Osaisiko joku neuvoa minua? Minulla on v. 2007 ostettu Nokian kännykkä. Siis sellainen halpa perusmalli, vähän kuin tässä kuvassa oleva (sini-harmaa kuori):
http://www.tietokone.fi/uutiset/2007/nokia_tuo_halvimman_ja_ohuimman_kannykkansa
En ole käyttänyt tätä kännykkää aikoihin ja nyt mietin, miten puhelimen saa käynnistettyä ... Puhelimeni on nyt latauksessa ja SIM-kortti on sisällä. Tämä kännykkä tulee nyt taas työpuhelimeksi.
Ongelma on siis tämä: minulla on toinen Nokian kännykkä, jota käytän päivittäin. Tässä mallissa on selkeä näppäin, mistä puhelimen voi kokonaan sulkea ja avata. Mutta tässä työkännykässäni ei ole sellaista näppäintä. Siksi en nyt tiedä, miten voin kirjoittaa PIN-koodin, koska puhelin on täysin mykkänä. Varmasti minulla on jossain puhelimen käyttöohjeet, mutta jos joku osaisi neuvoa täällä, niin kävisi nopeammin. Neuvoja? Kiitos.
Puhelimen käynnistys
8
6822
Vastaukset
Puhelimen pitäisi käynistyä siitä puinainen luuri napista, tai jos puhelimen yläpuolella on käynistys nappi.
- Kysymys4455
Löysin nyt ohjekirjan. Malli on Nokia 1110i. Ja nyt tiedän, että virtanäppäin on sama kuin puhelimen lopetusnäppäin. Mutta virtanäppäintä painamalla ei tapahdu mitään.
Onko niin, että jos akkua ei käytä pitkään, niin akku on pilalla? Kuinka kauan akku voi olla "lepotilassa"?- Kysymys4455
vapunen kirjoitti:
Anna latautua koko yö, ja katso aamulla lähteekö käyntiin......
Kiitos vastauksesta! Ok, ehkä tosiaan akku tarvitsee nyt pidemmän ajan latauksen. Katsotaan, toimiiko aamulla.
- ilmoja pidellyt
Pelleiletkö vai ootko tosissas? Jos omistaa jonkun noksun niin kyllä käynnistys pitäisi olla selvää pässin lihaa!!!
PIDÄT SITÄ PUNAISTA LUURINÄPPÄINTÄ POHJASSA NOIN 5 SEKUNTTIA!!!!!!!!!! Vai ei voi kirjoittaa pin-koodia ?
vähän sama kuin miksi kuollut ei vastaa!!!!- Kysymys4455
Tämä kysymys ei ole pelleilyä. Tämän puhelimen akkua on käytetty viimeksi ehkä joulukuussa 2007, kun viimeksi tarvitsin työpuhelinnumeroa, joten akusta tässä nyt varmaan on kysymys. Tietenkin kokeilin painaa virtanäppäintä kauankin, mutta mitään ei vain tapahdu.
- Woltteja
Kysymys4455 kirjoitti:
Tämä kysymys ei ole pelleilyä. Tämän puhelimen akkua on käytetty viimeksi ehkä joulukuussa 2007, kun viimeksi tarvitsin työpuhelinnumeroa, joten akusta tässä nyt varmaan on kysymys. Tietenkin kokeilin painaa virtanäppäintä kauankin, mutta mitään ei vain tapahdu.
Jos saat jostakin samanlaisen akun kokeilua varten lähteekö sillä käyntiin, niin voit varmistua, että onko siinä syy,
- 19+9
Woltteja kirjoitti:
Jos saat jostakin samanlaisen akun kokeilua varten lähteekö sillä käyntiin, niin voit varmistua, että onko siinä syy,
akkuhan tuostaon piloilla,puhelin ei miksään mene seisottamisesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538443- 664704
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404363Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233962Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353503Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423480Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422881- 492644