3g reititin + huawei 1820

Jumbo!

Olisiko jollain neuvoa mikä reititin kannattaisi ostaa saunalahden huawei 1820 kanssa? Kokemuksia Jensen airlick ja muista vaihtoehdoista? Olen kokeillet jo A-link wnappia mutta vein takaisin kauppaan.

10

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

Jakuri, Telewell TW-3G tai TW-EA530. Riippuu siitä mitä ominaisuuksia laitteella pitää olla.

• Jumbo!

ominaisuuksista en tiedä paljon mutta pitää saada pöytäkone piuhalla nettiin ja läppäri ja ps3 langattomasti. ja tietysti tukea huawei 1820 tikkua.

• 21
        Jumbo! kirjoitti:

ominaisuuksista en tiedä paljon mutta pitää saada pöytäkone piuhalla nettiin ja läppäri ja ps3 langattomasti. ja tietysti tukea huawei 1820 tikkua.

VNAPille on firmwarepäivitys jolla 1820 pitäisi toimia.

• Jumbo!
        21 kirjoitti:

VNAPille on firmwarepäivitys jolla 1820 pitäisi toimia.

Päivitin sen ja toimikin jonkun aikaa kunnes alkoi pätkiä välillä ja lopulta ei yhteyttä saanut enää ollenkaan vaikka nettitikku vilkkui sinisenä eli oli löytänyt yhteyden.

• käytössä2
      • En ymmärrä

Kuten otsikko antoi ymmärtää en ymmärrä sen enempää 3G mobile wifin ja siihen yhdistetyn mokkulankaan asentamisesta niin päätin kysyä ensimmäisestä keskustelusta jonka netistä löysin.
        Kun mokkula liitetään tähän 3G reitittimeen saan ainoastaan sen näkymään Q88 tabletissa mutta en saa sitä toimimaan.Valikossa on englantia enkä ole lukenut sitä kuin vähän eivätkä SSID tai muut vastaavat kerro minulle mitään kun pitäisi laittaa kaikenlaista192.166.169.1,tunnussanaa ja muuta mukavaa jota ei voi kuin ihmetellä.Niin ja miten kummassa avataan se mokkulassa oleva sim kortti.Vaikeaa kuin marjastaminen yöllä.
        Ostettu reititin on 3G Router MIFI HX-G668E ja mokkulajoku samasta maasta ostettu Huawei tyyppinen ratkaisu.Se on vaikeaa kun ei osaa,sen olen ainakin jo oppinut.Ehkäpä nuoret osaavat opastaa tällaisessa pinteessä olevaa.

• Voihan reititin..
        En ymmärrä kirjoitti:

Kuten otsikko antoi ymmärtää en ymmärrä sen enempää 3G mobile wifin ja siihen yhdistetyn mokkulankaan asentamisesta niin päätin kysyä ensimmäisestä keskustelusta jonka netistä löysin.
        Kun mokkula liitetään tähän 3G reitittimeen saan ainoastaan sen näkymään Q88 tabletissa mutta en saa sitä toimimaan.Valikossa on englantia enkä ole lukenut sitä kuin vähän eivätkä SSID tai muut vastaavat kerro minulle mitään kun pitäisi laittaa kaikenlaista192.166.169.1,tunnussanaa ja muuta mukavaa jota ei voi kuin ihmetellä.Niin ja miten kummassa avataan se mokkulassa oleva sim kortti.Vaikeaa kuin marjastaminen yöllä.
        Ostettu reititin on 3G Router MIFI HX-G668E ja mokkulajoku samasta maasta ostettu Huawei tyyppinen ratkaisu.Se on vaikeaa kun ei osaa,sen olen ainakin jo oppinut.Ehkäpä nuoret osaavat opastaa tällaisessa pinteessä olevaa.

Osta mokkulasi/ reitittimesi samasta paikka, mistä ostit liittymänkin, niin ei tarvii tuskailla säätöjen kanssa.
        Kaverille tuli Saunalahdelta Huawei B683, jossa on mokkula ja reititin samassa paketissa. Sim-kortti vain paikalleen ja se on siinä. Tosin siinäkin, jos vaihtaa toimimaan ulkoantennilla, pitää mennä nettiselaimella siihen reitittimeen ja vaihtaa antenniasetus "External"-asentoon.

Nykyisin vähän huonoa, kun monetkaan maahantuontifirmat/ puhelinoperaattorit eivät viitsi tehdä yksityiskohtaisia suomenkielistä PDF-tiedostoa, jossa selitetään kädestä pitäen, mitkä asetukset pitää olla minkäkin operaattorin mobiililittymässä.

Joten minulle englanninkielen taitoiselle ammattilaiselle (jo eläkkeellä) riittää työmaata tuttavien ja sukulaisten modeemeissa ja tietokoneissa.

• sfdgsasdfadfadf
        Voihan reititin.. kirjoitti:

Osta mokkulasi/ reitittimesi samasta paikka, mistä ostit liittymänkin, niin ei tarvii tuskailla säätöjen kanssa.
        Kaverille tuli Saunalahdelta Huawei B683, jossa on mokkula ja reititin samassa paketissa. Sim-kortti vain paikalleen ja se on siinä. Tosin siinäkin, jos vaihtaa toimimaan ulkoantennilla, pitää mennä nettiselaimella siihen reitittimeen ja vaihtaa antenniasetus "External"-asentoon.

Nykyisin vähän huonoa, kun monetkaan maahantuontifirmat/ puhelinoperaattorit eivät viitsi tehdä yksityiskohtaisia suomenkielistä PDF-tiedostoa, jossa selitetään kädestä pitäen, mitkä asetukset pitää olla minkäkin operaattorin mobiililittymässä.

Joten minulle englanninkielen taitoiselle ammattilaiselle (jo eläkkeellä) riittää työmaata tuttavien ja sukulaisten modeemeissa ja tietokoneissa.

nyt muuten löytyi sattumalta 3g-reititin, joka oikeasti toimii tuon kyseisen nettihepin kanssa. kaikeksi lisäksi taitaa olla markkinoiden halvimpia malleja, hinta vain kolmisen kymppiä.
        http://www.elektrolinna.fi/kauppa/index.php?ryhma=K0132G612&infosivukoodi=TL-MR3220

aivan eri luokkaa kuin a-linkin wnap. tämä tp-link on toiminut kuukausitolkulla ilman ainoatakaan reboottia. a-linkin joutui reboottaamaan melkein viikoittain.

• ...

"Kuten otsikko antoi ymmärtää en ymmärrä sen enempää 3G mobile wifin ja siihen yhdistetyn mokkulankaan asentamisesta niin päätin kysyä ensimmäisestä keskustelusta jonka netistä löysin."

Olipa hyvä ettet ensimmäiseksi löytänyt seksipalstaa koska sieltä olisit voinut saada kunnon vastauksia!

Täällä elektroniikan rakentelupalstalla neuvotaan vain laittamaan kunnon antenni siihen härpäkkeeseen ja vaihtamaan mokkulatransistori.

Prk...e näitä lukutaidottomia ja uusavuttomia!!!

• En ymmärrä

Annoin oman IPadin pojan tyttärelle ja sain häneltä tämän ja se toimii kyllä langattomassa verkossa mutta minulla ei ole kuin tämä mokkula jota en osaa laittaa toimimaan.Olen uusavuton ja ihmettelen nykyistä tekniikkaa mutta jotkut ovat aina eläneet nykyisen tilanteen mukaan,toiset vain eivät vivoiltaan ehdi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe