoitti:

        ei kannata lataa dc siit voi saada yli 1000 - n.7000e sakot!!!!

        älä pelottele tietämättömiä...
        nettisananvapauden takia ei tule sakkoja, ei varsinkaan 1000e sakkoja
        vielä vuonna 2005 tuli mutta ne olivat 5e-15e sakkoja


    • Tabe

      LimeWire on ihan käytännöllinen ohjelma, jota käytän itsekin. Etit vaa Googlest LimeWire ni kyl pitäis löytyy. Ihan ilmanen ohjelma, mut voit myös lataa maksullisen LimeWire Pro:n

      • mvimako

        mulla oli limewire jo jonkin aikaa, mutta sitte se rupes vähän väliä kaatuilemaa ja loppujen lopuksi se ei enää yhdistäny ollenkaa verkkoon ja kun poistin ja latasin uudelleen niin sama ongelma jatkui... mietityttää vähän että mikä oli ongelma, sillä limewire on muuten erittäin hyvä lataus ohjelma!:s


      • oppiikaa

        ÄLKÄÄ IKINÄ KÄYTTÄKÖ LIMEWIREÄ!!!!
        KÄYTIN SITÄ ENNEN JA UPOUUSI KONEENI SAI 7000 TROIJALAISTA JA 67 VIRUSTA, MULLA OLI TOSI HYVÄT VIRUKSEN TORJUJAT...KOITIN SAAHA NIITÄ POIS JA VEIN KONEEN MYÖS KORJAAJALLE, EI AUTTANUT. KONE JOUTUI KAATO PAIKALLE, EN KOSKAAN SAANUT UUTTA


      • Huonotuuri
        oppiikaa kirjoitti:

        ÄLKÄÄ IKINÄ KÄYTTÄKÖ LIMEWIREÄ!!!!
        KÄYTIN SITÄ ENNEN JA UPOUUSI KONEENI SAI 7000 TROIJALAISTA JA 67 VIRUSTA, MULLA OLI TOSI HYVÄT VIRUKSEN TORJUJAT...KOITIN SAAHA NIITÄ POIS JA VEIN KONEEN MYÖS KORJAAJALLE, EI AUTTANUT. KONE JOUTUI KAATO PAIKALLE, EN KOSKAAN SAANUT UUTTA

        Mitä limewireä käytit? Itelläni ei ole mitään ongelmaa muutaku hitaus suurien latauksien yhteydessä.


    • juki

      kokeile vaikka dc

    • mario1
      • mmmimmu

        onks ares ilmanen??


      • toimii..

        ARES!!! Mä latasin areksen kun ei aikoinaan dc saanu toimimaan.


      • Paras on..

        Helpoin ja yksinkertaisin ohjelma. Itsellä ei ollut mitään ongelmia, latasin vaan ohjelman ja se oli siinä. Kaikki muut ohjelmat on tökkiny ja vaatinu tarkempaa syynäämistä(opettelua).


    • tsugunaga

      emule......

    • joku tietäväinen
      • LUOTETTAVAA TIETOA

        Limewire antaa vain viruksia itellä meni 800e kone paskaks ku limen virukset söi.


    • J.R.

      Lataa netistä ohjelma nimeltä LimeWire. Sieltä voit ladata mielimusaa niin paljon ku haluut.

      • Limewirettäjä5.2.12

        Jos joku käyttää limewireä ja itunesia eli musiikki kirjastoa yhdessä saadakseen ladattua suoraan ipodille/iphonelle musiikkia/elokuvia/tv-sarjoja kannataa mielummin ladata aikaisempia versioita limewirestä, kuten Limewire 5.2.12, koska uusin limewire toimii samalla kirjastona ja ei suostu siirtämään tiedostoja eteenpäin toisin kuin aikaisemmat versiot! Lisäksi limewire kirjaston on hidas ja tylsä käyttää! Tämä vain tiedoksi niille jotka omistavat iTunesin ja/tai ipodin.


    • jelppu3grph

      utorrent tai bittorrent iha hyvii kestää vaan 30-60min

    • houkutus

      mistä löytäisin beyoncen ja alejandro fernandezin kappaleen amor gitano ilman laulua (karaoke/instruments)ku youtubest kyl löytyy mut tarviin levylle

      PS. auttakaa tärkee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • musamies

        lataa limewire,dc tai imesh.
        kaikki ihan hyviä ohjelmia ja löytyy paljon musiikkia


    • mule

      Emule on hyvä, sieltä löytyy kaikkee.

    • apuvamies

      asenna DC se on valitettavasti laiton mutta pooliisi ei ota kantaa vaikka jäisitki kiinni tässä on syy http://www.youtube.com/watch?v=OWWEgx36axs että lataa pois vaa, oon 4 vuotta käyttäny ja hyvi o toiminu

      • Ziiseli

        lataileppa Youtube Mp3 Downloader. on laillinen ja saat ladattuu melkeen kaikki biisit mitä haluut (ottaa youtube videoista ääniraidan) jos taas lataat koko levyjä niin torrenteilla sitte


      • yllättävä latailija...
        Ziiseli kirjoitti:

        lataileppa Youtube Mp3 Downloader. on laillinen ja saat ladattuu melkeen kaikki biisit mitä haluut (ottaa youtube videoista ääniraidan) jos taas lataat koko levyjä niin torrenteilla sitte

        tai voit käyttää BearSharee hyvä ohjelma mut pitää tehä tunnnus....bearshare on käytännölline ja helppo käyttöne ei maksa mitään (ainakaa mulla ei oo maksanu),ainoo haitta on et se lataa musat toisten tunnusten tehneiltä tyypeiltä (maininta on säännöissä)...Muut toki voi estää latauksen napista....Enkun kielinen mulla on mut muistaakseni sen kielen voi vaihtaa.


      • KunhanKyselen
        yllättävä latailija... kirjoitti:

        tai voit käyttää BearSharee hyvä ohjelma mut pitää tehä tunnnus....bearshare on käytännölline ja helppo käyttöne ei maksa mitään (ainakaa mulla ei oo maksanu),ainoo haitta on et se lataa musat toisten tunnusten tehneiltä tyypeiltä (maininta on säännöissä)...Muut toki voi estää latauksen napista....Enkun kielinen mulla on mut muistaakseni sen kielen voi vaihtaa.

        ... Ongelmia DC :n käytössä?

        Mulla julkiset hubit latautuu ihan normaalisti, pääsen niihin sisään ja niissä on muutakin jengiä, mutta kun koitan hakea jotain, ei tule mitään tulosta. Ja ei, en ole hakenut mitään niin omituisia, että syy olisi siinä. Hakusanana on kokeiltu jopa Elvistä, Madonnaa ja Michael Jacksonia, mutta mitään tulosta ei synny.

        Mikähän auttaisi? Päivitettykin on, joten ei siitäkään pitäisi olla kyse.


      • paraskeino
        KunhanKyselen kirjoitti:

        ... Ongelmia DC :n käytössä?

        Mulla julkiset hubit latautuu ihan normaalisti, pääsen niihin sisään ja niissä on muutakin jengiä, mutta kun koitan hakea jotain, ei tule mitään tulosta. Ja ei, en ole hakenut mitään niin omituisia, että syy olisi siinä. Hakusanana on kokeiltu jopa Elvistä, Madonnaa ja Michael Jacksonia, mutta mitään tulosta ei synny.

        Mikähän auttaisi? Päivitettykin on, joten ei siitäkään pitäisi olla kyse.

        Itse käytän Free YouTube to MP3 Converter:ia erittäin helppokäyttöinen ja toimiva. Laitat vain Youtube linkin ja ohjelma lataa sen.


      • tuo edellinen

      • vastausta vailla

      • vastausta vailla
        vastausta vailla kirjoitti:

        Mikä ilmainen musiikinlataus ohjelma ois semmonen mistä vois ladata kotimaisia ja ulkomaisia biisejä?!?
        Youtube downloader mulla on mutta niitä tiedostoja en voi levylle polttaa, koska levy ei toimi sen jälkeen!!

        Kysyn nyt saman tien toisenkin kysymyksen: kun dc lataa biisin niin mihin se biisi sen jälkeen menee?
        Tai pystyykö sitä sieltä suoraan siirtää esim omiin musiikkitiedostoihin?


      • vastausta vailla
        vastausta vailla kirjoitti:

        Kysyn nyt saman tien toisenkin kysymyksen: kun dc lataa biisin niin mihin se biisi sen jälkeen menee?
        Tai pystyykö sitä sieltä suoraan siirtää esim omiin musiikkitiedostoihin?

        tarkotin ares:illa
        Kirjotan tähän ehkä vähän liikaa mutta ihan sama, kunhan vaan saisin selvän vastauksen


      • Limewire+iTunes+iPod
        vastausta vailla kirjoitti:

        Kysyn nyt saman tien toisenkin kysymyksen: kun dc lataa biisin niin mihin se biisi sen jälkeen menee?
        Tai pystyykö sitä sieltä suoraan siirtää esim omiin musiikkitiedostoihin?

        Helpoint on lataa Limewire 5.2.12 ja iTunes Apllelt! Limewire on nopee riippuen koneesta ja se siirtää musiikit,elokuvat ja tvsarjat suoraan itunesiin JOS ne on mp3,mp4 tai mpg4 tiedostoi mutta ainakin kaikki musiikit tietysti (mp3) menevät suoraan iTunesiin


    • spedexd

      mikserinet kun kirjoitat googleen mixseri net siihen tulee tää suomen suurin musiikki yhteisö... sitä ei tarvitseladata koneelle ja siintä ei tule viiruksia koita sitä.

      • paskapaa

        ONKO MITAA SUOMENKIELISTA OHJELMAA ?


      • mumuu
        paskapaa kirjoitti:

        ONKO MITAA SUOMENKIELISTA OHJELMAA ?

        mulla oli jokunen aika sitten semmoinen suomenkielinen latausohjelma, mutta sitten poistin sen ja nyt haluaisin sen takaisin, mutta nimeä en enään muista. :s jos joku sattuisi sen tietämään.. nimi taisi alkaa muistaakseni f-kirjaimella. ohjelman logona oli ainakin semmoinen sininen pallo.


    • rairairaihehheh

      tuleeko Youtube Mp3 Downloader ohjelmasta viruksia tai muuta ei toivottua ?

      • Lataayoutube.com

        Ei kyl ptäis tulla.

        Jos ei haluu lataa mitään ohjelmii ni ettii Googles Lataa Youtube ja siit heti eka... kaikki youtubevideot Avi, MP4, WMV, MKV, 3GP ja tietty MP3 muotoihin... toimii hyvin...


      • Rat Network
        Lataayoutube.com kirjoitti:

        Ei kyl ptäis tulla.

        Jos ei haluu lataa mitään ohjelmii ni ettii Googles Lataa Youtube ja siit heti eka... kaikki youtubevideot Avi, MP4, WMV, MKV, 3GP ja tietty MP3 muotoihin... toimii hyvin...

        tulee kyl hyvin musat yms mutta laatu on yks kymmenestä 4


    • hyperhyper

      Suosittelen tätä lämpimästi. Koneelle ei tuu mitään ylimääräistä skeidaa mitä et itse halua sinne asentaa. Helppo ladata ja asentaa ja biisien lataus onnistuu käden kääntees. Tällä versiolla mikä mulla on niin saa ladattua niin monta biisiä putkeen kuin haluaa, joissakin on että max 5 biisiä/ päivä. Tästä en luovu ku näin toimivan ja helpon ohjelman löysin :)

      • : )

        No tuleehan tosta youtube mp3 convest kaiken maailma cd burnerit ja dvd videosoftit, asentaa itestää muutaman toolbarinki jos ei lue tarkkaan niit juttui asentaessa.


    • RatNetwork

      olen koko ikäni katellu tällästä sontaa dc .limewiresta mutta mulla toimii kuin unelma :) jos haluatte ett ei tuu "sakkoja" nii tässä tulee: Bit comet uusin versio,www.isohunt.com ja viirus turvaks vaikka banda mutta viruksia ei ilmene ikinäkään:)

      ite en oo koskaan saanu dc käytettäessä mitään ilmoituksia mistään ja lataukset toimii hyvin ja servuja löytyy.
      Limewire ssä minulla ei ole ikinäkään tullut viiruksia ja kiitos edesmenneen nörtti kaverin opeista,ÄLÄ KOSKAAN väitä että sinun viirus turva on paras! laita 3 viirus turva ohjelmaa samaa aikaa päälle (minulla Avira,f-secure ja AVG) niin on viirukset hoidettu,ja mikä tulee lataus nopeuteen forkkaa vaikka kone uudelleen mutta turha syyttää ohjelmia.

      tälläkin hetkessä minulla rullaa 3 lataus ohjelmaa päällä: bit comet,dc ja limewire (kiva omistaa 10 meganen valokuitu;) tulee täyttä vauhtia,viiruksia ei näy ja kaikki rullaa omalla tahdillaan.

      • järkevä(kö)

        Kauan meni ensimmäiseen järkevään viestiin...


    • mekanism

      ei kannata ladata mitää limewiree tai soul seekkii, koska niist tulee nii saatanasti viruksii

    • zebboy

      http://musiikkianetista.blogspot.com/2011/11/lataa-musiikkia-netista-ilmaiseksi.html

    • Ycä ceellä

      VDownloader on hyvä mutta muutaman sadan ladatun kappaleen jälkeen se lakkaa toimimasta...

    • \,,/ >:) \,,/

      musiikin lataus ohjelmat on laittomii mutta mitä välii ku lataayoutube ki on periaatteessa ku sieltä voi ladata bändien kappaleita ilmaseks eikä se bändi tuota mitää nii ei siitä mitää isoi sakkoi kait tuu jos ohjelmalla lataa musaa ilmaseks ku melkee sama asia ku latais lataayoutubesta musaa

      • Lataaaaaaa.......

        Youtuben ainut ongelma on se et musas on joskus ylimääräsii äänii taustal (musavideot). Eli kannattaa ladata jollain ohjelmalla, vaikka SciLorin grooveshark downloaderil nii ei ainakaa tuu viruksii. Groovesharkist löytyy kyl melkei mitä vaa ja laatukin on ihan kiva. Ja jos kiinnijäämist pelkää nii käyttäkää tor: ia


    • atte kolehmainen

      lataa youtube

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe